Отговори на тема  [ 25 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 LEGACY I 1.8 автомат -Проблем при ускорение, забива не върви 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колегата може би първо да уточни каква е горивната система на автомобила - MPFI (с 4 бр. инжектори), SPFI (моноинжекция) или карбуратор. Аз залагам, че е моноинжекция.
Проблем с инжектор не би трябвало да се наблюдава при работа на газ, освен ако системата не се наводнява с двете горива наведнъж заради неплътност.
Пробвай да шунтираш бензина и да пали и работи само на газ без да нагнетява бензиновата помпа. Някои майстори не слагат емулатор на дюзите.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Ное 22, 2017 1:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm
Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
Колега, да не е 3пъти късо? Датчик разпределителен вал, е по-вероятно... ако прекъсва да има такива проблеми... ама само от 1 инжектор да забива муцуната...
Ако е 100% сигурно че е 14, трябва да провериш на газовото кутийката, която шунтира дюзите (примерно да идеш до магазина, да вземеш нова за проба и ако пак го прави да я върнеш).
Като се монтира газовото, се слага 'емулатор' на дюзите, за да изглежда пред компа, че работят, а реално да не цъкат. В него има релета и резисори, които са колкото съпротивлението на дюзата. Така тока от компа, отива в резисторите, а не в дюзите и хем дюзите е отварят и бензина се връща към резервоара, хем колата работи нормално с газта.
Пробвай да откачиш ламбдата и нока сега.Ако пак го прави - проба с нов емулатор и оглед на инсталацията до дюзата на първи цилиндър и обратно.
Ламбдата е с букса. Тя е зад двг, от страната на пасажера, слиза надолу, към генерацията. Буксата на нока е отстрани до жилото за газта. Черен кабел с 1 проводник.

Така значи откачих ламбдата и пробвах- никаква разлика. След това огледах колекторите и видях къде е нока, отвих го с камък 12 и му откачих буксата- пак нищо на лице. Съмнявам се, че е имало някакви интервенции по колата, защото на доста от кабелите виждам, че не са оригинално изолирани, а са с черно тиксо.
Тази кутийка на газовата изглежда ли като едно по-голямо реле? При мен има едно такова,черно е с размери около 30х40мм, намира се отдясно на двигателя и не е оригинално на 100%.

Сря Ное 22, 2017 1:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm
Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Колегата може би първо да уточни каква е горивната система на автомобила - MPFI (с 4 бр. инжектори), SPFI (моноинжекция) или карбуратор. Аз залагам, че е моноинжекция.
Проблем с инжектор не би трябвало да се наблюдава при работа на газ, освен ако системата не се наводнява с двете горива наведнъж заради неплътност.
Пробвай да шунтираш бензина и да пали и работи само на газ без да нагнетява бензиновата помпа. Някои майстори не слагат емулатор на дюзите.

Колата е МОНО. 1.8 103 коня атмосферка.
valqk написа:
Колега, да не е 3пъти късо? Датчик разпределителен вал, е по-вероятно... ако прекъсва да има такива проблеми... ама само от 1 инжектор да забива муцуната...

4 късо колега... :( :( 2 пъти я закачах и откачах и наблюдавах, даже и клип направих... :-~
А доколко е възможно да е прескочила зъб на ангренажа?

Сря Ное 22, 2017 1:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Щом е моно, само 14 ще дава. Не се бях сетил за този вариант :-?
Както каза Ицо, може и да няма такъв емулатор, а да спира бенз. помпа примерно... и ако релето е залепнало да меша бензин и газ и да идва богато, но не звучи на това, както го описваш.

Аз се поизчерпах откъм идеи. ](*,)

За ангренажа - може - защо да не може. Не е невъзможно. Провери как са белезите.
Имах подобен проблем и беше точно това, но на редовак. Бях зацепил с 2 зъба напред по невнимание.
Форсираше се нормално, но вървеше само във високите и беше ад за каране.
Не знам, ще следя да видя какво ще се окаже, но аз повече акъл не мога да дам.

_________________
http://www.hostit.bg/

Сря Ное 22, 2017 3:06 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Ное 19, 2017 8:17 pm
Мнения: 12
Автомобил: Legacy I 1990 1.8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
Щом е моно, само 14 ще дава. Не се бях сетил за този вариант :-?
Както каза Ицо, може и да няма такъв емулатор, а да спира бенз. помпа примерно... и ако релето е залепнало да меша бензин и газ и да идва богато, но не звучи на това, както го описваш.

Аз се поизчерпах откъм идеи. ](*,)

За ангренажа - може - защо да не може. Не е невъзможно. Провери как са белезите.
Имах подобен проблем и беше точно това, но на редовак. Бях зацепил с 2 зъба напред по невнимание.
Форсираше се нормално, но вървеше само във високите и беше ад за каране.
Не знам, ще следя да видя какво ще се окаже, но аз повече акъл не мога да дам.

Благодаря ти колега, както и на останалите. Насочихте ме, иначе грам не знаех какво да пипам. Оценявам го, ще пиша за развитие по темата...

Сря Ное 22, 2017 7:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 25 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор