Валентин1981 написа:
Става въпрос за Легаси 4( 2.0-138к.с.) ако ида в сервиз на Субару ще ми погнат ли живея в с. Брестник ( до Пловдив)
Вероятно ще помогнат. Проблема който описваш е специфичен. Вероятно се получаваот срив в напрежението на нагревателя в ламбда сондата. Възможните причини са лоша връзка в свързващите конектори,лоша (приповдигната) маса, пад на напрежението +12v. също и калпава Ламда сонда променяща стойноста на съпротивлението си(нагревателя) при натоварване. Двигателният контролер-ECU пуска -минус (маса) на нагревателя на сондата а след контакт(запален двигател) нагревателя получава + от системно(главно реле).
Замерете съпротивлението на нагревателя при студен двигател трябва да е 6-10 ohm , при загрял напълно двигател и подгрята сонда трябва да е около 12-14 ohm.
Двигателният контролер се стреми да поддържа винаги еднаква температура на сондата около 300 градуса, изходящите газове също подгряват сондата, затова ECU-то мери температурата на сондата през самият нагревател и го включва импулсно при нужда. Айде че стана много дълго със две думи, Иска много мерене до доказване на проблема и произхода му!
Само със Кодочетеца(скенера) няма да стане!
Поздрави и успех.