Автор |
Съобщение |
koleka
Регистриран на: Сря Фев 13, 2013 5:53 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
Здравейте на всички и поздрави за наистина страхотния форум!
Съвсем скоро се сдобих с една прекрасна кола - Subaru Legacy 2.5 GX - 2000 година, но ми предстои да реша един не много приятен проблем свързан с нея и той е автоматичната кутия. Съвсем накратко ще се опитам да оябсня какъв е проблема и какво съм предприел.
Проблем: Когато колата е загряла много трудно превключва на "D"(след форсиране сменя с удар), понякога и не превключва. Един път хване ли "Д" проблеми с кутията няма никакви - сменя си ги съвсем нормално. Като е студена не ми се е случвало да забавя толкова много или да не включи скорост...
Действия до момента: Сменени масло и филтри в Субару - Варна - ефект няма.
В петък ще я оставя в "М и Д АВТОЦЕНТЪР - ВАРНА" за да се диагностицира и да ми дадат някакви опции.
Въпроса е главно дали да се опитвам да я оправя или да търся нещо от морга. Какво бихте ме посъветвали? разбира се преди всичко ще изчакам до петък за да чуя присъдата преди да предприема каквото и да е, но наистина се интересувам и от Вашето мнение по въпроса. Предполагам, че някой от вас са виждали/сблъсквали/решавали подобни проблеми.
благодаря предварително Поздрави на всички
|
|
|
Сря Фев 13, 2013 6:06 pm |
|
|
Unufri
|
Здравей Колега, Като за начало смени маслото заедно с филтъра при теб трябва да е външен. Като се загрее кутията маслото променя вискозитета си.Ако е старо и на голям пробех го няма нужния вискозитет за да изпълнява правилно функцията си. Не казвам ,че ще ти реши проблема на 100 % ,но със сигурност доста ще го подобри. И на мен ми предстои смяна.
|
|
|
Сря Фев 13, 2013 8:45 pm |
|
|
plaskom
|
Колегата е написал че вече е сменил масло и филтри без да има ефект.
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Сря Фев 13, 2013 8:56 pm |
|
|
lekoq
Регистриран на: Чет Ное 01, 2012 6:52 pm Постове: 47 Местоположение: Добрич
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 125
Телефон: 0878200244
Рейтинг: 0
|
Здравей колега,аз за радост нямам проблем със скоростната кутия,но превантивно си сложих lucas transmission fix като си сменях маслото, доста хвален продукт в САЩ ето и един клип за смяна на маслото http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Lf4 ... ature=fvwp Успех
_________________ 1-st Subaru Outback 2.5 156 hp; 2-nd Subaru Impreza 2.0 125hp
|
|
|
Чет Фев 14, 2013 9:21 am |
|
|
Vmax
|
koleka написа: Въпроса е главно дали да се опитвам да я оправя или да търся нещо от морга. Какво бихте ме посъветвали? разбира се преди всичко ще изчакам до петък за да чуя присъдата преди да предприема каквото и да е, но наистина се интересувам и от Вашето мнение по въпроса. Предполагам, че някой от вас са виждали/сблъсквали/решавали подобни проблеми.
благодаря предварително Поздрави на всички
Ремонтирай кутията - не се занимавай с втора ръка че ще платиш двойно на финала. Нито е толкова сложна за ремонт, така че би трябвало с 1000лв да стане нова.
|
|
|
Чет Фев 14, 2013 10:06 am |
|
|
koleka
Регистриран на: Сря Фев 13, 2013 5:53 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
Ако ще ми излезе около 1000 няма и да се замисля.
|
|
|
Чет Фев 14, 2013 10:13 am |
|
|
deadman
|
koleka написа: ...В петък ще я оставя в "М и Д АВТОЦЕНТЪР - ВАРНА" ... Колега поискай черно на бяло оферта от тези господа преди да им кажеш "правете", че имат навика да обявяват предварително цена и след това тя скача с 30-40 процента незнайно защо. Покачването на цената беше за смяна на масло и филтър на скоростна кутия без никакви усложнения. Също настоявай за маслото да е това, което ти избереш, а не това което е изгодно на тях (ще има коментари от рода на "ми те са еднакви маслата само различна марка...")Иначе след обслужени автоматите на 2 автомобила при тях съм съгласен, че вършат работа.
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Чет Фев 14, 2013 4:45 pm |
|
|
rosenil
Регистриран на: Пон Юни 18, 2012 11:32 pm Постове: 83 Местоположение: Варна
Skype: rosenili
Автомобил: Outback 2005 H3 245 h.p.
Рейтинг: 10
|
Иначе след обслужени автоматите на 2 автомобила при тях съм съгласен, че вършат работа.
И аз съм на същото мнение.Вярно че само смених масло на автоматика и на задния диференциал,но има голяма разлика преди-сега.За цените не знам-не съм се пазарил.Оставих колата и после ми се обадиха,че е готова.
|
|
|
Чет Фев 14, 2013 8:26 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Постове: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Колега дръпни си сервизното ръководство. Ако си сръчен и ти се занимава, и прецениш че можеш да рискуваш почисти клапаните. На R има ли забавяне или същата реакция?
|
|
|
Чет Фев 14, 2013 9:57 pm |
|
|
koleka
Регистриран на: Сря Фев 13, 2013 5:53 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
krismarg написа: Колега дръпни си сервизното ръководство. Ако си сръчен и ти се занимава, и прецениш че можеш да рискуваш почисти клапаните. На R има ли забавяне или същата реакция? Не съм и не ми се занимава - общо взето никакъв шанс сам. На R няма забавяне. П.С. Колата вече е в сервиза за диагностика .. now we wait ... Поздрави
|
|
|
Пет Фев 15, 2013 9:59 am |
|
|
subaru_fan
Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 2:40 pm Постове: 333 Местоположение: софия диана бад
Автомобил: W124/VAZ21021/K12
Рейтинг: 57
|
Махнете картера на автомата ,вътре има друг филтър (цедка) вижте дали има боклуци в цедката.И един косъм да има във въпросната цедка автомата няма да функционира правилно .
_________________ THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL
|
|
|
Пет Фев 15, 2013 10:53 am |
|
|
Unufri
|
|
Съб Фев 16, 2013 8:45 am |
|
|
koleka
Регистриран на: Сря Фев 13, 2013 5:53 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
днес я взех след ремонт на клапанно тяло. Уви проблема все още е на лице... Утре пак отивам в сервиза
|
|
|
Вто Фев 19, 2013 7:36 pm |
|
|
koleka
Регистриран на: Сря Фев 13, 2013 5:53 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
Дали е възможно проблема да е електрически? Забелязах,че премигват леко фаровете докато превключвам слорости и проблема е само като е загряла колата.
|
|
|
Вто Фев 19, 2013 7:40 pm |
|
|
subaru_fan
Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 2:40 pm Постове: 333 Местоположение: софия диана бад
Автомобил: W124/VAZ21021/K12
Рейтинг: 57
|
Това което ти казах направи ли го?
_________________ THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL
|
|
|
Сря Фев 20, 2013 8:27 am |
|
|
koleka
Регистриран на: Сря Фев 13, 2013 5:53 pm Постове: 11 Рейтинг: 0
|
Ремонтен комплект оправи проблема Сега вече имам възможност да се порадвам на количката. Поздрави на всички, които писаха в темата.
|
|
|
Сря Мар 20, 2013 11:03 am |
|
|
petrasio
Регистриран на: Сря Мар 06, 2013 10:33 am Постове: 87
Skype: petrasion
Автомобил: Subaru Legacy sedan 2001, 2.5, auto
Рейтинг: 31
|
Какво означава ремонтен комплект?
|
|
|
Сря Мар 20, 2013 12:05 pm |
|
|
zarere
Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm Постове: 237 Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
|
Колеги,тъй като има вече подобна тема и не виждам смисъл да отварям друга искам да използвам тази,ако не е проблем.
Накратко,притежавам колата от подписа ми (от 3 години)и наскоро видях(преди 2 седмици),че 1-ва ми влиза много трудно с доста усилия (макар да съм с автоматик и само два пъти да съм пускал на 1-ва откакто съм я купил),но и като карам на D се усеща лек тласък при преминаване на друга предавка.След като видях нивото на течността на скоростна кутия се оказа,че на щеката няма нищо и долях до максималното ниво при загрят двигател (както го дават по книжка), 1.20л влезнаха ,но проблемите описани по-горе пак си ги има.Та затова,ако може някой да ми препоръча читав майстор,който разбира от тематиката,за да ми направи диагностика и ремонт евентуално ще съм много благодарен.Мерси предварително на всички.
|
|
|
Сря Дек 13, 2017 1:50 pm |
|
|
Valio
|
А дали има значение за кой град да ти препоръчат....
|
|
|
Чет Дек 14, 2017 2:20 am |
|
|
zarere
Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm Постове: 237 Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
|
Valio написа: А дали има значение за кой град да ти препоръчат.... Приемам забележката колега мой пропуск,за София питам.
|
|
|
Чет Дек 14, 2017 8:54 am |
|
|