Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 4:58 pm



Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Legacy Проблем с ускорението 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Юни 17, 2017 8:44 am
Мнения: 9
Автомобил: Subary legacy
Телефон: 0896711142
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,нов съсм във форума,макар че вече няколко месеца съм собственик на Субару.Конкретно Legacy 2.0 (165к.с.)2005г,каня се да питам запознатите от самото начало,всички от марката ли страдат от такъв убийствен лаг при ускорение.Гледах доста спецификациите ясно ми е,че е с малък въртящ момент и конете си ги получава чак при 6800 оборота,но не мога да се премиря с факта,че времето и за реакция е толкова дълго след натискане на педал.Та въпроса ми е лечимо ли е или трябва да се премиря? :)

Нед Юли 23, 2017 6:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 02, 2014 4:13 pm
Мнения: 164
Автомобил: Legacy 2.0R 2006 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Това не е "проблем" , просто така си върви колата

Нед Юли 23, 2017 8:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, ако беше прочел темата ми ,,Експериментът Легаси 2. 0R “ , сега нямаше изобщо да си изненадан... ;)

Дано си взел читава кола, и да нямаш проблеми...!
Опиши по-добре колата: километри, произход, фабрична газова, какво е правено и сменяно последно ....?

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Пон Юли 24, 2017 8:15 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
danielkirev написа:
Здравейте колеги,нов съсм във форума,макар че вече няколко месеца съм собственик на Субару.Конкретно Legacy 2.0 (165к.с.)2005г,каня се да питам запознатите от самото начало,всички от марката ли страдат от такъв убийствен лаг при ускорение.Гледах доста спецификациите ясно ми е,че е с малък въртящ момент и конете си ги получава чак при 6800 оборота,но не мога да се премиря с факта,че времето и за реакция е толкова дълго след натискане на педал.Та въпроса ми е лечимо ли е или трябва да се премиря? :)

Преди покупката е трябвало да пробваш как ускорява/на колега или познат/ или да почетеш малко в този форум,защото виж как сега какво разочарование има от ускорението.И Форестъра е така,след 4500 оборота тръгва както аз искам.Всички са така,без турбинираните естествено.
Свиква се с времето, погледни пък от хубавата страна,почваш да шофираш по внимателно с такъв автомобил.

Пон Юли 24, 2017 8:51 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm
Мнения: 292
Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега дай малко описание на автомобила.
Моята е OUTBACK H6 4АТ и там е малко странно. Муден е автомата, отделно и май се самообучава. Като караш 1-2 месеца бавничко и изведнъж ти се наложи да форсираш моя нещо не се справя. Затова аз примерно всеки месец гледам по 2 пъти да натисна до ламарината.

Има тулчета за диагностика с допълнителни функции. Моето прави тест като замерва времето за ускорение от 0 до 100км в час. Така може да замериш дали колата ти е в норма или има проблем.

Пон Юли 24, 2017 9:50 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 17, 2017 8:44 am
Мнения: 9
Автомобил: Subary legacy
Телефон: 0896711142
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за бързите отговори :) .Като цяло бях наясно какво купувам,защото карах Н6 (245 к.с.) на мой познат и там беше същото, въпреки трилитровия агрегат.Моята е 09.2005 , 2.0R 165ph комби.Още със закупуването смених почти всичко както следва:масла на двигател,скоростна кутия,диференциал,спирачна течност,антифриз,както и ангренажен ремък пълния комплект с ролки ,водна помпа,пистов ремък,свещи,акумолатор и кабели,както и всички възможни филтри,също така ми разглобиха двата радиатора за да почистят и между тях.На 180К реални е и няма газ(макар,че силно се замислям,с градски разод 14.00 ,дали да не сложа).Качих темата, по-скоро за да разбера опитвал ли се е някой да коригира настройки на компютъра,ламбда сондата,налягането,на което работи,притокът на гориво,чип и т.н. с цел ПОДОБРЯВАНЕ на ускорението. Благодаря! :)

Пон Юли 24, 2017 7:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Мнения: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз само не разбрах кутията автомат ли е или ръчка?

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Пон Юли 24, 2017 9:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
AT кутиите при моделите след 2004-та с пипване в ECU-то не е проблем да се отучат от пенсионерските си навици по отношение на чувствителност и отзивчивост.
Рязкостта обаче идва с пипане на гориво и т.н., което обаче удря по катализатора.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Пон Юли 24, 2017 9:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 17, 2017 8:44 am
Мнения: 9
Автомобил: Subary legacy
Телефон: 0896711142
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
shadow написа:
Аз само не разбрах кутията автомат ли е или ръчка?

Съжалявам,че съм пропуснал....държах много на ръчна скоростна кутия.

Пон Юли 24, 2017 9:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
srg написа:
AT кутиите при моделите след 2004-та с пипване в ECU-то не е проблем да се отучат от пенсионерските си навици по отношение на чувствителност и отзивчивост.
Рязкостта обаче идва с пипане на гориво и т.н., което обаче удря по катализатора.
Че предишната има ли разлика с тая след 2004, за четирискотостната говоря, не може и предната да не може да се пипа, веднага я модвам и да я счупя скорости бол!

Изпратено от моят D2403 с помощта на Tapatalk

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Юли 25, 2017 4:55 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ограничението идва не от скоростните кутии, а по-скоро от ECU-тата.
За моделите преди 2004-та знам, че има някакви възможности за въздействие, но но те са доста по-ограничени.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Вто Юли 25, 2017 6:09 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Добре дошъл в света на 2.0R, както ме поздравиха и мен преди време. :D
Така си върви колата. Според проучванията, които направих, ако се препрограмират ЕКУ-тата на мотора и кутията, настъпва съществено подобрение. Пуснал съм и тема за това нещо, но още не съм намерил човек, дето да ми свърши работата.

Вто Юли 25, 2017 12:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 17, 2017 8:44 am
Мнения: 9
Автомобил: Subary legacy
Телефон: 0896711142
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Както казваше мой познат навремето: Няма начин,да няма начин!!! Въпросът е дали някой е опитал.Ще продължавам да търся тогава,а ако открия резултати споделям веднага.А иначе при мен беше изключително злополучна още със взимането : Първо скъса много гадно единия фланец на генерацията,после имаше проблем с новите гуми и джанти и за капак на всичко стана и това с предния ми прозорец. :) :) :)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Юли 25, 2017 4:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm
Мнения: 292
Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги,
ще следя темата с интерес. Моля да направите някакви измервания преди и след интервенциите, за да се види дали има смисъл и какво точно се постига. На теория ако беше толкова лесно самия производител щеше да си ги направи тези неща. Не вярвам да има производител, който нарочно да си спъва колите за да се продават по малко :)
Като цяло идеята да си купиш най-спънатия двигател от цялата гама и после да почне тунинговане не ми се вижда смислена. Интересно ми е какво може да се постигне.

Сря Юли 26, 2017 7:52 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ще оставя това тук :)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Сря Юли 26, 2017 9:20 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
stoychod написа:
Колеги,
ще следя темата с интерес. Моля да направите някакви измервания преди и след интервенциите, за да се види дали има смисъл и какво точно се постига. На теория ако беше толкова лесно самия производител щеше да си ги направи тези неща. Не вярвам да има производител, който нарочно да си спъва колите за да се продават по малко :)
Като цяло идеята да си купиш най-спънатия двигател от цялата гама и после да почне тунинговане не ми се вижда смислена. Интересно ми е какво може да се постигне.


Измерванията ще покажат разлики само до 3500 оборота, когато е проблемното вървене. Под тази граница, двигателя е затапен умишлено, поради една единствена причина - малоумните евро еко норми.

Сря Юли 26, 2017 10:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm
Мнения: 292
Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Реконструктор написа:

Измерванията ще покажат разлики само до 3500 оборота, когато е проблемното вървене. Под тази граница, двигателя е затапен умишлено, поради една единствена причина - малоумните евро еко норми.


Да, ще е интересно колко по-бърза и отзивчива ще стане колата след като се махнат малоумните(не и за мен) еко норми.

Сря Юли 26, 2017 10:33 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 17, 2017 8:44 am
Мнения: 9
Автомобил: Subary legacy
Телефон: 0896711142
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги идеята е не само заради нормите.Когато е с постоянно зацепен диференциал не е окей да се подава изведнъж голяма мощност с голям въртящ момент главната причина да е спънат е,защото ако получите много бързо цялата мощност може да го скъсате! Двигателя също се разтоварва по този начин,когато работи по-плавно и получава постепенно ускорението,то той работи по-дълго и по-сигурно. :).Ако се нанасят корекции по-кривата на ускорението в Еку-то,то също трябва да са в разумни граници.

Сря Юли 26, 2017 5:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
danielkirev написа:
Колеги идеята е не само заради нормите.Когато е с постоянно зацепен диференциал не е окей да се подава изведнъж голяма мощност с голям въртящ момент главната причина да е спънат е,защото ако получите много бързо цялата мощност може да го скъсате! Двигателя също се разтоварва по този начин,когато работи по-плавно и получава постепенно ускорението,то той работи по-дълго и по-сигурно. :).Ако се нанасят корекции по-кривата на ускорението в Еку-то,то също трябва да са в разумни граници.

От всички мотори на Субару дизела тръгва най-рано с доста голям пик във въртящия момент в ниските. След това са Н6 моторите като EG33, EZ30 двата му варианта и най- големият по кубатура EZ36.
На последно място слагам STI моторите.
Степенувал съм ги от най-бързо идващ въртящ момент към по-късно идващ момент.
Трансмисиите и на трите примера са адски здрави. Дизелова кутия счупена не съм виждал, нито чувал. Не се продават скъпо нито пък има търсене.
При STI трансмисиите са си 6МТ и там вече е ясно.

Та това твърдение за въртящия момент кога идва не е точно!
Малко по-горе постнах една снимка и може да видите в Япония този ваш EJ204 мотор колко конски сили е. Разликите в двата мотора са предимно в буталата и разпределителните валове. Степента на сгъстяване е по - висока също. Там поне могат да си позволят да карат сгъстени мотори със 107 октана бензин.

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Сря Юли 26, 2017 5:57 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето тук случайно има JDM EJ204 с подробни снимки. Виждам бая разлики с европейския вариант.

Чет Юли 27, 2017 9:53 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 35 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор