Отговори на тема  [ 53 мнения ]  стр 1, 2, 3  Следваща
 3ти катализатор за H6 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някой сменял ли е 3ти катализатор на H6 2004.
Ако сте го сменяли само него.. с какво сте го сменили ?
Ктализатор , У образна тръба, заглушител някакъв с 2 входа и един изход.. или нещо друго ?
И как се е отразило на колата.

Вто Сеп 19, 2017 3:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Къде е този 3-ти катализатор? :shock:

Вто Сеп 19, 2017 3:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мисля , че Номер 7 на картинката. Но не съм сигурен дали на H6 2004 е точно такава системата.

http://repairguide.autozone.com/znetrgs ... 204759.gif

Та въпроса е ако махна само него и го заменя с тръба... ( при условие , че другите катализатори са си на мястото )
Как ще се промени звука ? Просто искам колата ми да не е шумна. А точно този катализатор ще ми дойде в повече да го сменям.
Другите 2 са общо 660лв без монтажа.. и вече им идва времето.

Вто Сеп 19, 2017 3:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
subarist написа:
Мисля , че Номер 7 на картинката. Но не съм сигурен дали на H6 2004 е точно такава системата.

http://repairguide.autozone.com/znetrgs ... 204759.gif

Та въпроса е ако махна само него и го заменя с тръба... ( при условие , че другите катализатори са си на мястото )
Как ще се промени звука ? Просто искам колата ми да не е шумна. А точно този катализатор ще ми дойде в повече да го сменям.
Другите 2 са общо 660лв без монтажа.. и вече им идва времето.

Как разбра че предните два им идва времето за смяна?И защо пък трябва да сменяш и третия или да го махаш.

Вто Сеп 19, 2017 7:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Просто 2 пъти в разстояние на няколко месеца. Check engine с грешка Catalityc converter below treshhold.....bank 1.
Би трябвало да е десния посока на движението.
Не са задните сонди. Не е горивото и инжекторите. Няма течове в ауспуха. Колата е на 240К км. - Логично е да са почнали да се предават.
А за третия... ако някой от предните не работи - температурата няма да е достатъчна да заработи задния. Следователно и той ще загине в кратки срокове.
Той не може да се диагностицира без измерване на газовете в ауспуха. Поради това , че след него няма ламбда сонда.
Но пък и не влияе на моторния мениджмънт и на работата на мотора.... освен ако не е задръстен.
И на всичко отгоре не знам дали 3тия катализатор не е за азотните примеси а предните за CO.
Т.е "трипътната" част на катализатора да е разделена на предни задни по функция на химическата обработка.

Та въпроса е : Някой заменял ли е този катализатор и с какво ?.. И какво се е получило след замяната.

Вто Сеп 19, 2017 9:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз щях да сменям цената с от феислифтова Н6 ама на визия се оказа че моята е много много запазена и само средното гърне смених .....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Вто Сеп 19, 2017 9:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
subarist написа:
Просто 2 пъти в разстояние на няколко месеца. Check engine с грешка Catalityc converter below treshhold.....bank 1.
Би трябвало да е десния посока на движението.
Не са задните сонди. Не е горивото и инжекторите. Няма течове в ауспуха. Колата е на 240К км. - Логично е да са почнали да се предават.
А за третия... ако някой от предните не работи - температурата няма да е достатъчна да заработи задния. Следователно и той ще загине в кратки срокове.
Той не може да се диагностицира без измерване на газовете в ауспуха. Поради това , че след него няма ламбда сонда.
Но пък и не влияе на моторния мениджмънт и на работата на мотора.... освен ако не е задръстен.
И на всичко отгоре не знам дали 3тия катализатор не е за азотните примеси а предните за CO.
Т.е "трипътната" част на катализатора да е разделена на предни задни по функция на химическата обработка.

Та въпроса е : Някой заменял ли е този катализатор и с какво ?.. И какво се е получило след замяната.

Според мен е редно да отидеш в един сериозен сервиз където има Газанализатор да ти снемат състава на изгорелите газове и ти дадат сертификат от измерването.Прави се на празен ход и при 2,500 об. на двигателя при нормален темп.режим.Всички останали методи за преценка като дошло му е времето,газовете миришат на развалени яйца,май са запушени,сменяват се на 200000 клм,те са консуматив и трябва да се подменят са МикиМаус методи за преценка.Зелените плакети в Германия за разрешение за движение в градски условия се издават по този начин в оторизираните сервизи.
Катализаторите не са консуматив и са разчетени за работа с ресурса на двигателя ако работи в нормални условия и с предписаното гориво.Катализатор ако се налага след измерване да се подменя,се подменя само с катализатор.Всичко останало е самодейна дейност.Карането с Пропан-Бутан наистина превръщат катализаторите и доста други неща в консуматив.

Вто Сеп 19, 2017 10:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нищо против.. можеш ли да препоръчаш такъв сервиз ?
А грешка в катализатора от диагностичната система на колата изобщо не е Мики Маус. Дори мисля , че ти продиктувах грешката.
Аз освен тия по техническите прегледи .. друг не съм виждал. А на тях не им вярвам.. да не говорим за сертификат.
А Германия - няма нищо общо с условията в които трябва да се справяме.

И имам чувството , че изобщо не загряваш цялата идея.
Катализаторите са 3.. прочети как работят катализаторите и ми обясни третия какво прави ???
Ще подменям предните с магнафлоу.. не с оригинални , защото още не съм полудял да дам 5 бона за катализатори.
Хората гарантират всички стандарти освен Калифорнийския. Ако прочетеш.. ще видиш , че отговарят на евро 5.. т.е колкото са оригинални на колата...
НО НЯМА ТРЕТИ КАТАЛИЗАТОР В ЛИСТАТА НА МАГНАФЛОУ. Т.е двата са равни на моите 3 по функциониране.
Всъщност по TUV сигурно ще ми предпишат да изхвърля колата , защото не е вече в Шваке ???
Ако ми препоръчваш да платя 3К евро за катализатори. Благодаря, няма да стане.

За това питам прост въпрос.. Има ли някой да е сменял третия катализатор и какъв е ефекта. ?

Вто Сеп 19, 2017 10:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
subarist написа:
Нищо против.. можеш ли да препоръчаш такъв сервиз ?
А грешка в катализатора от диагностичната система на колата изобщо не е Мики Маус. Дори мисля , че ти продиктувах грешката.
Аз освен тия по техническите прегледи .. друг не съм виждал. А на тях не им вярвам.. да не говорим за сертификат.
А Германия - няма нищо общо с условията в които трябва да се справяме.

И имам чувството , че изобщо не загряваш цялата идея.
Катализаторите са 3.. прочети как работят катализаторите и ми обясни третия какво прави ???
Ще подменям предните с магнафлоу.. не с оригинални , защото още не съм полудял да дам 5 бона за катализатори.
Хората гарантират всички стандарти освен Калифорнийския. Ако прочетеш.. ще видиш , че отговарят на евро 5.. т.е колкото са оригинални на колата...
НО НЯМА ТРЕТИ КАТАЛИЗАТОР В ЛИСТАТА НА МАГНАФЛОУ. Т.е двата са равни на моите 3 по функциониране.
Всъщност по TUV сигурно ще ми предпишат да изхвърля колата , защото не е вече в Шваке ???
Ако ми препоръчваш да платя 3К евро за катализатори. Благодаря, няма да стане.

За това питам прост въпрос.. Има ли някой да е сменял третия катализатор и какъв е ефекта. ?

Колега,тази грешка която цитираш е в резултат на отчетено от задната ти Ламбда сонда на Банк 1,но това може да е в резултат и на неточност в самата нея или по нейната верига-кабели,куплунги и т.н.За да засечеш грешката се прави измерване и с Газанализатор за който споменах.Къде да го откриеш-не знам,защото не ходя по сервизи,имам си го в къщи купен от Германия и си правя замервания когато си поискам за собствени нужди.Третия ти катализатор служи да компенсира работата на първите два особено в режими когато се изключва Ламбда регулирането на горивната смес в определени режими на работа на двигателя-работа до влизане на двигателя в температурен режим,режими в ускорение,и работа на пълен дросел.Това са тежки режими и работата само един не достига.А какво ще се получи след като отстраниш третия кат. ще разбереш като направиш необходимите измервания преди и след отстраняването.Става въпрос за газовете и шума на работа.Всичко останало е МикиМаус-предположения и субективни резултати.
Мой съвет е да не махаш никакви катализатори,макар и някой от тях да не е в необходимата кондиция.Използвай ги като шумозаглушители.Те не се запушват никога когато двигателя работи в нормални условия и режим.А за да не излиза грешка има и други начини за отстраняването и.Не влизай в излишни разходи

Сря Сеп 20, 2017 8:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако си от София съм навит да си платя за такъв тест. Ако имаш такава възможност разбира се. :)

Сря Сеп 20, 2017 9:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
subarist написа:
Ако си от София съм навит да си платя за такъв тест. Ако имаш такава възможност разбира се. :)

От София съм,но нямам условия,нито възможност и време да се занимавам със сервизна дейност.В по големите сервизи не може да няма.

Сря Сеп 20, 2017 11:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В съвременните пунктове за технически преглед би трябвало да има газанализатор. :idea:

Чет Сеп 21, 2017 6:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В Пан-сервиз на околовръстното има със сигурност такъв анализатор в пункта им за технически прегледи , както и валци за коли 4x4 .

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Чет Сеп 21, 2017 12:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може да се поразходя да замерят каквото могат.
Благодаря за информацията.

Чет Сеп 21, 2017 7:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
subarist написа:
Check engine с грешка Catalityc converter below treshhold.....bank 1.

Точно такава грешка няма, "below treshhold"-а е 420 и там няма bank 1/2. Така че се увери точно каква е грешката и после каква е причината за нея.

_________________
Zubaru.tuninK

Чет Сеп 21, 2017 11:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
zk. написа:
subarist написа:
Check engine с грешка Catalityc converter below treshhold.....bank 1.

Точно такава грешка няма, "below treshhold"-а е 420 и там няма bank 1/2. Така че се увери точно каква е грешката и после каква е причината за нея.


Колега, има "Bank 1"...

Пет Сеп 22, 2017 10:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm
Мнения: 327
Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dimitrov2000 написа:
Колега, има "Bank 1"...


Май имаше предвид, че въпросната грешна не конкретизира кой Bank е

Пет Сеп 22, 2017 12:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това е грешка Р0420:
"Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)"
и както е видно, има "bank"...
Искам да кажа, че при автомобилната логика, дори на има само е един "банк",
той е "Банк 1", да кажеш, че няма банк 1/2 е неправилно, защото не отговаря
на описанието на грешката и може да заблуди...

Съб Сеп 23, 2017 10:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Конкретна тема, с конкретен модел кола, при който липсва грешката "Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2)".
Каква информация носи тогава грешката P0420? Разграничава ли тя bank 1 от 2?
Не.

_________________
Zubaru.tuninK

Пон Сеп 25, 2017 7:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
zk. написа:
Конкретна тема, с конкретен модел кола, при който липсва грешката "Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2)".
Каква информация носи тогава грешката P0420? Разграничава ли тя bank 1 от 2?
Не.

Калине , хайде сега и тук по- просто с обикновени думи.

Пон Сеп 25, 2017 9:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 53 мнения ]  стр 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор