Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Нед Апр 22, 2018 2:28 pm



Отговори на тема  [ 53 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Рефлашване не ЕКУ-то 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Окт 03, 2017 1:10 am
Мнения: 47
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Привет,

Би ли споделил кой е този майстор, и как точно е ремонтирал въпросната част?

Чет Окт 26, 2017 6:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
J Auto е сервиза. Но радостта ми се оказа кратка, нещата пак се върнаха в старото си положение. :D Причината е единия клапан, дето върти вариатора. Хубавото е, че е един и същ на абс. всички мотори на субару с avcs, тоест това дава основание на бай китаец да разгърне масово производство. В резултат ги дава тия клапани за $20. Поръчал съм един, като дойде и го сменя ще споделя резултат.
Дефектиралият клапан е ОК електрически, но явно не се движи свободно. Когато го сваля ще го разкапсуловам да видя каква е причината и евентуално ще пиша и за това. :)

Пон Окт 30, 2017 1:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 03, 2017 1:10 am
Мнения: 47
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ок, ще се радвам да споделиш. :)

Пон Окт 30, 2017 5:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 498
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: '97 Fiat Palio '97 Legacy BG 25D AT
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Соленоидите за АВЦС са с различни партове за различните двигатели EJ204/207/255/EZ30D,
не всички клапани са еднакви, макар, че може би за 4 цилиндровите мотори са действително еднакви, но за 6 цилиндровите със сигурност не са

Вто Окт 31, 2017 10:08 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Ами това е партномера: 10921AA080
Реално списъка с двигатели е много голям, не съм го гледал в детайли. :) Просто моя беше в него.

Сря Ное 01, 2017 4:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3845
Местоположение: София
Рейтинг: 849
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Този чарколяк е много важен, за да се рискува с китайски такъв...може да окотиш двигателя.

Сря Ное 01, 2017 6:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Абе максимума е да не върви.

Сря Ное 01, 2017 10:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 706
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 490
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тъй, тъй, щото бърка директно в смесообразуването тоя чарколяк, ако се окаже некое дърво първо няма да върви, а по някое време и ще спре тотално колицата.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Сря Ное 01, 2017 11:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Не участва смесообразуването. Освен това има обратна връзка, ако нещо е много осрано ЕКУ-то ще вземе мерки.

Сря Ное 01, 2017 11:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 706
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 490
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аха, добре, т.е., според теб нещо, което влияе директно върху това колко количество въздух постъпва в горивната камера не влияе върху смесообразуването и е ок да се разчита на това ECU-то да сваля аванса след като подетонира нещо в ДВГ?

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Чет Ное 02, 2017 8:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 946
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мога да ти покажа от логовете на Боби как му променя тримовете като валовете не са синхронизирани да видиш дали не променя смесообразуването.

Демек като променяш VE с AVCS-а не играе аванса и горивото на тая глава ли? :D Хора, които си мислят, а не знаят не е хубаво да се изказват така категорично.

Чет Ное 02, 2017 9:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Дозирането на горивото е единственото нещо, което определя ламбдата, т.е. съдържанието на сместа. И да ви светна, двигателите с принудително палене т.е. бензиновите имат външно смесообразуване, т.е. нищо в самата глава не му влияе.

Чет Ное 02, 2017 9:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 946
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ROFL

Дано никой не чете мненията ти в тази тема. Рядко се изказвам така, но това е най-голямата глупост, която съм чувал. Наистина прочети какво значи коефицент на пълнене. Знам, че ще сбърка голяма част от представите ти, но не можеш вечно да живееш на розови облачета :)

Май нямаш абсолютно никаква представа как работят тези двигатели.

Чет Ное 02, 2017 10:07 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Абе що ли се занимавам с тоя форум?

Чет Ное 02, 2017 10:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 946
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абе и аз това се зачудих

Чет Ное 02, 2017 10:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 03, 2017 1:10 am
Мнения: 47
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
По принцип, когато пълненето е нарушено, т.е. влиза по малко въздух, поради х причина, в случая неправилно или недостатъчно, или закъсняло отваряне на вх. клапани, точно по ламбда еку-то ще види, че сместа е богата и ще отреже бензина, ако се разтропа ще намали и аванса. И ето ти куц кон.

Чет Ное 02, 2017 7:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2101
Местоположение: plovdiv
Skype: petko-grozdanov
Автомобил: autback3.0h6 2001.
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 630
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Реконструктор написа:
Абе що ли се занимавам с тоя форум?

Не хвърляй бялата кърпа толкова лесно , и аз съм си го мислил , тук в спора се ражда истината. :beer:

Чет Ное 02, 2017 8:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
petko 69 написа:
Реконструктор написа:
Абе що ли се занимавам с тоя форум?

Не хвърляй бялата кърпа толкова лесно , и аз съм си го мислил , тук в спора се ражда истината. :beer:


Абе накратко, простата истина е, че разминаване на вариаторите на avcs не може директно да създаде доп. механични проблеми. Естествено, при съществено разминаване, всяка от главите ще отдава различен въртящ момент и коляновия вал изобщо няма да е хепи от тая работа, но както казах, всеки разп. вал си има датчик на положението и съответно контрола гледа да уравновесява вариаторите. Тоест, ако единия не се върти съвсем, другия също няма да се върти, колата ще е безкрайно невървяща, но и няма да настъпят директно по-сериозни последици по механиката.
Това за смесите са пълни глупости, и изобщо нямам намерение да го обсъждам повече със съответните лица.

Пет Ное 03, 2017 3:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3845
Местоположение: София
Рейтинг: 849
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Темата си е твоя, разбиранията също.

Ще те питам само какво ще стане ако от този китайски АВЦС регулатор се отчупи парченце метал, което е много вероятно с оглед цената му?

Пет Ное 03, 2017 3:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 48
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Искрено се надявам той да е само временно решение, докато търся начин да оправя оригиналния.

Пет Ное 03, 2017 8:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 53 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор