LEGACY I 1.8 автомат -Проблем при ускорение, забива не върви
Автор |
Съобщение |
ico_tech
|
Колегата може би първо да уточни каква е горивната система на автомобила - MPFI (с 4 бр. инжектори), SPFI (моноинжекция) или карбуратор. Аз залагам, че е моноинжекция. Проблем с инжектор не би трябвало да се наблюдава при работа на газ, освен ако системата не се наводнява с двете горива наведнъж заради неплътност. Пробвай да шунтираш бензина и да пали и работи само на газ без да нагнетява бензиновата помпа. Някои майстори не слагат емулатор на дюзите.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Ное 22, 2017 1:21 pm |
|
|
cybershow
Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
|
valqk написа: Колега, да не е 3пъти късо? Датчик разпределителен вал, е по-вероятно... ако прекъсва да има такива проблеми... ама само от 1 инжектор да забива муцуната... Ако е 100% сигурно че е 14, трябва да провериш на газовото кутийката, която шунтира дюзите (примерно да идеш до магазина, да вземеш нова за проба и ако пак го прави да я върнеш). Като се монтира газовото, се слага 'емулатор' на дюзите, за да изглежда пред компа, че работят, а реално да не цъкат. В него има релета и резисори, които са колкото съпротивлението на дюзата. Така тока от компа, отива в резисторите, а не в дюзите и хем дюзите е отварят и бензина се връща към резервоара, хем колата работи нормално с газта. Пробвай да откачиш ламбдата и нока сега.Ако пак го прави - проба с нов емулатор и оглед на инсталацията до дюзата на първи цилиндър и обратно. Ламбдата е с букса. Тя е зад двг, от страната на пасажера, слиза надолу, към генерацията. Буксата на нока е отстрани до жилото за газта. Черен кабел с 1 проводник. Така значи откачих ламбдата и пробвах- никаква разлика. След това огледах колекторите и видях къде е нока, отвих го с камък 12 и му откачих буксата- пак нищо на лице. Съмнявам се, че е имало някакви интервенции по колата, защото на доста от кабелите виждам, че не са оригинално изолирани, а са с черно тиксо. Тази кутийка на газовата изглежда ли като едно по-голямо реле? При мен има едно такова,черно е с размери около 30х40мм, намира се отдясно на двигателя и не е оригинално на 100%.
|
|
|
Сря Ное 22, 2017 1:25 pm |
|
|
cybershow
Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: Колегата може би първо да уточни каква е горивната система на автомобила - MPFI (с 4 бр. инжектори), SPFI (моноинжекция) или карбуратор. Аз залагам, че е моноинжекция. Проблем с инжектор не би трябвало да се наблюдава при работа на газ, освен ако системата не се наводнява с двете горива наведнъж заради неплътност. Пробвай да шунтираш бензина и да пали и работи само на газ без да нагнетява бензиновата помпа. Някои майстори не слагат емулатор на дюзите. Колата е МОНО. 1.8 103 коня атмосферка. valqk написа: Колега, да не е 3пъти късо? Датчик разпределителен вал, е по-вероятно... ако прекъсва да има такива проблеми... ама само от 1 инжектор да забива муцуната... 4 късо колега... 2 пъти я закачах и откачах и наблюдавах, даже и клип направих... А доколко е възможно да е прескочила зъб на ангренажа?
|
|
|
Сря Ное 22, 2017 1:26 pm |
|
|
valqk
|
Щом е моно, само 14 ще дава. Не се бях сетил за този вариант Както каза Ицо, може и да няма такъв емулатор, а да спира бенз. помпа примерно... и ако релето е залепнало да меша бензин и газ и да идва богато, но не звучи на това, както го описваш. Аз се поизчерпах откъм идеи. За ангренажа - може - защо да не може. Не е невъзможно. Провери как са белезите. Имах подобен проблем и беше точно това, но на редовак. Бях зацепил с 2 зъба напред по невнимание. Форсираше се нормално, но вървеше само във високите и беше ад за каране. Не знам, ще следя да видя какво ще се окаже, но аз повече акъл не мога да дам.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Сря Ное 22, 2017 3:06 pm |
|
|
cybershow
Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
|
valqk написа: Щом е моно, само 14 ще дава. Не се бях сетил за този вариант Както каза Ицо, може и да няма такъв емулатор, а да спира бенз. помпа примерно... и ако релето е залепнало да меша бензин и газ и да идва богато, но не звучи на това, както го описваш. Аз се поизчерпах откъм идеи. За ангренажа - може - защо да не може. Не е невъзможно. Провери как са белезите. Имах подобен проблем и беше точно това, но на редовак. Бях зацепил с 2 зъба напред по невнимание. Форсираше се нормално, но вървеше само във високите и беше ад за каране. Не знам, ще следя да видя какво ще се окаже, но аз повече акъл не мога да дам. Благодаря ти колега, както и на останалите. Насочихте ме, иначе грам не знаех какво да пипам. Оценявам го, ще пиша за развитие по темата...
|
|
|
Сря Ное 22, 2017 7:24 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта |
|