Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
 Проблем с ламбда сонда 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Юли 03, 2017 3:37 pm
Мнения: 4
Телефон: 897242812
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Когато купих колата беше със заминала 1-ва ЛС (мериха я, четоха я и тн.) смених я с ДЕНСО и след 500км. Пак света чека и CRUISE , закачиха ме и показа грешка Р0037(изгорял подгевател на 1-ви сензор 1-ви ред) айде викам си пак 210лв. Назад но като я премерихме подгревателя здрав грешката се изчисти и нямах проблеми докато не вкл. Климатика оборотите паднаха малко и пак наново грешка Р0037 ПАК МЕРИМ ПАК ЗАКАЧАМЕ ПАК ЧИСТИМ И СЛЕД ПЪРВОТО ПАДАНЕ НА ОБОРОТИ ПАК СВЕТИ

Вто Юли 11, 2017 2:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери акумулатора и алтернатора дали го зарежда.

Вто Юли 11, 2017 2:47 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Пон Юли 03, 2017 3:37 pm
Мнения: 4
Телефон: 897242812
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Става въпрос за Легаси 4( 2.0-138к.с.) ако ида в сервиз на Субару ще ми погнат ли живея в с. Брестник ( до Пловдив)

Вто Юли 11, 2017 9:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 6:18 am
Мнения: 36
Местоположение: софия
Автомобил: Форестър 2.0 МТ
Телефон: 0896633459
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Валентин1981 написа:
Става въпрос за Легаси 4( 2.0-138к.с.) ако ида в сервиз на Субару ще ми погнат ли живея в с. Брестник ( до Пловдив)

Вероятно ще помогнат. Проблема който описваш е специфичен. Вероятно се получаваот срив в напрежението на нагревателя в ламбда сондата. Възможните причини са лоша връзка в свързващите конектори,лоша (приповдигната) маса, пад на напрежението +12v. също и калпава Ламда сонда променяща стойноста на съпротивлението си(нагревателя) при натоварване. Двигателният контролер-ECU пуска -минус (маса) на нагревателя на сондата а след контакт(запален двигател) нагревателя получава + от системно(главно реле).
Замерете съпротивлението на нагревателя при студен двигател трябва да е 6-10 ohm , при загрял напълно двигател и подгрята сонда трябва да е около 12-14 ohm.
Двигателният контролер се стреми да поддържа винаги еднаква температура на сондата около 300 градуса, изходящите газове също подгряват сондата, затова ECU-то мери температурата на сондата през самият нагревател и го включва импулсно при нужда. Айде че стана много дълго със две думи, Иска много мерене до доказване на проблема и произхода му!
Само със Кодочетеца(скенера) няма да стане!
Поздрави и успех.

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0876 294571
 30

Пет Юли 14, 2017 6:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юли 03, 2017 3:37 pm
Мнения: 4
Телефон: 897242812
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Проблема ми е отстранен , ходих при Павлин (Пловдив) оказа се 2-ра ЛС.Явно там където съм ходил не саправилното място, вече ми стана ясно къде ще карам колата при проблем :D

Пет Юли 14, 2017 1:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 24, 2017 8:47 am
Мнения: 11
Автомобил: Subaru legacy 3.0 h6
Телефон: 0878324132
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги имам същия прблем , вчера след малко извънградско ми светна чека , круйза и тракшън контрола. Круйза мига а другите две си светят постоянно като колата я карах още 300км така и си върнеше нормално. Идея къде в Русе могат да я погледнат?

Пон Юли 02, 2018 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 6 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор