Отговори на тема  [ 31 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 Подмяна амортисьори билщайн с обикновенни 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега отиди с колата извън БГ и ще разбереш че част от тия неща са заради Българските пътища :)

А и колегите не казаха но може да пробваш и с кит на педерс или ти явно търсиш най евтиния вариант.

Нед Юли 08, 2018 5:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
askeless написа:
Колега, ако си още с билщаййн амовете, разбирай инверторните, вземи пак прочети поста ми за този проблем при това окачване.
Поздрави!
Гледам един братушка в драйв2ру, сменя втулките в амортисьорите. Явно се намират като резервни части https://www.drive2.ru/l/469877394715443210/

Чет Юли 12, 2018 9:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И братушките са като нас -“ направи си сам”.
Много хубав линк, особено за размерите на втулките, които сега ще си направя предварително. :beer:
Уплътнението горе е само чистач и може да се направи по поръчка във фирма за хидравлика.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Юли 13, 2018 11:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А от какъв материал са втулките?

Пет Юли 13, 2018 12:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз, бих ги врътнал от тефлон.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Юли 13, 2018 2:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мисля, че е е коментирано и друг път - чистия тефлон не е подходящ за плъзгащи лагери и водачи. Да - има добър коефициент на триене, но е ужасно мек и има много ниска якост на натиск. Над определено налягане просто се 'разтича'. Вече има и модификации, но са скъпички.
В последните години лагери в шарнирни съединения с големи контактни напрежения (голяма сила в опората, малка контактна площ), работещи в замърсена среда и при ударни натоварвания, се правят от калибрована стоманена втулка с нанесен фрикционен слой от специален полимер (най-често като мрежа). В случая, ако човек иска да си прави сам, според мен най-добре е да се ползва фосфорен бронз за носеща втулка, в която се прави легло и се залепва калибрована лента/втулка от инженерна пластмаса.
Тънкостта в цялата работа е да се определи хлабината, а при използване на определени пластмаси да се монтира с нулева хлабина, което ще реши въпроса с изтичането на греста между втулките.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Юли 13, 2018 3:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Звучи логично. Не знам за автора на темата, ама аз благодаря.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Юли 13, 2018 6:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам за автора на темата, но проблема с окачването на Легаси има много измерения. Това окачване в стоков вид просто не може да понесе натоварването от мотора съвсем адекватно. Не знам как е при Н6, но при мен, ако в завой дам газ и съм влязъл в оптималния надув на турбината, колата просто отлепя и започвам да броя видките на болтовете на мантинелата (нищо, че са отзад :giggle: ). Почти съм сигурен, че ако сложи КУВ на прав участък, ще е комфортно, но при ускорение и резки маневри ще бъде драматично. Особено при моята модификация.
Отделно тия предни тампони (те са и на Sti) са пълен майтап и при голямо G, колата буквално се разкрачва. Народа масово слага разпънки, койловъри, твърди шарнири, само и само да се премахне това 'пиянство'. Това за мен е основната пречка, колата да се направи по-мощна - тя в стоков вид е на границата на разумното. Трябва да се инвестира в друга серия на Билщайн, Олинс, КВ, Д2 и прочие корави амове, тампони със съвсем различна твърдост и 'подматрачна рамка' иначе, при нашите дупки по пътищата си обречен. Платното на Тракия след Пловдив за мен е в графа "макадам" ROFL и освен въздушни възглавници не знам кое ще помогне.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
 12

Пон Юли 16, 2018 2:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И те не помагат - още не е измислен толкова бърз компютър за управление...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Юли 16, 2018 5:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Не знам за автора на темата, но проблема с окачването на Легаси има много измерения. Това окачване в стоков вид просто не може да понесе натоварването от мотора съвсем адекватно. Не знам как е при Н6, но при мен, ако в завой дам газ и съм влязъл в оптималния надув на турбината, колата просто отлепя и започвам да броя видките на болтовете на мантинелата (нищо, че са отзад :giggle: ). Почти съм сигурен, че ако сложи КУВ на прав участък, ще е комфортно, но при ускорение и резки маневри ще бъде драматично. Особено при моята модификация.
Отделно тия предни тампони (те са и на Sti) са пълен майтап и при голямо G, колата буквално се разкрачва. Народа масово слага разпънки, койловъри, твърди шарнири, само и само да се премахне това 'пиянство'. Това за мен е основната пречка, колата да се направи по-мощна - тя в стоков вид е на границата на разумното. Трябва да се инвестира в друга серия на Билщайн, Олинс, КВ, Д2 и прочие корави амове, тампони със съвсем различна твърдост и 'подматрачна рамка' иначе, при нашите дупки по пътищата си обречен. Платното на Тракия след Пловдив за мен е в графа "макадам" ROFL и освен въздушни възглавници не знам кое ще помогне.


и колко точно газ даваш? ( щото и аз си давам газ и няма такива порблеми или ти пробваш лимита на колата )
че ми стана любопитно щото аз нямам такива проблеми и окачването си е доста прилично в завойте.
и държи прилично равна колата....

Пон Юли 23, 2018 12:43 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам лимита на колата - не карам до прекъсвач. Като цяло съм спокоен шофьор и не юркам колата. Факт е обаче, че почне ли да "бута" турбината нещата лесно стават неконтролируеми, особено в завой. При Н6 автомат, които съм карал, тягата идва постепенно и по-равномерно.
Още нещо - говоря за купе BM/BR (2009+). Карал съм като твоето купе (BP/BL) Legacy GT с Педерс и там нещата бяха по-добре, но на по-новия модел купето е доста голямо и въпреки рекламата за 25% по-висока якост на усукване, според мен окачването му е "нежно" за мощността. Без допълнително армиране не се чувства безопасно. Особено на път с лоша, неравна настилка.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Юли 23, 2018 9:41 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 31 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор