Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 9:47 pm



Отговори на тема  [ 53 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
 Рефлашване не ЕКУ-то 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Питам се защо няма секция за Легаси 4? Предполагам, с проблеми като моите са се сблъсквали всички собственици на 2.0 4АТ.
Значи, след като покарах вече доста, смея да твърдя, че колата нещо не ми харесва как се кара. И причината за това е, меко казано, тъпия софтуер.
Първо, мотора е пълен мъртвец до към 3500 оборота, след което настъпва рязко оживяване и нещата вече са съвсем различни. Причината, най-вероятно всички я знаете, това е вариатора на фазите (AVCS), който явно е настроен на твърде "затапено" газоразпределение на ниски обороти. Честно казано, за пръв път виждам толкова осезеам преход при променливо газоразпределение от тоя тип, доста се доближава до vtec-а на хонда (истинския vtec).
Второ, кутията е нема толкова тъпа, честно. На баир, като съм на 4-та и искам да добавя малко скорост, кутията не реагира на доста сериозен ход на педала на газта и по никъв начин не се сеща да смъкне 1 предавка. Когато педала стигне почти края, директно сваля на 2-ра и, естествено, почва рязко ускорение, което доста ме дразни.
Руснаците, като напредничава инженерно-техническа нация, са си направили свой вариант на софтуера, който решава горните проблеми. Включва по-адекватно управление на AVCS, променени карти на запалването и разни екстрички като игнориране на втората ламбда сонда (bye-bye катализатор) и изключване на EGR-a. Услугата по рефлашването струва 3000 рубли (към 100 лв), ама нещо не ми се рискува да си таралянкам ЕКУ-то до Русия и обратно. Та въпроса е простичък - има ли хора, които се занимават с това в БГ?
 25

Чет Май 25, 2017 6:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Реконструктор написа:
Питам се защо няма секция за Легаси 4? Предполагам, с проблеми като моите са се сблъсквали всички собственици на 2.0 4АТ.
Значи, след като покарах вече доста, смея да твърдя, че колата нещо не ми харесва как се кара. И причината за това е, меко казано, тъпия софтуер.
Първо, мотора е пълен мъртвец до към 3500 оборота, след което настъпва рязко оживяване и нещата вече са съвсем различни. Причината, най-вероятно всички я знаете, това е вариатора на фазите (AVCS), който явно е настроен на твърде "затапено" газоразпределение на ниски обороти. Честно казано, за пръв път виждам толкова осезеам преход при променливо газоразпределение от тоя тип, доста се доближава до vtec-а на хонда (истинския vtec).
Второ, кутията е нема толкова тъпа, честно. На баир, като съм на 4-та и искам да добавя малко скорост, кутията не реагира на доста сериозен ход на педала на газта и по никъв начин не се сеща да смъкне 1 предавка. Когато педала стигне почти края, директно сваля на 2-ра и, естествено, почва рязко ускорение, което доста ме дразни.
Руснаците, като напредничава инженерно-техническа нация, са си направили свой вариант на софтуера, който решава горните проблеми. Включва по-адекватно управление на AVCS, променени карти на запалването и разни екстрички като игнориране на втората ламбда сонда (bye-bye катализатор) и изключване на EGR-a. Услугата по рефлашването струва 3000 рубли (към 100 лв), ама нещо не ми се рискува да си таралянкам ЕКУ-то до Русия и обратно. Та въпроса е простичък - има ли хора, които се занимават с това в БГ?


Пробвай тук: http://pepino-racing.com/

Човека работи прецизно. Незнам дали ще може да ти помогне, но се свържи с него обясни му проблемите и той ще ти каже.

Чет Май 25, 2017 6:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Реконструктор написа:
Питам се защо няма секция за Легаси 4? Предполагам, с проблеми като моите са се сблъсквали всички собственици на 2.0 4АТ.
Значи, след като покарах вече доста, смея да твърдя, че колата нещо не ми харесва как се кара. И причината за това е, меко казано, тъпия софтуер.
Първо, мотора е пълен мъртвец до към 3500 оборота, след което настъпва рязко оживяване и нещата вече са съвсем различни. Причината, най-вероятно всички я знаете, това е вариатора на фазите (AVCS), който явно е настроен на твърде "затапено" газоразпределение на ниски обороти. Честно казано, за пръв път виждам толкова осезеам преход при променливо газоразпределение от тоя тип, доста се доближава до vtec-а на хонда (истинския vtec).
Второ, кутията е нема толкова тъпа, честно. На баир, като съм на 4-та и искам да добавя малко скорост, кутията не реагира на доста сериозен ход на педала на газта и по никъв начин не се сеща да смъкне 1 предавка. Когато педала стигне почти края, директно сваля на 2-ра и, естествено, почва рязко ускорение, което доста ме дразни.
Руснаците, като напредничава инженерно-техническа нация, са си направили свой вариант на софтуера, който решава горните проблеми. Включва по-адекватно управление на AVCS, променени карти на запалването и разни екстрички като игнориране на втората ламбда сонда (bye-bye катализатор) и изключване на EGR-a. Услугата по рефлашването струва 3000 рубли (към 100 лв), ама нещо не ми се рискува да си таралянкам ЕКУ-то до Русия и обратно. Та въпроса е простичък - има ли хора, които се занимават с това в БГ?



Хехехе, добре дoшъл в клубът на 2.0R...! :beer:

Аз съм й свикнал, и това не ме дразни вече-кола(двигател) за семейни и спокойни шофьори!

Ако има резултат-ни сподели, моля..!?

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Чет Май 25, 2017 7:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 28, 2016 11:28 pm
Мнения: 26
Skype: Meto89
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Телефон: 0877000045
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз за тва си взех Ръчка... ръгам втора и пръскам мотора... ROFL

Чет Май 25, 2017 11:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Mitaka FU написа:
Хехехе, добре дoшъл в клубът на 2.0R...! :beer:

Аз съм й свикнал, и това не ме дразни вече-кола(двигател) за семейни и спокойни шофьори!

Ако има резултат-ни сподели, моля..!?


Е то и аз съм спокоен шофьор (когато съм спокоен), ама липсата на чувство за контрол ме дразни яко. :)
Разбира се, че ще споделя, ако успея да оправя нещата.

Пет Май 26, 2017 9:44 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=10&t=23308


Това е човека, който засега се справя.

Пет Май 26, 2017 9:48 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Още едно бързо въпросче - има ли начин да се сменят свещите и да се измери компресията без да се маха двигателя? Гледам разни клипчета в тубата и го правят хората. :)

Пет Май 26, 2017 5:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 28, 2016 11:28 pm
Мнения: 26
Skype: Meto89
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Телефон: 0877000045
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
За свещите...мотора се усуква на крик и се сменят.

Чет Юни 01, 2017 10:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не разбрах какво се усуква на крик и как точно. С 2 тампона отдолу и цяла кутия отзад. Може би се повдига малко над магарето за да се стигне до свещите, по скоро е това. Просто си има специфични инструменти колега и се сваля малко периферия. Хем това е легаси, ДВГ стои високо, а ако е Бек? Като се свалят свещите компресия се мери както си се мери.

Колкото за рефлаша - има теми на колеги с H6 и H4 4at за корекциите, за dbw, за avcs, за картите на кутиите, за подобрения. Станислав е прав също - да се има предвид че 2.0р е евро4 със системите за рециркулация на вторичен въздух, с тегави катализатори, сонди и т.н.
А и с 11.1:1 сгъстяване, по-високото термично натоварване.

Поздрави

Пет Юни 02, 2017 10:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Meto89 написа:
За свещите...мотора се усуква на крик и се сменят.


Има ли някое майсторче дето я прави тая услуга?

Пон Юни 05, 2017 11:31 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
askeless написа:
Колкото за рефлаша - има теми на колеги с H6 и H4 4at за корекциите, за dbw, за avcs, за картите на кутиите, за подобрения. Станислав е прав също - да се има предвид че 2.0р е евро4 със системите за рециркулация на вторичен въздух, с тегави катализатори, сонди и т.н.
А и с 11.1:1 сгъстяване, по-високото термично натоварване.


Това е тъпото, имаш форсиран мотор, дето вади бая коне за обема си, обаче са от тия модерните еко коне, дето въобще не се усещат.
Ще се тунинговат нещата със сигурност, в посока разкарване на разните еко лайна.

Пон Юни 05, 2017 11:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm
Мнения: 292
Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като искаш вървеж продай тази кола и си купи Н6. Върви добре и има тяга от 1200 оборота нагоре. Защо ще се мъчиш и ще хвърляш лайната си във въздуха на хората. Колко по добре мислиш че ще върви колата ти когато махнеш "разните еко лайна"?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 15

Пон Юни 05, 2017 4:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 02, 2014 4:13 pm
Мнения: 164
Автомобил: Legacy 2.0R 2006 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
При 2,5 мотора има ли го тоя "проблем" ?

Пон Юни 05, 2017 8:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm
Мнения: 292
Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Реконструктор написа:
Второ, кутията е нема толкова тъпа, честно. На баир, като съм на 4-та и искам да добавя малко скорост, кутията не реагира на доста сериозен ход на педала на газта и по никъв начин не се сеща да смъкне 1 предавка. Когато педала стигне почти края, директно сваля на 2-ра и, естествено, почва рязко ускорение, което доста ме дразни.


Кутията наистина не е много адекватна. Моята прави точно обратното малко да дадеш газ и сваля на 3-та, даже и на равен път където натоварването не е много голямо и 209 коня не би трябвало да ги затрудни изобщо. Виж първо кутията дали ти е наред. Ако правилно съм ти преценил колата трябва да е 150 коня и да прави от 0до100 за 11 секунди или 165кс от 0-100 за 9.6сек. Предполагам че имаш много големи очаквания. Моята Н6 е от 0 до 100 за около 9сек. Върви прилично но си е мудна. Колкото опел 1.8 115коня. Засичах ги и двете като взех суби. Ако искаш нещо по бързо гледай STi или сменяш марката.

Мен лично идеята икономична и екологична кола до 3000 оборота и вървяща и харчеща от 3000до 6500 ми се вужда супер. Караш в който режим ти е кеф.

Качи и някакви линкове към руските сайтове. Никога няма да си махна екологията на колата независимо какви са причините, но ми е любопитно ако се махне колко може да се подобри вървежа. Не вярвам да е много. Да не се окаже само че си налял една камара пари, изтровил си сума хора и накрая "преоблякъл се Илия, като гледа пак у тия"

Вто Юни 06, 2017 12:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз да ви попитам, (към колегите с оплаквания с неадекватност на кутиите)
На газ ли ги карате тези коли?

Защото аз седмица карам на бензин поради проблем в газовото. Смело твъедя че колата се държи по друг начин. Вчера ми нсправиха газта и забелязвам пак различно държане на колата.

Помислете върху това.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Вто Юни 13, 2017 7:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да ти кажа, не знам кво да мисля. Явно кутията се самообучава, защото нещата търпят развитие към по-добро. Явно стареца дето я е карал преди мен я е обучил по кофти начин. :) Сега е по-добре, макар и не съвсем както бих искал. Но пък и не следва да се очаква кой-знае какво, предвид това, че кутията е 4 предавки.

Сря Юни 14, 2017 10:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И още нещо, много добре би било индикацията на кутията да работи през цялото време, не само в режим спорт. Има ли някакъв хитър хак в тази насока?

Сря Юни 14, 2017 10:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 28, 2016 11:39 am
Мнения: 11
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2007г
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Няма ли все още някой и във Варна който лекува 2.0R :D

Съб Юни 17, 2017 9:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2017 6:28 pm
Мнения: 44
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Имам 2.0 R повече от година,бих казал че не съм очарован от колата ако намериш лек на този проблем бих искал да разбера

Пон Юли 31, 2017 8:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да ви ъпдейтна за мойто возило и да ви дам един много полезен съвет: потърсете качествена диагностика и вижте вариаторите на AVCS дали работят синхронно. При мен левият изоставаше бая. Оказа се, че това е стандартен проблем на тоя мотор. Последва сваляне на ангренажа и ремонт, но без купуване на части, платих си само труда, въпреки, че ме плашеха, че един вариатор струвал 900 лв. Майстора наистина е много силен експерт.

Колеги, когато си взех колата от сервиза, се качих в напълно различен автомобил. Повече мощност, няма го пропадането преди 3500 оборота, мотора работи по-тихо и по-меко. И което ме шокира най-много, автоматика взе да превключва много по-добре. Направо съм потресен как може такава глупост да оказва такова влияние, ама е на - факт е.
За момента проблема ми е решен, колата тръгна по-нормално. И ако се случи пак вече се знае къде да се рови. Поздрави и идете на диагностика.
 15

Пет Окт 06, 2017 8:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 53 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор