Автор |
Съобщение |
Митака
Регистриран на: Пет Фев 03, 2017 6:07 pm Мнения: 32 Местоположение: Габрово
Автомобил: subaru legacy 2.5
Рейтинг: -5
|
Здравейте остана ми малко време и реших да сменя бензиновия филтър понеже ми палеше малко трудно сутрин и реших че е от него ,на моето легаси филтъра се намира в резервоара . Кошницата с филтъра и бензиновата помпа се намира под задната дясна седалка надига се седалката и за по голямо удобство при работа се сваля държи се на 4 винта ,след това развивате болтчетата с камък 8 доста на брой са развивате ги за да се наруши херметичността на резервоара за да не тече бензин , защото в моя случай беше пълен до половината и пробвах да разкача първо маркучите и бензина си течеше без да спира , след това много внимателно разкачате маркучите и буксата и с леки движения вадите кошницата като много внимавате с поплавака да не го прецакате . Филтъра е в малка метална кутийка която се развива . Аз го смених филтъра но след като сглобих всичко колата не искаше да запали и при мен се оказа че трудното палене е от некоректно работеща помпа която също смених . Но все още сутрин не пали от първия път не знам защо Прикачени файлове: WP_20171110_001.jpg стария и новия филтър Прикачени файлове: WP_20171110_003.jpg Прикачени файлове: WP_20171110_002.jpg кошницата с свален филтър Прикачени файлове: WP_20171110_004.jpg старата и новата помпа само металната част е по къса но помпата е 1 към 1 и пасва идеално
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Нед Ное 12, 2017 9:55 pm |
|
|
Митака
Регистриран на: Пет Фев 03, 2017 6:07 pm Мнения: 32 Местоположение: Габрово
Автомобил: subaru legacy 2.5
Рейтинг: -5
|
Малко допълнение към темата , след като смених всичко нещата си бяха същите и колата не палеше като хората дори една от по студените сутрини едвам запали ,това ме принуди да я закарам в сервиза на Субару от където диагностицираха и оправиха проблема оказа се че уплатненията не са в добро състояние и от там не може да направи необходимото налягане за да запали .Така че и това трябва да се има в предвид че никак не е маловажно .
|
|
|
Сря Ное 22, 2017 10:07 pm |
|
|
petko 69
|
От снимката се вижда , че новия филтър не е оригинален , дано не ти направи проблем . Според мен не уплътненията , вакумите са ти регулира ли . Провери си свещите кога са сменени , ако колата е на газ опитай да я прехвърлиш преди последното спиране на бензин , така ще изключиш проблем с газовата , ако има такава . Почистване на дросела и стъпково моторче , също от значение . Не на последно място реглаж клапани . Трудно пали сутрин , доста теми и материал има във форума .
|
|
|
Сря Ное 22, 2017 10:55 pm |
|
|
Митака
Регистриран на: Пет Фев 03, 2017 6:07 pm Мнения: 32 Местоположение: Габрово
Автомобил: subaru legacy 2.5
Рейтинг: -5
|
Привет колега легасито никога не е имало газ и май няма и да има след смяна на уплатненията колата пали от първия път но върти 3 , 4 пъти и тогава пали .Ще сменя свещите че май са доста стари ще промия и стъпковия мотор и ще видим какво ще стане .А за филтъра не мисля че е проблем че не е оригинален мерих всичко с шублера 1 към 1 е
|
|
|
Сря Ное 22, 2017 11:29 pm |
|
|
kener
Регистриран на: Чет Фев 06, 2014 5:43 pm Мнения: 310 Местоположение: с. Антон обл. Софийска
Автомобил: subaru legaci 2.0 125
Телефон: 0887464945
Рейтинг: 35
|
При нашите коли електронно е зададено при първотл стартиране да запали на 3_4 оборот,за да качи масло и да не пали на сухо. Така че това че пали след 3_4 оборота не е дефект.
|
|
|
Чет Ное 23, 2017 12:09 pm |
|
|
Митака
Регистриран на: Пет Фев 03, 2017 6:07 pm Мнения: 32 Местоположение: Габрово
Автомобил: subaru legacy 2.5
Рейтинг: -5
|
Значи няма какво да го мисля всичко е точно
|
|
|
Нед Ное 26, 2017 1:59 am |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Митака написа: .А за филтъра не мисля че е проблем че не е оригинален мерих всичко с шублера 1 към 1 е Сигурен ли си в това, защото от снимката се вижда, че новия има сериозен отвор вътре, а стария няма, което значително намалява филтриращата част. Иначе външно са еднакви - да
|
|
|
Пон Ное 27, 2017 10:25 am |
|
|
joro_vt_
Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm Мнения: 22 Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги! Този фитър на колко хил.км. се сменя ? Знам че оригиналния е доста скъп около 120 лв. което абсурд за едно малко нещо! Аз също мисля да го сменям моя.
|
|
|
Чет Ное 30, 2017 5:42 pm |
|
|
Митака
Регистриран на: Пет Фев 03, 2017 6:07 pm Мнения: 32 Местоположение: Габрово
Автомобил: subaru legacy 2.5
Рейтинг: -5
|
Здравей колега филтъра е хубаво да се сменя през смяна на масло или иначе казано на 20 000 хиляди километра с качеството на нашите горива .Смяната не е трудна но много внимавай как слагаш гумичките защото ако не ги сложиш добре ще изтърва налягане и няма да пали лесно .
|
|
|
Пет Дек 01, 2017 1:10 am |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Този бензинов филтър не се сменя на 20к, не пускайте подвеждаща информация.
|
|
|
Пет Дек 01, 2017 1:54 pm |
|
|
Митака
Регистриран на: Пет Фев 03, 2017 6:07 pm Мнения: 32 Местоположение: Габрово
Автомобил: subaru legacy 2.5
Рейтинг: -5
|
Колега чети умно написал съм че е ХУБАВО да се сменя на 20 000 защото горивата са кофти моя сигурно беше оригиналния .Не знам на колко ги дават да се сменят и за това не твърдя че мнението ми е на 100 % правилно !
|
|
|
Пет Дек 01, 2017 8:48 pm |
|
|