Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Апр 16, 2024 9:09 pm



Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 LEGACY I 1.8 автомат -Проблем при ускорение, забива не върви 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm
Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги! Имам проблем с посоченият модел- на място се форсира без проблем,в движение при подаване на газ заглъхва, все едно не й стига гориво или пък е много. В следствие на това, колата си връща предавка надолу и след 3000 оборота започва да ускорява нормално. При натискане на педала до долу се чуди 1,2 секунди и тогава връща предавка, а на ръчен режим например от 1-ва скорост при потегляне до 2500-3000 оборота няма никой вкъщи ("мучи" , глъхне и не върви). Помагайте... Първото ми Суби е , много му се кефя и искам да го оправя. Възможно ли е да е автомата нещо, който има някакви предложения да пише. Като заключение на проблема ще кажа, че просто преди 3000 оборота не работи добре В ДВИЖЕНИЕ, а на място няма проблеми. Благодаря Ви! Поздрави!

Нед Ное 19, 2017 9:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
1. Закачи си буксите за самодиагностика - черните, под волана и си провери грешките.
2. Залагам на нок, маф, ламбда. Може спокойно да пробваш да откачиш нока и/или ламбдата и да видиш дали ще прави такъв проблем.
3. Ако си от София - иди при Митака да ти напавят диагностика. Имат с какво. Това е най-доброто, защото ще ти кажат и за проблеми, които още не са избили.

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Ное 20, 2017 10:47 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm
Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
1. Закачи си буксите за самодиагностика - черните, под волана и си провери грешките.
2. Залагам на нок, маф, ламбда. Може спокойно да пробваш да откачиш нока и/или ламбдата и да видиш дали ще прави такъв проблем.
3. Ако си от София - иди при Митака да ти напавят диагностика. Имат с какво. Това е най-доброто, защото ще ти кажат и за проблеми, които още не са избили.

Благодаря, колега. Не съм от София , а от Пловдив но ако трябва и няма къде в Пловдив ще пътувам няма как. А дали не е нещо от дросел/подаване на информацията за положението на педала към кутията, защото при настъпване на педала до долу , има 1-2 секунди забавяне и тогава сваля предавка. Има ли нещо електронно по педала на газта/дросела ,което да праща данни към електронния блок на кутията? Ако може и координати на Митака от София.
Поздрави!

Пон Ное 20, 2017 7:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm
Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
1. Закачи си буксите за самодиагностика - черните, под волана и си провери грешките.
2. Залагам на нок, маф, ламбда. Може спокойно да пробваш да откачиш нока и/или ламбдата и да видиш дали ще прави такъв проблем.
3. Ако си от София - иди при Митака да ти напавят диагностика. Имат с какво. Това е най-доброто, защото ще ти кажат и за проблеми, които още не са избили.

Може ли информация за тези нок, маф и ламбда къде са какво да пробвам да ги направя?

Пон Ное 20, 2017 7:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разтърси се из форума, къде в Пловдив е Павлин. Има го в темата "Бял сервиз Субару".

П.С. Нок сензорът ти е под всмукателния колектор. Като застанеш срещу мотора, отдясно, под втората тръба. Кръгъл, черен, с букса. Разкачи я(ще ти светне чекът) и покарай без нея. Ако не боде нос, свали го и го огледай за пукнатини, и почисти ръждата от него. Трябва да ти дава товар 560 ома(по спомен) като мериш на единствения кабел от буксата и металната част на корпуса. При поставянето трябва да сложиш буксата да ти дойде както си я намерил, затяга се с динометричен ключ на 23-24nm, пак по спомен. Кабелът от буксата трябва да дава 5V мерено от него и маса мотор, когато си на контакт. Ако там няма ток, имаш проблем с инсталацията.
Вместо да гадаеш, послушай колегата и си закачи самодиагностиката. Гугълни някое видео как става, да не си преразказваме форума ;)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Ное 20, 2017 8:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Както каза колегата.
Павлин е в Пловдив и задължително мини през него.
Преди да разкачаш КАКВОТО и да е или си прочети грешките или иди при Павката да ги види.
http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b11/ тук има схеми на частите. Колегата ти е обяснил къде е нока.
Щом нямаш идея, че кик дауна става с бутон, по-добре иди при Павлин...

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Ное 20, 2017 9:14 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm
Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
Както каза колегата.
Павлин е в Пловдив и задължително мини през него.
Преди да разкачаш КАКВОТО и да е или си прочети грешките или иди при Павката да ги види.
http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b11/ тук има схеми на частите. Колегата ти е обяснил къде е нока.
Щом нямаш идея, че кик дауна става с бутон, по-добре иди при Павлин...

Мерси колега! Добре знам, че кикдауна е с бутон, просто не знам как се нарича този бутон и къде е свързан. Имал съм 9 коли до момента и 4 от тях са били автомат. Това ми е първото Субару и за 1-ви път се сблъсквам с електрически проблем свързан с автомата по някакъв начин. Ще проверя какво мога да направя сам и ще търся Павлин.
Поздрави!

Вто Ное 21, 2017 5:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm
Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
П.П. Чека си ми свети отвреме навреме... И не гасне докато не се рестартира двигателя. Колата е на газ. Проблема ми се получава и на газ и на бензин.

Вто Ное 21, 2017 5:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Газта обикновенна ли е? Ако е обикновенна, мафа не играе и може да се изключи като вариант.
Първо си прочети грешките. Потърси - има тема как става самодиагностиката.
Най-лесно ще ти е да минеш през Павлин, според мен, а не тука да ходиш по мъките.

п.п. Не мисля, че проблемът има връзка с автомата. И ръчка да беше, щеше да си го има... поне така както си го обяснил. Затова и казвам - едно е да обесняваш тук, съвсем друго е да се чуе/види/тества и особено от някой, който знае какво да гледа.
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Ное 21, 2017 8:25 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Смърди си на нок сензор. Провери и подмени свещите ако е нужно, и направи процедурата, за която ти писах. Чекът ти светва ако я покараш продължително време в задръстване или под 2к оборота, да?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Ное 22, 2017 7:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
0888135423 Павлин . На Кукленско шосе зад въртящия мотокар в двора.

Сря Ное 22, 2017 7:36 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm
Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
Газта обикновенна ли е? Ако е обикновенна, мафа не играе и може да се изключи като вариант.
Първо си прочети грешките. Потърси - има тема как става самодиагностиката.
Най-лесно ще ти е да минеш през Павлин, според мен, а не тука да ходиш по мъките.

п.п. Не мисля, че проблемът има връзка с автомата. И ръчка да беше, щеше да си го има... поне така както си го обяснил. Затова и казвам - едно е да обесняваш тук, съвсем друго е да се чуе/види/тества и особено от някой, който знае какво да гледа.
:beer:

Обикновена газ е колега. Ще се обадя на Павлин и ще я закарам, но преди това ще направя самодиагностиката.
Alxx написа:
Смърди си на нок сензор. Провери и подмени свещите ако е нужно, и направи процедурата, за която ти писах. Чекът ти светва ако я покараш продължително време в задръстване или под 2к оборота, да?

ДА, точно тогава свети чека. Свещите са лесна работа, ще взема нови но мисля че цялостния проблем е друг.
petko 69 написа:
0888135423 Павлин . На Кукленско шосе зад въртящия мотокар в двора.

Благодаря ти!

Сря Ное 22, 2017 8:55 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm
Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
П.П.
Павлин е супер зает, не може да приеме колата и не може да ми каже кога ще е свободен, което значи поне 1 седмица. А на мен ми трябва колата, така не може да се кара. Аз дори не мога да изпреваря нормално. Ще разчитам на вашата помощ и на гугъл да се оправям сам.
Поздрави!

Сря Ное 22, 2017 9:22 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прочети си грешката за да е ясно какъв е проблема.
Щом си решил сам да се оправяш поне следвай съветите на колегите

Сря Ное 22, 2017 9:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
След като прочетеш грешките, изключи нока и ламбдата и пробвай да караш така...
Колата може да се движи нормално и без тях (пробвано в редакцията). Ще качи разход (защото ще е по статични карти), но ако е в тях проблема ще е сигурно, че е едно от тях.
Както каза колегата - на нок отиват нещата...
Щом е обикновена газова, значи не е мапа... при мен заради мапа, спираше бензина и на бензин гаснеше, глъхнеше... а на газ беше ок.

Като преброиш миганията запиши грешките и ги виж. Закачам списъка с грешки. Диагностиката се прави, като свържеш черните букси под волана и дадеш на контакт. Тогава почва да мига чека. Броиш - дълго мигане - десетици, късо - единици. Мига, докато е на контакт и се въртят грешките. Не забравяй да откачиш после буксите.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
http://www.hostit.bg/

Сря Ное 22, 2017 9:59 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm
Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги, давам на контакт святка ЧЕК-а след което мига 4 пъти бързо, изгасва и след 1-2 секунди святка отново и след него пак 4 пъти бързо.

Сря Ное 22, 2017 11:27 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5778
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Както го описваш е грешка 14. Ако са няколко грешки ги върти и повтаря една след друга. Дълго мигане - десетици, късо мигане единици.

Сря Ное 22, 2017 11:32 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm
Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Върти се едно и също- светещ чек, 4 пъти късо, след 1-2 секуни пак светва чек и след него също 4 къси. Друго не показва.

Сря Ное 22, 2017 11:44 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5778
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами значи е само това. Виж горе таблицата.

Сря Ное 22, 2017 11:53 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, да не е 3пъти късо? Датчик разпределителен вал, е по-вероятно... ако прекъсва да има такива проблеми... ама само от 1 инжектор да забива муцуната...
Ако е 100% сигурно че е 14, трябва да провериш на газовото кутийката, която шунтира дюзите (примерно да идеш до магазина, да вземеш нова за проба и ако пак го прави да я върнеш).
Като се монтира газовото, се слага 'емулатор' на дюзите, за да изглежда пред компа, че работят, а реално да не цъкат. В него има релета и резисори, които са колкото съпротивлението на дюзата. Така тока от компа, отива в резисторите, а не в дюзите и хем дюзите е отварят и бензина се връща към резервоара, хем колата работи нормално с газта.
Пробвай да откачиш ламбдата и нока сега.Ако пак го прави - проба с нов емулатор и оглед на инсталацията до дюзата на първи цилиндър и обратно.
Ламбдата е с букса. Тя е зад двг, от страната на пасажера, слиза надолу, към генерацията. Буксата на нока е отстрани до жилото за газта. Черен кабел с 1 проводник.

_________________
http://www.hostit.bg/

Сря Ное 22, 2017 12:15 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор