Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Рефлашване не ЕКУ-то
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=23631
Страница 2 от 3

Автор:  EMark [ Чет Окт 26, 2017 6:12 pm ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Привет,

Би ли споделил кой е този майстор, и как точно е ремонтирал въпросната част?

Автор:  Реконструктор [ Пон Окт 30, 2017 1:56 pm ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

J Auto е сервиза. Но радостта ми се оказа кратка, нещата пак се върнаха в старото си положение. :D Причината е единия клапан, дето върти вариатора. Хубавото е, че е един и същ на абс. всички мотори на субару с avcs, тоест това дава основание на бай китаец да разгърне масово производство. В резултат ги дава тия клапани за $20. Поръчал съм един, като дойде и го сменя ще споделя резултат.
Дефектиралият клапан е ОК електрически, но явно не се движи свободно. Когато го сваля ще го разкапсуловам да видя каква е причината и евентуално ще пиша и за това. :)

Автор:  EMark [ Пон Окт 30, 2017 5:12 pm ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Ок, ще се радвам да споделиш. :)

Автор:  askeless [ Вто Окт 31, 2017 10:08 am ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Соленоидите за АВЦС са с различни партове за различните двигатели EJ204/207/255/EZ30D,
не всички клапани са еднакви, макар, че може би за 4 цилиндровите мотори са действително еднакви, но за 6 цилиндровите със сигурност не са

Автор:  Реконструктор [ Сря Ное 01, 2017 4:19 pm ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Ами това е партномера: 10921AA080
Реално списъка с двигатели е много голям, не съм го гледал в детайли. :) Просто моя беше в него.

Автор:  Vmax [ Сря Ное 01, 2017 6:21 pm ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Този чарколяк е много важен, за да се рискува с китайски такъв...може да окотиш двигателя.

Автор:  Реконструктор [ Сря Ное 01, 2017 10:04 pm ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Абе максимума е да не върви.

Автор:  srg [ Сря Ное 01, 2017 11:07 pm ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Тъй, тъй, щото бърка директно в смесообразуването тоя чарколяк, ако се окаже некое дърво първо няма да върви, а по някое време и ще спре тотално колицата.

Автор:  Реконструктор [ Сря Ное 01, 2017 11:32 pm ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Не участва смесообразуването. Освен това има обратна връзка, ако нещо е много осрано ЕКУ-то ще вземе мерки.

Автор:  srg [ Чет Ное 02, 2017 8:40 am ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Аха, добре, т.е., според теб нещо, което влияе директно върху това колко количество въздух постъпва в горивната камера не влияе върху смесообразуването и е ок да се разчита на това ECU-то да сваля аванса след като подетонира нещо в ДВГ?

Автор:  vizor [ Чет Ное 02, 2017 9:14 am ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Мога да ти покажа от логовете на Боби как му променя тримовете като валовете не са синхронизирани да видиш дали не променя смесообразуването.

Демек като променяш VE с AVCS-а не играе аванса и горивото на тая глава ли? :D Хора, които си мислят, а не знаят не е хубаво да се изказват така категорично.

Автор:  Реконструктор [ Чет Ное 02, 2017 9:41 am ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Дозирането на горивото е единственото нещо, което определя ламбдата, т.е. съдържанието на сместа. И да ви светна, двигателите с принудително палене т.е. бензиновите имат външно смесообразуване, т.е. нищо в самата глава не му влияе.

Автор:  vizor [ Чет Ное 02, 2017 10:07 am ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

ROFL

Дано никой не чете мненията ти в тази тема. Рядко се изказвам така, но това е най-голямата глупост, която съм чувал. Наистина прочети какво значи коефицент на пълнене. Знам, че ще сбърка голяма част от представите ти, но не можеш вечно да живееш на розови облачета :)

Май нямаш абсолютно никаква представа как работят тези двигатели.

Автор:  Реконструктор [ Чет Ное 02, 2017 10:23 am ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Абе що ли се занимавам с тоя форум?

Автор:  vizor [ Чет Ное 02, 2017 10:24 am ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Абе и аз това се зачудих

Автор:  EMark [ Чет Ное 02, 2017 7:08 pm ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

По принцип, когато пълненето е нарушено, т.е. влиза по малко въздух, поради х причина, в случая неправилно или недостатъчно, или закъсняло отваряне на вх. клапани, точно по ламбда еку-то ще види, че сместа е богата и ще отреже бензина, ако се разтропа ще намали и аванса. И ето ти куц кон.

Автор:  petko 69 [ Чет Ное 02, 2017 8:36 pm ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Реконструктор написа:
Абе що ли се занимавам с тоя форум?

Не хвърляй бялата кърпа толкова лесно , и аз съм си го мислил , тук в спора се ражда истината. :beer:

Автор:  Реконструктор [ Пет Ное 03, 2017 3:13 pm ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

petko 69 написа:
Реконструктор написа:
Абе що ли се занимавам с тоя форум?

Не хвърляй бялата кърпа толкова лесно , и аз съм си го мислил , тук в спора се ражда истината. :beer:


Абе накратко, простата истина е, че разминаване на вариаторите на avcs не може директно да създаде доп. механични проблеми. Естествено, при съществено разминаване, всяка от главите ще отдава различен въртящ момент и коляновия вал изобщо няма да е хепи от тая работа, но както казах, всеки разп. вал си има датчик на положението и съответно контрола гледа да уравновесява вариаторите. Тоест, ако единия не се върти съвсем, другия също няма да се върти, колата ще е безкрайно невървяща, но и няма да настъпят директно по-сериозни последици по механиката.
Това за смесите са пълни глупости, и изобщо нямам намерение да го обсъждам повече със съответните лица.

Автор:  Vmax [ Пет Ное 03, 2017 3:58 pm ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Темата си е твоя, разбиранията също.

Ще те питам само какво ще стане ако от този китайски АВЦС регулатор се отчупи парченце метал, което е много вероятно с оглед цената му?

Автор:  Реконструктор [ Пет Ное 03, 2017 8:28 pm ]
Заглавие:  Re: Рефлашване не ЕКУ-то

Искрено се надявам той да е само временно решение, докато търся начин да оправя оригиналния.

Страница 2 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/