Колега, борбата с ръждата е трудна. Писал съм няколко пъти по тази тема, но проблемът не е само в задните вежди, а в целите задни панели на поколенията модели Легаси BC/BJ, BD/BG, Импреза GC/GF и GD/GG, Форестер SF/SG. Всички изброени са с окачване заден макферсон и каросерията отзад има основно две слаби точки. Едната е горе в бомбето на задния амортисьор при отвора за задния тампона - там има преградна ламарина към кухата част на задния панел, която е много слаба и лесно изгнива, отварят се дупки и панелите започват да се пълнят с кал и други боклуци в кухините, откъдето вадене и изсъхване няма. Започват да гният отвътре-навън. Втората слаба точка са шевовете на задната арка от вътрешната страна - слагат един странен силикон с бозав цвят или подобен материал, който много обича да задържа вода, а на всичкото отгоре точно на края на арката, при ръба с ламарина назад оставят едни големи топки от същия силикон, които също задържат вода и най-често ръждата пробива точно от там.
Вариант 1 - намираш кола за части от твоя модел и целите задни панели от ръба на задната врата назад, на височина около капачката на резервоара. Твоите се режат, отварят и изхвърлят, панелите се измиват отвътре колкото може, като изсъхнат където не може да се бръкне се пръска или маже по някакъв начин преобразувател, или студено поцинковане, напасват се и се заваряват новите панели, самото бомбе се изгражда ако има нужда, където може дупките се затварят, като е изключително удобно ползването на епоксидна смола и платно фибростъкло - получава се бързо и здраво. Стъкломатът е идеален за затваряне на споменатите дупки при бомбетата, при мен след 3 слоя платно там стана много добре и стъкломата е еластичен и добре покривен. После отвън кит, обработване отново за ръжди, автобоя, шагре, отвътре парафин.
Вариант 2 - продават се панели, но за твоя модел точно аз не успях да намеря. Остава ти варианта да пригодиш някои от наличните за Легаси BD/BG или Импреза GC/GF. Пак се режат и отварят твоит. Ламарината на тези панели е по-дебела от фабричната и пише, че са галванизирани. Не пасват идеално, но са нови и здрави. Отново довършване с кит, а отвори отново със стъкломат и накрая боядисване. Ето ти панели
http://www.ebay.ie/itm/SUBARU-LEGACY-94 ... SwiYFXIe4ghttp://www.ebay.ie/itm/HQ-SUBARU-IMPREZ ... SwyiRZb0kHВсички ръжди по дъното и гредите отдолу се почистват или поне колкото може, мажеш по избор с ръжепреобразувател или цинкова боя, автолак, шагре. Става бавно, а и времето не е вече подходящо за бързо съхнене. Има и сетове с прагове, междуосието на твоето Легаси е много близо до това на Импреза
http://www.ebay.co.uk/itm/HQ-SUBARU-IMP ... Swx6pYtI4lТова е в общи линии, поздрави!