Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 3:09 pm



Отговори на тема  [ 53 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
 3ти катализатор за H6 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някой сменял ли е 3ти катализатор на H6 2004.
Ако сте го сменяли само него.. с какво сте го сменили ?
Ктализатор , У образна тръба, заглушител някакъв с 2 входа и един изход.. или нещо друго ?
И как се е отразило на колата.

Вто Сеп 19, 2017 3:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Къде е този 3-ти катализатор? :shock:

Вто Сеп 19, 2017 3:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мисля , че Номер 7 на картинката. Но не съм сигурен дали на H6 2004 е точно такава системата.

http://repairguide.autozone.com/znetrgs ... 204759.gif

Та въпроса е ако махна само него и го заменя с тръба... ( при условие , че другите катализатори са си на мястото )
Как ще се промени звука ? Просто искам колата ми да не е шумна. А точно този катализатор ще ми дойде в повече да го сменям.
Другите 2 са общо 660лв без монтажа.. и вече им идва времето.

Вто Сеп 19, 2017 3:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
subarist написа:
Мисля , че Номер 7 на картинката. Но не съм сигурен дали на H6 2004 е точно такава системата.

http://repairguide.autozone.com/znetrgs ... 204759.gif

Та въпроса е ако махна само него и го заменя с тръба... ( при условие , че другите катализатори са си на мястото )
Как ще се промени звука ? Просто искам колата ми да не е шумна. А точно този катализатор ще ми дойде в повече да го сменям.
Другите 2 са общо 660лв без монтажа.. и вече им идва времето.

Как разбра че предните два им идва времето за смяна?И защо пък трябва да сменяш и третия или да го махаш.

Вто Сеп 19, 2017 7:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Просто 2 пъти в разстояние на няколко месеца. Check engine с грешка Catalityc converter below treshhold.....bank 1.
Би трябвало да е десния посока на движението.
Не са задните сонди. Не е горивото и инжекторите. Няма течове в ауспуха. Колата е на 240К км. - Логично е да са почнали да се предават.
А за третия... ако някой от предните не работи - температурата няма да е достатъчна да заработи задния. Следователно и той ще загине в кратки срокове.
Той не може да се диагностицира без измерване на газовете в ауспуха. Поради това , че след него няма ламбда сонда.
Но пък и не влияе на моторния мениджмънт и на работата на мотора.... освен ако не е задръстен.
И на всичко отгоре не знам дали 3тия катализатор не е за азотните примеси а предните за CO.
Т.е "трипътната" част на катализатора да е разделена на предни задни по функция на химическата обработка.

Та въпроса е : Някой заменял ли е този катализатор и с какво ?.. И какво се е получило след замяната.

Вто Сеп 19, 2017 9:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз щях да сменям цената с от феислифтова Н6 ама на визия се оказа че моята е много много запазена и само средното гърне смених .....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Вто Сеп 19, 2017 9:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
subarist написа:
Просто 2 пъти в разстояние на няколко месеца. Check engine с грешка Catalityc converter below treshhold.....bank 1.
Би трябвало да е десния посока на движението.
Не са задните сонди. Не е горивото и инжекторите. Няма течове в ауспуха. Колата е на 240К км. - Логично е да са почнали да се предават.
А за третия... ако някой от предните не работи - температурата няма да е достатъчна да заработи задния. Следователно и той ще загине в кратки срокове.
Той не може да се диагностицира без измерване на газовете в ауспуха. Поради това , че след него няма ламбда сонда.
Но пък и не влияе на моторния мениджмънт и на работата на мотора.... освен ако не е задръстен.
И на всичко отгоре не знам дали 3тия катализатор не е за азотните примеси а предните за CO.
Т.е "трипътната" част на катализатора да е разделена на предни задни по функция на химическата обработка.

Та въпроса е : Някой заменял ли е този катализатор и с какво ?.. И какво се е получило след замяната.

Според мен е редно да отидеш в един сериозен сервиз където има Газанализатор да ти снемат състава на изгорелите газове и ти дадат сертификат от измерването.Прави се на празен ход и при 2,500 об. на двигателя при нормален темп.режим.Всички останали методи за преценка като дошло му е времето,газовете миришат на развалени яйца,май са запушени,сменяват се на 200000 клм,те са консуматив и трябва да се подменят са МикиМаус методи за преценка.Зелените плакети в Германия за разрешение за движение в градски условия се издават по този начин в оторизираните сервизи.
Катализаторите не са консуматив и са разчетени за работа с ресурса на двигателя ако работи в нормални условия и с предписаното гориво.Катализатор ако се налага след измерване да се подменя,се подменя само с катализатор.Всичко останало е самодейна дейност.Карането с Пропан-Бутан наистина превръщат катализаторите и доста други неща в консуматив.

Вто Сеп 19, 2017 10:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нищо против.. можеш ли да препоръчаш такъв сервиз ?
А грешка в катализатора от диагностичната система на колата изобщо не е Мики Маус. Дори мисля , че ти продиктувах грешката.
Аз освен тия по техническите прегледи .. друг не съм виждал. А на тях не им вярвам.. да не говорим за сертификат.
А Германия - няма нищо общо с условията в които трябва да се справяме.

И имам чувството , че изобщо не загряваш цялата идея.
Катализаторите са 3.. прочети как работят катализаторите и ми обясни третия какво прави ???
Ще подменям предните с магнафлоу.. не с оригинални , защото още не съм полудял да дам 5 бона за катализатори.
Хората гарантират всички стандарти освен Калифорнийския. Ако прочетеш.. ще видиш , че отговарят на евро 5.. т.е колкото са оригинални на колата...
НО НЯМА ТРЕТИ КАТАЛИЗАТОР В ЛИСТАТА НА МАГНАФЛОУ. Т.е двата са равни на моите 3 по функциониране.
Всъщност по TUV сигурно ще ми предпишат да изхвърля колата , защото не е вече в Шваке ???
Ако ми препоръчваш да платя 3К евро за катализатори. Благодаря, няма да стане.

За това питам прост въпрос.. Има ли някой да е сменял третия катализатор и какъв е ефекта. ?

Вто Сеп 19, 2017 10:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
subarist написа:
Нищо против.. можеш ли да препоръчаш такъв сервиз ?
А грешка в катализатора от диагностичната система на колата изобщо не е Мики Маус. Дори мисля , че ти продиктувах грешката.
Аз освен тия по техническите прегледи .. друг не съм виждал. А на тях не им вярвам.. да не говорим за сертификат.
А Германия - няма нищо общо с условията в които трябва да се справяме.

И имам чувството , че изобщо не загряваш цялата идея.
Катализаторите са 3.. прочети как работят катализаторите и ми обясни третия какво прави ???
Ще подменям предните с магнафлоу.. не с оригинални , защото още не съм полудял да дам 5 бона за катализатори.
Хората гарантират всички стандарти освен Калифорнийския. Ако прочетеш.. ще видиш , че отговарят на евро 5.. т.е колкото са оригинални на колата...
НО НЯМА ТРЕТИ КАТАЛИЗАТОР В ЛИСТАТА НА МАГНАФЛОУ. Т.е двата са равни на моите 3 по функциониране.
Всъщност по TUV сигурно ще ми предпишат да изхвърля колата , защото не е вече в Шваке ???
Ако ми препоръчваш да платя 3К евро за катализатори. Благодаря, няма да стане.

За това питам прост въпрос.. Има ли някой да е сменял третия катализатор и какъв е ефекта. ?

Колега,тази грешка която цитираш е в резултат на отчетено от задната ти Ламбда сонда на Банк 1,но това може да е в резултат и на неточност в самата нея или по нейната верига-кабели,куплунги и т.н.За да засечеш грешката се прави измерване и с Газанализатор за който споменах.Къде да го откриеш-не знам,защото не ходя по сервизи,имам си го в къщи купен от Германия и си правя замервания когато си поискам за собствени нужди.Третия ти катализатор служи да компенсира работата на първите два особено в режими когато се изключва Ламбда регулирането на горивната смес в определени режими на работа на двигателя-работа до влизане на двигателя в температурен режим,режими в ускорение,и работа на пълен дросел.Това са тежки режими и работата само един не достига.А какво ще се получи след като отстраниш третия кат. ще разбереш като направиш необходимите измервания преди и след отстраняването.Става въпрос за газовете и шума на работа.Всичко останало е МикиМаус-предположения и субективни резултати.
Мой съвет е да не махаш никакви катализатори,макар и някой от тях да не е в необходимата кондиция.Използвай ги като шумозаглушители.Те не се запушват никога когато двигателя работи в нормални условия и режим.А за да не излиза грешка има и други начини за отстраняването и.Не влизай в излишни разходи

Сря Сеп 20, 2017 8:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако си от София съм навит да си платя за такъв тест. Ако имаш такава възможност разбира се. :)

Сря Сеп 20, 2017 9:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
subarist написа:
Ако си от София съм навит да си платя за такъв тест. Ако имаш такава възможност разбира се. :)

От София съм,но нямам условия,нито възможност и време да се занимавам със сервизна дейност.В по големите сервизи не може да няма.

Сря Сеп 20, 2017 11:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В съвременните пунктове за технически преглед би трябвало да има газанализатор. :idea:

Чет Сеп 21, 2017 6:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В Пан-сервиз на околовръстното има със сигурност такъв анализатор в пункта им за технически прегледи , както и валци за коли 4x4 .

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Чет Сеп 21, 2017 12:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може да се поразходя да замерят каквото могат.
Благодаря за информацията.

Чет Сеп 21, 2017 7:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
subarist написа:
Check engine с грешка Catalityc converter below treshhold.....bank 1.

Точно такава грешка няма, "below treshhold"-а е 420 и там няма bank 1/2. Така че се увери точно каква е грешката и после каква е причината за нея.

_________________
Zubaru.tuninK

Чет Сеп 21, 2017 11:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
zk. написа:
subarist написа:
Check engine с грешка Catalityc converter below treshhold.....bank 1.

Точно такава грешка няма, "below treshhold"-а е 420 и там няма bank 1/2. Така че се увери точно каква е грешката и после каква е причината за нея.


Колега, има "Bank 1"...

Пет Сеп 22, 2017 10:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm
Мнения: 324
Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dimitrov2000 написа:
Колега, има "Bank 1"...


Май имаше предвид, че въпросната грешна не конкретизира кой Bank е

Пет Сеп 22, 2017 12:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това е грешка Р0420:
"Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)"
и както е видно, има "bank"...
Искам да кажа, че при автомобилната логика, дори на има само е един "банк",
той е "Банк 1", да кажеш, че няма банк 1/2 е неправилно, защото не отговаря
на описанието на грешката и може да заблуди...

Съб Сеп 23, 2017 10:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Конкретна тема, с конкретен модел кола, при който липсва грешката "Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2)".
Каква информация носи тогава грешката P0420? Разграничава ли тя bank 1 от 2?
Не.

_________________
Zubaru.tuninK

Пон Сеп 25, 2017 7:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
zk. написа:
Конкретна тема, с конкретен модел кола, при който липсва грешката "Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2)".
Каква информация носи тогава грешката P0420? Разграничава ли тя bank 1 от 2?
Не.

Калине , хайде сега и тук по- просто с обикновени думи.

Пон Сеп 25, 2017 9:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 53 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор