Автор |
Съобщение |
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Някой сменял ли е 3ти катализатор на H6 2004. Ако сте го сменяли само него.. с какво сте го сменили ? Ктализатор , У образна тръба, заглушител някакъв с 2 входа и един изход.. или нещо друго ? И как се е отразило на колата.
|
|
|
Вто Сеп 19, 2017 3:04 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Къде е този 3-ти катализатор?
|
|
|
Вто Сеп 19, 2017 3:28 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Мисля , че Номер 7 на картинката. Но не съм сигурен дали на H6 2004 е точно такава системата. http://repairguide.autozone.com/znetrgs ... 204759.gifТа въпроса е ако махна само него и го заменя с тръба... ( при условие , че другите катализатори са си на мястото ) Как ще се промени звука ? Просто искам колата ми да не е шумна. А точно този катализатор ще ми дойде в повече да го сменям. Другите 2 са общо 660лв без монтажа.. и вече им идва времето.
|
|
|
Вто Сеп 19, 2017 3:41 pm |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
subarist написа: Мисля , че Номер 7 на картинката. Но не съм сигурен дали на H6 2004 е точно такава системата. http://repairguide.autozone.com/znetrgs ... 204759.gifТа въпроса е ако махна само него и го заменя с тръба... ( при условие , че другите катализатори са си на мястото ) Как ще се промени звука ? Просто искам колата ми да не е шумна. А точно този катализатор ще ми дойде в повече да го сменям. Другите 2 са общо 660лв без монтажа.. и вече им идва времето. Как разбра че предните два им идва времето за смяна?И защо пък трябва да сменяш и третия или да го махаш.
|
|
|
Вто Сеп 19, 2017 7:33 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Просто 2 пъти в разстояние на няколко месеца. Check engine с грешка Catalityc converter below treshhold.....bank 1. Би трябвало да е десния посока на движението. Не са задните сонди. Не е горивото и инжекторите. Няма течове в ауспуха. Колата е на 240К км. - Логично е да са почнали да се предават. А за третия... ако някой от предните не работи - температурата няма да е достатъчна да заработи задния. Следователно и той ще загине в кратки срокове. Той не може да се диагностицира без измерване на газовете в ауспуха. Поради това , че след него няма ламбда сонда. Но пък и не влияе на моторния мениджмънт и на работата на мотора.... освен ако не е задръстен. И на всичко отгоре не знам дали 3тия катализатор не е за азотните примеси а предните за CO. Т.е "трипътната" част на катализатора да е разделена на предни задни по функция на химическата обработка.
Та въпроса е : Някой заменял ли е този катализатор и с какво ?.. И какво се е получило след замяната.
|
|
|
Вто Сеп 19, 2017 9:14 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Аз щях да сменям цената с от феислифтова Н6 ама на визия се оказа че моята е много много запазена и само средното гърне смених .....
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Вто Сеп 19, 2017 9:20 pm |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
subarist написа: Просто 2 пъти в разстояние на няколко месеца. Check engine с грешка Catalityc converter below treshhold.....bank 1. Би трябвало да е десния посока на движението. Не са задните сонди. Не е горивото и инжекторите. Няма течове в ауспуха. Колата е на 240К км. - Логично е да са почнали да се предават. А за третия... ако някой от предните не работи - температурата няма да е достатъчна да заработи задния. Следователно и той ще загине в кратки срокове. Той не може да се диагностицира без измерване на газовете в ауспуха. Поради това , че след него няма ламбда сонда. Но пък и не влияе на моторния мениджмънт и на работата на мотора.... освен ако не е задръстен. И на всичко отгоре не знам дали 3тия катализатор не е за азотните примеси а предните за CO. Т.е "трипътната" част на катализатора да е разделена на предни задни по функция на химическата обработка.
Та въпроса е : Някой заменял ли е този катализатор и с какво ?.. И какво се е получило след замяната. Според мен е редно да отидеш в един сериозен сервиз където има Газанализатор да ти снемат състава на изгорелите газове и ти дадат сертификат от измерването.Прави се на празен ход и при 2,500 об. на двигателя при нормален темп.режим.Всички останали методи за преценка като дошло му е времето,газовете миришат на развалени яйца,май са запушени,сменяват се на 200000 клм,те са консуматив и трябва да се подменят са МикиМаус методи за преценка.Зелените плакети в Германия за разрешение за движение в градски условия се издават по този начин в оторизираните сервизи. Катализаторите не са консуматив и са разчетени за работа с ресурса на двигателя ако работи в нормални условия и с предписаното гориво.Катализатор ако се налага след измерване да се подменя,се подменя само с катализатор.Всичко останало е самодейна дейност.Карането с Пропан-Бутан наистина превръщат катализаторите и доста други неща в консуматив.
|
|
|
Вто Сеп 19, 2017 10:34 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Нищо против.. можеш ли да препоръчаш такъв сервиз ? А грешка в катализатора от диагностичната система на колата изобщо не е Мики Маус. Дори мисля , че ти продиктувах грешката. Аз освен тия по техническите прегледи .. друг не съм виждал. А на тях не им вярвам.. да не говорим за сертификат. А Германия - няма нищо общо с условията в които трябва да се справяме.
И имам чувството , че изобщо не загряваш цялата идея. Катализаторите са 3.. прочети как работят катализаторите и ми обясни третия какво прави ??? Ще подменям предните с магнафлоу.. не с оригинални , защото още не съм полудял да дам 5 бона за катализатори. Хората гарантират всички стандарти освен Калифорнийския. Ако прочетеш.. ще видиш , че отговарят на евро 5.. т.е колкото са оригинални на колата... НО НЯМА ТРЕТИ КАТАЛИЗАТОР В ЛИСТАТА НА МАГНАФЛОУ. Т.е двата са равни на моите 3 по функциониране. Всъщност по TUV сигурно ще ми предпишат да изхвърля колата , защото не е вече в Шваке ??? Ако ми препоръчваш да платя 3К евро за катализатори. Благодаря, няма да стане.
За това питам прост въпрос.. Има ли някой да е сменял третия катализатор и какъв е ефекта. ?
|
|
|
Вто Сеп 19, 2017 10:39 pm |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
subarist написа: Нищо против.. можеш ли да препоръчаш такъв сервиз ? А грешка в катализатора от диагностичната система на колата изобщо не е Мики Маус. Дори мисля , че ти продиктувах грешката. Аз освен тия по техническите прегледи .. друг не съм виждал. А на тях не им вярвам.. да не говорим за сертификат. А Германия - няма нищо общо с условията в които трябва да се справяме.
И имам чувството , че изобщо не загряваш цялата идея. Катализаторите са 3.. прочети как работят катализаторите и ми обясни третия какво прави ??? Ще подменям предните с магнафлоу.. не с оригинални , защото още не съм полудял да дам 5 бона за катализатори. Хората гарантират всички стандарти освен Калифорнийския. Ако прочетеш.. ще видиш , че отговарят на евро 5.. т.е колкото са оригинални на колата... НО НЯМА ТРЕТИ КАТАЛИЗАТОР В ЛИСТАТА НА МАГНАФЛОУ. Т.е двата са равни на моите 3 по функциониране. Всъщност по TUV сигурно ще ми предпишат да изхвърля колата , защото не е вече в Шваке ??? Ако ми препоръчваш да платя 3К евро за катализатори. Благодаря, няма да стане.
За това питам прост въпрос.. Има ли някой да е сменял третия катализатор и какъв е ефекта. ? Колега,тази грешка която цитираш е в резултат на отчетено от задната ти Ламбда сонда на Банк 1,но това може да е в резултат и на неточност в самата нея или по нейната верига-кабели,куплунги и т.н.За да засечеш грешката се прави измерване и с Газанализатор за който споменах.Къде да го откриеш-не знам,защото не ходя по сервизи,имам си го в къщи купен от Германия и си правя замервания когато си поискам за собствени нужди.Третия ти катализатор служи да компенсира работата на първите два особено в режими когато се изключва Ламбда регулирането на горивната смес в определени режими на работа на двигателя-работа до влизане на двигателя в температурен режим,режими в ускорение,и работа на пълен дросел.Това са тежки режими и работата само един не достига.А какво ще се получи след като отстраниш третия кат. ще разбереш като направиш необходимите измервания преди и след отстраняването.Става въпрос за газовете и шума на работа.Всичко останало е МикиМаус-предположения и субективни резултати. Мой съвет е да не махаш никакви катализатори,макар и някой от тях да не е в необходимата кондиция.Използвай ги като шумозаглушители.Те не се запушват никога когато двигателя работи в нормални условия и режим.А за да не излиза грешка има и други начини за отстраняването и.Не влизай в излишни разходи
|
|
|
Сря Сеп 20, 2017 8:32 am |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Ако си от София съм навит да си платя за такъв тест. Ако имаш такава възможност разбира се.
|
|
|
Сря Сеп 20, 2017 9:29 am |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
subarist написа: Ако си от София съм навит да си платя за такъв тест. Ако имаш такава възможност разбира се. От София съм,но нямам условия,нито възможност и време да се занимавам със сервизна дейност.В по големите сервизи не може да няма.
|
|
|
Сря Сеп 20, 2017 11:57 pm |
|
|
petko 69
|
В съвременните пунктове за технически преглед би трябвало да има газанализатор.
|
|
|
Чет Сеп 21, 2017 6:43 am |
|
|
quietriot
|
В Пан-сервиз на околовръстното има със сигурност такъв анализатор в пункта им за технически прегледи , както и валци за коли 4x4 .
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Сеп 21, 2017 12:13 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Може да се поразходя да замерят каквото могат. Благодаря за информацията.
|
|
|
Чет Сеп 21, 2017 7:17 pm |
|
|
zk.
|
subarist написа: Check engine с грешка Catalityc converter below treshhold.....bank 1.
Точно такава грешка няма, "below treshhold"-а е 420 и там няма bank 1/2. Така че се увери точно каква е грешката и после каква е причината за нея.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Чет Сеп 21, 2017 11:51 pm |
|
|
dimitrov2000
|
zk. написа: subarist написа: Check engine с грешка Catalityc converter below treshhold.....bank 1.
Точно такава грешка няма, "below treshhold"-а е 420 и там няма bank 1/2. Така че се увери точно каква е грешката и после каква е причината за нея. Колега, има "Bank 1"...
|
|
|
Пет Сеп 22, 2017 10:24 am |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Мнения: 324 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
dimitrov2000 написа: Колега, има "Bank 1"... Май имаше предвид, че въпросната грешна не конкретизира кой Bank е
|
|
|
Пет Сеп 22, 2017 12:46 pm |
|
|
dimitrov2000
|
Това е грешка Р0420: "Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)" и както е видно, има "bank"... Искам да кажа, че при автомобилната логика, дори на има само е един "банк", той е "Банк 1", да кажеш, че няма банк 1/2 е неправилно, защото не отговаря на описанието на грешката и може да заблуди...
|
|
|
Съб Сеп 23, 2017 10:37 am |
|
|
zk.
|
Конкретна тема, с конкретен модел кола, при който липсва грешката "Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2)". Каква информация носи тогава грешката P0420? Разграничава ли тя bank 1 от 2? Не.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Пон Сеп 25, 2017 7:55 pm |
|
|
petko 69
|
zk. написа: Конкретна тема, с конкретен модел кола, при който липсва грешката "Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2)". Каква информация носи тогава грешката P0420? Разграничава ли тя bank 1 от 2? Не. Калине , хайде сега и тук по- просто с обикновени думи.
|
|
|
Пон Сеп 25, 2017 9:32 pm |
|
|