|
Страница 1 от 1
|
|
Тресе, няма мощност и пука от време на време
Автор |
Съобщение |
rmiroslavov
Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am Постове: 255 Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
|
Здравейте, След като скоро ми смениха маслото и филтрите реших да пътувам. Да ама проблем, натискам педала на газта за повече мощност, искайки колата да ускори повече, започва да тресе. Представете си как искате от вашият кон да се затича, а той се спъва и се опитва да не падне. В някой от ситуациите ако я напъна, тресе, забива муцуна, аха да тръгне да ускорява, чува се пукане и нищо. Спирах няколко пъти, една шипка на въздушният филтър се беше откачила, закачих я, стигнах на мястото и щипката пак се откача. Нещо се случва и кутията на въздушният филтър, което тя не може да понесе. Когато направя кик доун, над 4к оборота имам мощност, макар че двигателят пак се колебае малко. Колата няма газ и никога не е карана на газ, Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT П.П. От 40к имам колата и свещи не съм сменял.
|
|
|
Съб Дек 23, 2017 8:57 pm |
|
|
ico_tech
|
Я погледни да не са откачили още нещо при тази "смяна". Това, което описваш се получава при кофти токове (бобина), кофти центровка или пробила повече от една свещ. Нищо не ти пречи да инвестираш в едни свещи, смяната е за час.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Дек 23, 2017 10:59 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Постове: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Прегледай и въздуховода след дебитомера, преди него няма значение за смесообразуването в мотора.
|
|
|
Нед Дек 24, 2017 9:55 pm |
|
|
shadow
Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm Постове: 361 Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
|
rmiroslavov написа: ... От 40к имам колата и свещи не съм сменял. ... А кога са сменяни последно?
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
|
|
|
Нед Дек 24, 2017 10:42 pm |
|
|
rmiroslavov
Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am Постове: 255 Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
|
shadow: Никога не съм ги сменял или поне нямам спомен да са сменяни. Просто я карам в сервиза и я обслужват, когато имам нужда от това или когато сменям масло. DJANO: След филтъра към дебитомера (предполагам това е което контролира количеството въздух влизащ в цилиндрите). Всичко е стегнато и е стабилно закачено със скоби. Възможно ли е въздушният филтър да е поставен неправилно, така че да не пропуска достатъчно въздух? Днес отворих кутията видях, че има филтър, на него имаше номера, описание и "outback". На втори цилиндър от бобината, като извадих кабела беше окислено, почистих със шкурка, всичките ги почистих с шкурка. Тъпо, че нямам контактен спрей. На 1ви и 4ти цилиндър кабела от към свещите не беше вкаран хубаво или се беше извадил, натиснах и кликнаха. Колата се държи доста по добре, но пак имам вибрации и липса на мощност 50/50, като тръгне да ускорява се замисля, оборотите играят, по рядко, но пак го има. Застанах на много стръмен склон, от място ритнах педала, колата се замисли и изпука ( чукане, мисля че това е missfire). Преди това, това се случваше 80% от случаите, когато реша да я напъна и да игнорирам вибрациите, сега го прави само при голям товар, разбирайте стръмен склон В момента съм в Белене и ще я гледа майстор на 28ми, за който само съм чувал отзиви от местните, но нямам много избор. Този майстор не е много на ти със Субару, но ако мога да му дам съвети, които са от Субару форума, това би могло да доведе до бърз триумф и весела почивка. Проблемът е, че на 28ми трябваше да пътувам за Брашов, сега това е много под въпрос. Според сервиза, които са ремонтирали колата няма опасност да закъсам и колата ще отиде и ще се върне, мен лично ме е страх. Искрено благодаря на всички отзовали се и тези които предстоят да се отзоват. Отчаян съм и почивката ми е на път да се провали. Весели празници
|
|
|
Нед Дек 24, 2017 11:34 pm |
|
|
takev
Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am Постове: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
|
Комплект свещи е 21 лв NGK. И се сменяват за една бира време (15-20мин) 40 к км. са мноооогоо Пуканенето идва от неизгорелият бензин, съответно гърми в колектора, от там детонациите отварят кутията с възд. филтър. Играл съм го това първо със свещите след това с кабелите. И в двата случая се държеше по описаният начин.
|
|
|
Пон Дек 25, 2017 1:21 am |
|
|
rmiroslavov
Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am Постове: 255 Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
|
Благодаря на всички за помощта. Свещите бяха черни с огромни натрупвания, разстоянието на върха беше двойно. Два от кабелите се разпаднаха при откачането им от към свещите. Сменихме всичко и колата сега върви много добре. Весела Коледа и Весело посрещане на новата година
|
15
|
|
Чет Дек 28, 2017 12:48 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Постове: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Има натрупвания от разход на масло или работи на много богати смеси, проверете ги тези неща, че да не стане мяу
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 10:05 pm |
|
|
Vmax
|
DJANO написа: Има натрупвания от разход на масло или работи на много богати смеси, проверете ги тези неща, че да не стане мяу не, това не е причината, а просто следствие на лоша подръжка.
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 10:13 pm |
|
|
askeless
|
Наскоро на мой познат колата - Бек 2002, 2.5 МТ имаше същите проблеми. Чисто нови свещи на под 100км се вадят черни, кабели и т.н. бяха наред, всички букси се изпръскаха с обезмаслител и после с контактен спрей и нищо не помогна докато не се смени предната ламбда сонда. Би трябвало да си със същия двигател, който е без дебитомер и прави корекции на смесите единствено по мап, иат, тпс и афр ламбда. Като замине сондата и еку просто не знае какво да прави. Дори може сондата да работи, но да е лагава или с променен диапазон - това също ще пречи на нормалната работа на двигателя. Винаги се почва от кабели и свещи при такива проблеми, но занапред провери показанията на ламбда сондата, тя е с 6 пинова букса и 5 кабела, и се намира преди първия катализатор. Поздрави!
|
15
|
|
Пет Дек 29, 2017 11:08 am |
|
|
vizor
|
За това е хубаво да се направи читава диагностика. Да се видят тримовете, данните от датчиците и така нататък. Сонди ЧАК ТОЛКОВА неработещи се диагнсотицират лесно и бързо. Освен ако проблема не е породен от нечисти сили няма да има грижа с диагностика и се прави за по-малко от 10 минути. Особено, че цапането на свещите е сравнително видим проблем за диагностична апаратура и човек, който знае за какво да я ползва, а не само да трие грешки с нея. Обикновено такава услуга струва по-малко от комплект убити свещи.
|
|
|
Съб Дек 30, 2017 2:30 am |
|
|
rmiroslavov
Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am Постове: 255 Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
|
Здравейте, проблемът беше в свещите и кабелите. Колата работи добре. Причинната за този проблем е, че свещите бяха стари и последните два месеца карах, колата няколко пъти седмично на къси разстояние. Като се има предвид, че аз в града карам бавно и не давам много газ. Когато ускорявам го правя на около 2000 оборота. Общо взето залежали свещи и пенсионерско каране Иначе съм хвърлил око на О2 сензора.
|
|
|
Чет Яну 18, 2018 11:33 am |
|
|
ch3n-dz3n
Регистриран на: Вто Ное 01, 2016 11:49 am Постове: 2
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
Къде мога да намеря свестен сервиз за диагностика на запалителната система в Стара Загора ?
|
|
|
Съб Юни 30, 2018 8:37 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта |
|