|
Страница 1 от 1
|
[ 13 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
tech_noir
Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm Мнения: 194 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
|
При опит за смяна на крушка на фар установявам че ми е счупено там дето се е закрепена скобата, която крепи крушката. Старата крушка беше някак омотана със свински опашки, които естествено излетяха и не успях да закрепя пак с тах новата крушка. Взех си на бензоностанцията един Locktide, залепих директно крушката за сокета/фасонката, издържа там някоко дена, сега гледам е изпаднала вече. Чуденката е: 1. дали веднага да си потърся нов фар от морга. Ама... ще са различни било на старо, било чистак нов. Инче фара си ми е ОК. 2. дали да потърся някакъв супен/пукнат, да взема само сокета и да пробвам да заменя моя с него. Нямам представа как е свързан с останалата част. Лепило предполагам, с какво да го залепя, изобщо дали ще мога да отлепя стария, без да счупя фара... 3. дали да лепна крушката пак там с някое по-адекватно, примерно двукомпоентно лепило, монтажен силикон или нещо от сорта и да си се оглеждам за нов фар 2-3 месеца, докато си изгори тази крушка.
Идеи?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Сеп 15, 2017 10:44 am |
|
|
plm
Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm Мнения: 61 Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
|
Недей да я лепиш, как после ще я махнеш? Аз имах същия проблем и засега съм го решил с гъвкава тел, която минава отстрани на фасонката и отзад на крушката, където влиза в куплунга. Мислех че няма да държи, но не е мръднало близо година, даже смених втора крушка така. Ако не забравя ще пусна снимка.
|
|
|
Пет Окт 13, 2017 10:54 am |
|
|
tech_noir
Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm Мнения: 194 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
|
Така или инче ще сменя направо със се фасонката. Надявам се да не се наложи и фара, че както гледам фаровете са кът. Ама споко, няма проблем - трети път я лепя, след седмица-две лепилото или силикона се предава и изпада . Май се изпича нещо, че силикона после се рони както халва. Сега от ляво все едно имам два габарита. Писна ми, търся вече активно фасонка или спукан фар. Да, и аз можех да измисля нещо с тел, ама както пътувам на дълъг път предимно нощем, наистина неми се ще да вземе да изпадне някъде из Делиромана или Родопите в два след полунощ.
|
|
|
Пон Окт 16, 2017 9:17 am |
|
|
zearendil
Регистриран на: Пон Май 16, 2011 1:04 pm Мнения: 55 Местоположение: Ямбол
Автомобил: legacy'04
Рейтинг: 0
|
Аз го имам същия проблем, и двата са побългарени и се държат на магия. Някой има ли окончателно решение на този въпрос?
|
|
|
Пет Окт 20, 2017 3:52 pm |
|
|
tech_noir
Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm Мнения: 194 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
|
Mission Impossible... Разпитвах, звънях по обяви, няма та няма един смотан спукан фар. И читавите са кът и са 200-280 лева втора употреба. Дотука събрани от неволята решения: 1. тел (и се чудиш кога ли ще репи да изпадне). Май най-масовото. При мене се оказа че било вързано със свински опашки - пак тая. 2. Натъпкване на нещо огнеопорно (един човек ми предложи да ми подари останала му огнеопорна лента както за тунинг). Да подпре отвътре и да не изпада. Предполагам държи (щото нама къде да иде), ама какво ли става с регулирането нагоре-надолу, не знам. 3. Лепене - опт опита ми до тука - Локтайд - 2 дни, силикон уж от специалните BISON (не тия монтажните за фуги и дограми) - 2 пути по две седмици преди да сдаде багажа. Оставих се в събота да ме убедят в един строителен меазин за двукомпонентна епоксидна смола тип "пластелин"... засега държи. И за трите варианта реакциите бяха "и като се наложи да смениш крушката, какво? С длетото?", ама не се стига до там. 4 преди да ме разубедят гледах едни лепящи ленти за ауспуси дето уж след лепене се хомогенизират и крайния резултат след както болешиш нещото трябва да е все едно си го залял с много огнеупорна гума. КАто гледам ще е следващото нещо за проба, ако епоксидното не сработи.
|
|
|
Пон Окт 23, 2017 2:01 pm |
|
|
viko_dd
Регистриран на: Съб Юни 25, 2016 2:46 pm Мнения: 21
Автомобил: Subaru Legacy H6
Рейтинг: 80
|
Моето решение което намерих е двукомпонентен течен метал, няма мърдане до следващата смяна, моите фасунки почти ги няма вече, за съжаление така си я взех, няма шанс да се спасят.
|
|
|
Пон Окт 23, 2017 3:17 pm |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
Много сме със същия проблем И аз в това число Дори поради тая причина си взех задния рефлектор на лупата от колега със здраво захващане но пък самия рефлектор е стопен до неузнаваемост и тряббва да се режи от единия да се залепя на другия....
единствено адекватно решение е монтиране на лупи моримото с h1 крушки В софия до сладкарница роман 1 пич ми монтира такива на митсубишето и ефекта беше УААААУ
Само където тогава фаровете бяха стъклени и нещо ме е страх дали ще може да ги залепи тея пластмаси на легасито
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Сря Окт 25, 2017 7:17 pm |
|
|
Alxx
|
Аз споменах Моримото-то в другата тема. Лепят се без ядове, просто не трябва да ползваш санитарен силикон, а полиуретан за стъкла или TPU(пак полиуретан, ама термочувствителен).
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Окт 25, 2017 7:30 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
От къде ги зимата тея моримото?
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Чет Окт 26, 2017 8:05 am |
|
|
Alxx
|
Оригинални от официалния за Европа дилър: Morimoto Russia Sovetskaya str., 2, Lagolovo, Saint-Petersburg, Saint-Petersburg, null 16V E: [email protected]Ментета от bktuning
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Окт 26, 2017 7:58 pm |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
копирам го от мое мнение от Аутбек раздела:
Взех си колата януари 2014. С течение на времето и двете щипки, които притискат H7 крушката на място им се счупиха. Пробвах първо с лепило тип капчица да ги държа на място - но след време лепилото се изпича и отслабва. След това минах а друг вариант - купих си термо лента, с която се увиват ауспусите при тунинг за отдаване на по-малко топлина. Лентата е до 800 градуса, но има и с по-висок праг. Та, натъпквам лентата вътре в капачката и тя притиска крушката на мястото ѝ.
Скоро обаче, реших да си оправя фаровете, защото в единият беше влязла влага и беше леко замъглен в единият край. Като начало, ги полирах отвън и им сложих защитно фолио, което е дебело и самото то носи на полиране. Към момента на полирането проблемът със замъгляването го нямаше. След като се появи то, разбрах, че трябва да се отворят фаровете, да се орави и бях решил в този процес да си оправя и щипките.
И така, след препоръки от приятели, които са ползвали услугите му, се обадих на Павлин, мисля че е свързан с флоксфаген форума или оттам е тръгнал. Като разбра, че щипките са счупени, каза, че няма читав вариант да се оправят и затова препоръча смяна на лупите, като при желание мога да ползвам ксенон (лупите са предназначени за това) или да остана с халоген, но вече не с Н7 а с Н1, а погледнат фара отвън да няма разлика.
Реших да пробвам директно с ксенон, а ако нещо не ме кефи да сложа в последствие халоген.
Сложиха ми ксенона, висок клас китайски, гаранцията е 1 година на цялата система. На нея пише следното:
Биксенонови лупи Моримото, Н1-2.5 инча + Н1 Ксенон АС/35W, мощност 35W, рабтно напрежение 12V, цветова температура 4300.
Баласти: 00303 и 00391, крушки: 146 906 и 146 906 - не знам това какво е.
Като резултат, сега като включа дългите си имам дълги от от биксенона и от заводските.
Не съм карал много на тъмно, но мисля, че е доста по-добре, съответно не са ми и премигвали насрещни коли, че са заслепени...но...тук идва неудобстовото.
За халогените бях свикнал да ги оставям включени нон стоп, гася си автомобила и те си гансат, включвам и те си тръгват...супер.
За ксеноните ме предупредиха, че трябва да включвам автомобила с изключени фаове и да ги паля след това, защото може да премигват или нещо подобно. Изтествах го този вариант и наистина, понякога да кажем се включва само едната крушка, премигване не съм видял. Във всички останали случаи, когато спазвам препоръките няма никакви драми. Всичко работи, както трябва, но аз често забравям да изключа фаровете или пък ако ги изключа, забравям след като заплая колата, да ги включа, което си е предпоставка за глоба.
След консултация със сервиза и питане дали да не си взема модул за автоматично палене, ме посъветваха да си взема модул, който вместо дневни пали дългите на 30%, а късите ксенони си ги ползваш само, когато е тъмно или по преценка.
Не знам колко по-добра е тази опция, но със сигурност удължава живота на ксенона, но не знам дали няма да прецака дългите заводски? Предполагам, че модулът се настройва така, че ако през деня те са на 30%, когато заплаиш късите, дългите угасват и след това си работят по нормалния начин когато превключваш. Предполагам другият месец ще сложа модулът и ще пиша.
Иначе на външен вид фаровете са почти като нови:)
Иначе за монтажът има пробити малки дупчици в центъра на капачките, откъдето излизат кабелите, а самта дупичца е защитена с гумена мембрана. Доколкото гледах и въртях капачките, честно казано не мисля, че сам бих успял да си сменя крушката:)
За евентуална смяна извънгаранционно на крушки, ми казаха, че високият клас ксенон китайски е около 60.00 лева, доколкото си спомням.
|
|
|
Чет Ное 09, 2017 5:21 pm |
|
|
BAlexandrov
|
|
Чет Ное 09, 2017 5:45 pm |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
Аз се отказах от модул за дългите на 30%, защото доколкото разбрах трябвало доста преправяне, та просто ще си сложа един модул за палене на нормалните къси и това е:) Гледах една опция за подмяна на светлините за мъгла с такива на Осрам сертифицирани + дневни светлини, но ще стъпи над 600-700 лева, аз с тия пари ще си купя сигурно 20 чифта хубави ксененови крушки - китайски:)
|
|
|
Пет Ное 10, 2017 5:25 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 13 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|