Автор |
Съобщение |
Реконструктор
|
Питам се защо няма секция за Легаси 4? Предполагам, с проблеми като моите са се сблъсквали всички собственици на 2.0 4АТ. Значи, след като покарах вече доста, смея да твърдя, че колата нещо не ми харесва как се кара. И причината за това е, меко казано, тъпия софтуер. Първо, мотора е пълен мъртвец до към 3500 оборота, след което настъпва рязко оживяване и нещата вече са съвсем различни. Причината, най-вероятно всички я знаете, това е вариатора на фазите (AVCS), който явно е настроен на твърде "затапено" газоразпределение на ниски обороти. Честно казано, за пръв път виждам толкова осезеам преход при променливо газоразпределение от тоя тип, доста се доближава до vtec-а на хонда (истинския vtec). Второ, кутията е нема толкова тъпа, честно. На баир, като съм на 4-та и искам да добавя малко скорост, кутията не реагира на доста сериозен ход на педала на газта и по никъв начин не се сеща да смъкне 1 предавка. Когато педала стигне почти края, директно сваля на 2-ра и, естествено, почва рязко ускорение, което доста ме дразни. Руснаците, като напредничава инженерно-техническа нация, са си направили свой вариант на софтуера, който решава горните проблеми. Включва по-адекватно управление на AVCS, променени карти на запалването и разни екстрички като игнориране на втората ламбда сонда (bye-bye катализатор) и изключване на EGR-a. Услугата по рефлашването струва 3000 рубли (към 100 лв), ама нещо не ми се рискува да си таралянкам ЕКУ-то до Русия и обратно. Та въпроса е простичък - има ли хора, които се занимават с това в БГ?
|
25
|
|
Чет Май 25, 2017 6:00 pm |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Постове: 282 Рейтинг: 75
|
Реконструктор написа: Питам се защо няма секция за Легаси 4? Предполагам, с проблеми като моите са се сблъсквали всички собственици на 2.0 4АТ. Значи, след като покарах вече доста, смея да твърдя, че колата нещо не ми харесва как се кара. И причината за това е, меко казано, тъпия софтуер. Първо, мотора е пълен мъртвец до към 3500 оборота, след което настъпва рязко оживяване и нещата вече са съвсем различни. Причината, най-вероятно всички я знаете, това е вариатора на фазите (AVCS), който явно е настроен на твърде "затапено" газоразпределение на ниски обороти. Честно казано, за пръв път виждам толкова осезеам преход при променливо газоразпределение от тоя тип, доста се доближава до vtec-а на хонда (истинския vtec). Второ, кутията е нема толкова тъпа, честно. На баир, като съм на 4-та и искам да добавя малко скорост, кутията не реагира на доста сериозен ход на педала на газта и по никъв начин не се сеща да смъкне 1 предавка. Когато педала стигне почти края, директно сваля на 2-ра и, естествено, почва рязко ускорение, което доста ме дразни. Руснаците, като напредничава инженерно-техническа нация, са си направили свой вариант на софтуера, който решава горните проблеми. Включва по-адекватно управление на AVCS, променени карти на запалването и разни екстрички като игнориране на втората ламбда сонда (bye-bye катализатор) и изключване на EGR-a. Услугата по рефлашването струва 3000 рубли (към 100 лв), ама нещо не ми се рискува да си таралянкам ЕКУ-то до Русия и обратно. Та въпроса е простичък - има ли хора, които се занимават с това в БГ? Пробвай тук: http://pepino-racing.com/Човека работи прецизно. Незнам дали ще може да ти помогне, но се свържи с него обясни му проблемите и той ще ти каже.
|
|
|
Чет Май 25, 2017 6:50 pm |
|
|
Mitaka FU
Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am Постове: 346 Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
|
Реконструктор написа: Питам се защо няма секция за Легаси 4? Предполагам, с проблеми като моите са се сблъсквали всички собственици на 2.0 4АТ. Значи, след като покарах вече доста, смея да твърдя, че колата нещо не ми харесва как се кара. И причината за това е, меко казано, тъпия софтуер. Първо, мотора е пълен мъртвец до към 3500 оборота, след което настъпва рязко оживяване и нещата вече са съвсем различни. Причината, най-вероятно всички я знаете, това е вариатора на фазите (AVCS), който явно е настроен на твърде "затапено" газоразпределение на ниски обороти. Честно казано, за пръв път виждам толкова осезеам преход при променливо газоразпределение от тоя тип, доста се доближава до vtec-а на хонда (истинския vtec). Второ, кутията е нема толкова тъпа, честно. На баир, като съм на 4-та и искам да добавя малко скорост, кутията не реагира на доста сериозен ход на педала на газта и по никъв начин не се сеща да смъкне 1 предавка. Когато педала стигне почти края, директно сваля на 2-ра и, естествено, почва рязко ускорение, което доста ме дразни. Руснаците, като напредничава инженерно-техническа нация, са си направили свой вариант на софтуера, който решава горните проблеми. Включва по-адекватно управление на AVCS, променени карти на запалването и разни екстрички като игнориране на втората ламбда сонда (bye-bye катализатор) и изключване на EGR-a. Услугата по рефлашването струва 3000 рубли (към 100 лв), ама нещо не ми се рискува да си таралянкам ЕКУ-то до Русия и обратно. Та въпроса е простичък - има ли хора, които се занимават с това в БГ? Хехехе, добре дoшъл в клубът на 2.0R...! Аз съм й свикнал, и това не ме дразни вече-кола(двигател) за семейни и спокойни шофьори! Ако има резултат-ни сподели, моля..!?
_________________ Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.
|
|
|
Чет Май 25, 2017 7:49 pm |
|
|
Meto89
Регистриран на: Сря Сеп 28, 2016 11:28 pm Постове: 26
Skype: Meto89
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Телефон: 0877000045
Рейтинг: 0
|
Аз за тва си взех Ръчка... ръгам втора и пръскам мотора...
|
|
|
Чет Май 25, 2017 11:15 pm |
|
|
Реконструктор
|
Mitaka FU написа: Хехехе, добре дoшъл в клубът на 2.0R...! Аз съм й свикнал, и това не ме дразни вече-кола(двигател) за семейни и спокойни шофьори! Ако има резултат-ни сподели, моля..!? Е то и аз съм спокоен шофьор (когато съм спокоен), ама липсата на чувство за контрол ме дразни яко. Разбира се, че ще споделя, ако успея да оправя нещата.
|
|
|
Пет Май 26, 2017 9:44 am |
|
|
Vmax
|
|
Пет Май 26, 2017 9:48 am |
|
|
Реконструктор
|
Още едно бързо въпросче - има ли начин да се сменят свещите и да се измери компресията без да се маха двигателя? Гледам разни клипчета в тубата и го правят хората.
|
|
|
Пет Май 26, 2017 5:19 pm |
|
|
Meto89
Регистриран на: Сря Сеп 28, 2016 11:28 pm Постове: 26
Skype: Meto89
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Телефон: 0877000045
Рейтинг: 0
|
За свещите...мотора се усуква на крик и се сменят.
|
|
|
Чет Юни 01, 2017 10:51 pm |
|
|
askeless
|
Не разбрах какво се усуква на крик и как точно. С 2 тампона отдолу и цяла кутия отзад. Може би се повдига малко над магарето за да се стигне до свещите, по скоро е това. Просто си има специфични инструменти колега и се сваля малко периферия. Хем това е легаси, ДВГ стои високо, а ако е Бек? Като се свалят свещите компресия се мери както си се мери.
Колкото за рефлаша - има теми на колеги с H6 и H4 4at за корекциите, за dbw, за avcs, за картите на кутиите, за подобрения. Станислав е прав също - да се има предвид че 2.0р е евро4 със системите за рециркулация на вторичен въздух, с тегави катализатори, сонди и т.н. А и с 11.1:1 сгъстяване, по-високото термично натоварване.
Поздрави
|
|
|
Пет Юни 02, 2017 10:06 am |
|
|
Реконструктор
|
Meto89 написа: За свещите...мотора се усуква на крик и се сменят. Има ли някое майсторче дето я прави тая услуга?
|
|
|
Пон Юни 05, 2017 11:31 am |
|
|
Реконструктор
|
askeless написа: Колкото за рефлаша - има теми на колеги с H6 и H4 4at за корекциите, за dbw, за avcs, за картите на кутиите, за подобрения. Станислав е прав също - да се има предвид че 2.0р е евро4 със системите за рециркулация на вторичен въздух, с тегави катализатори, сонди и т.н. А и с 11.1:1 сгъстяване, по-високото термично натоварване.
Това е тъпото, имаш форсиран мотор, дето вади бая коне за обема си, обаче са от тия модерните еко коне, дето въобще не се усещат. Ще се тунинговат нещата със сигурност, в посока разкарване на разните еко лайна.
|
|
|
Пон Юни 05, 2017 11:33 am |
|
|
stoychod
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm Постове: 292 Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
|
Като искаш вървеж продай тази кола и си купи Н6. Върви добре и има тяга от 1200 оборота нагоре. Защо ще се мъчиш и ще хвърляш лайната си във въздуха на хората. Колко по добре мислиш че ще върви колата ти когато махнеш "разните еко лайна"?
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
15
|
|
Пон Юни 05, 2017 4:27 pm |
|
|
impreza_sh
Регистриран на: Чет Яну 02, 2014 4:13 pm Постове: 164
Автомобил: Legacy 2.0R 2006 AT
Рейтинг: 0
|
При 2,5 мотора има ли го тоя "проблем" ?
|
|
|
Пон Юни 05, 2017 8:55 pm |
|
|
stoychod
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm Постове: 292 Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
|
Реконструктор написа: Второ, кутията е нема толкова тъпа, честно. На баир, като съм на 4-та и искам да добавя малко скорост, кутията не реагира на доста сериозен ход на педала на газта и по никъв начин не се сеща да смъкне 1 предавка. Когато педала стигне почти края, директно сваля на 2-ра и, естествено, почва рязко ускорение, което доста ме дразни. Кутията наистина не е много адекватна. Моята прави точно обратното малко да дадеш газ и сваля на 3-та, даже и на равен път където натоварването не е много голямо и 209 коня не би трябвало да ги затрудни изобщо. Виж първо кутията дали ти е наред. Ако правилно съм ти преценил колата трябва да е 150 коня и да прави от 0до100 за 11 секунди или 165кс от 0-100 за 9.6сек. Предполагам че имаш много големи очаквания. Моята Н6 е от 0 до 100 за около 9сек. Върви прилично но си е мудна. Колкото опел 1.8 115коня. Засичах ги и двете като взех суби. Ако искаш нещо по бързо гледай STi или сменяш марката. Мен лично идеята икономична и екологична кола до 3000 оборота и вървяща и харчеща от 3000до 6500 ми се вужда супер. Караш в който режим ти е кеф. Качи и някакви линкове към руските сайтове. Никога няма да си махна екологията на колата независимо какви са причините, но ми е любопитно ако се махне колко може да се подобри вървежа. Не вярвам да е много. Да не се окаже само че си налял една камара пари, изтровил си сума хора и накрая "преоблякъл се Илия, като гледа пак у тия"
|
|
|
Вто Юни 06, 2017 12:41 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Постове: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Аз да ви попитам, (към колегите с оплаквания с неадекватност на кутиите) На газ ли ги карате тези коли?
Защото аз седмица карам на бензин поради проблем в газовото. Смело твъедя че колата се държи по друг начин. Вчера ми нсправиха газта и забелязвам пак различно държане на колата.
Помислете върху това.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Вто Юни 13, 2017 7:26 am |
|
|
Реконструктор
|
Да ти кажа, не знам кво да мисля. Явно кутията се самообучава, защото нещата търпят развитие към по-добро. Явно стареца дето я е карал преди мен я е обучил по кофти начин. Сега е по-добре, макар и не съвсем както бих искал. Но пък и не следва да се очаква кой-знае какво, предвид това, че кутията е 4 предавки.
|
|
|
Сря Юни 14, 2017 10:28 pm |
|
|
Реконструктор
|
И още нещо, много добре би било индикацията на кутията да работи през цялото време, не само в режим спорт. Има ли някакъв хитър хак в тази насока?
|
|
|
Сря Юни 14, 2017 10:30 pm |
|
|
Veselin
Регистриран на: Съб Май 28, 2016 11:39 am Постове: 11 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2007г
Рейтинг: 0
|
Няма ли все още някой и във Варна който лекува 2.0R
|
|
|
Съб Юни 17, 2017 9:14 am |
|
|
Stefcho
Регистриран на: Нед Юни 11, 2017 6:28 pm Постове: 44 Рейтинг: 0
|
Имам 2.0 R повече от година,бих казал че не съм очарован от колата ако намериш лек на този проблем бих искал да разбера
|
|
|
Пон Юли 31, 2017 8:14 pm |
|
|
Реконструктор
|
Да ви ъпдейтна за мойто возило и да ви дам един много полезен съвет: потърсете качествена диагностика и вижте вариаторите на AVCS дали работят синхронно. При мен левият изоставаше бая. Оказа се, че това е стандартен проблем на тоя мотор. Последва сваляне на ангренажа и ремонт, но без купуване на части, платих си само труда, въпреки, че ме плашеха, че един вариатор струвал 900 лв. Майстора наистина е много силен експерт.
Колеги, когато си взех колата от сервиза, се качих в напълно различен автомобил. Повече мощност, няма го пропадането преди 3500 оборота, мотора работи по-тихо и по-меко. И което ме шокира най-много, автоматика взе да превключва много по-добре. Направо съм потресен как може такава глупост да оказва такова влияние, ама е на - факт е. За момента проблема ми е решен, колата тръгна по-нормално. И ако се случи пак вече се знае къде да се рови. Поздрави и идете на диагностика.
|
15
|
|
Пет Окт 06, 2017 8:50 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта |
|