Подмяна амортисьори билщайн с обикновенни
Автор |
Съобщение |
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Колега отиди с колата извън БГ и ще разбереш че част от тия неща са заради Българските пътища А и колегите не казаха но може да пробваш и с кит на педерс или ти явно търсиш най евтиния вариант.
|
|
|
Нед Юли 08, 2018 5:49 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
askeless написа: Колега, ако си още с билщаййн амовете, разбирай инверторните, вземи пак прочети поста ми за този проблем при това окачване. Поздрави! Гледам един братушка в драйв2ру, сменя втулките в амортисьорите. Явно се намират като резервни части https://www.drive2.ru/l/469877394715443210/
|
|
|
Чет Юли 12, 2018 9:15 pm |
|
|
ico_tech
|
И братушките са като нас -“ направи си сам”. Много хубав линк, особено за размерите на втулките, които сега ще си направя предварително. Уплътнението горе е само чистач и може да се направи по поръчка във фирма за хидравлика.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Юли 13, 2018 11:19 am |
|
|
Vmax
|
А от какъв материал са втулките?
|
|
|
Пет Юли 13, 2018 12:29 pm |
|
|
Alxx
|
Аз, бих ги врътнал от тефлон.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Юли 13, 2018 2:18 pm |
|
|
ico_tech
|
Мисля, че е е коментирано и друг път - чистия тефлон не е подходящ за плъзгащи лагери и водачи. Да - има добър коефициент на триене, но е ужасно мек и има много ниска якост на натиск. Над определено налягане просто се 'разтича'. Вече има и модификации, но са скъпички. В последните години лагери в шарнирни съединения с големи контактни напрежения (голяма сила в опората, малка контактна площ), работещи в замърсена среда и при ударни натоварвания, се правят от калибрована стоманена втулка с нанесен фрикционен слой от специален полимер (най-често като мрежа). В случая, ако човек иска да си прави сам, според мен най-добре е да се ползва фосфорен бронз за носеща втулка, в която се прави легло и се залепва калибрована лента/втулка от инженерна пластмаса. Тънкостта в цялата работа е да се определи хлабината, а при използване на определени пластмаси да се монтира с нулева хлабина, което ще реши въпроса с изтичането на греста между втулките.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Юли 13, 2018 3:45 pm |
|
|
Alxx
|
Звучи логично. Не знам за автора на темата, ама аз благодаря.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Юли 13, 2018 6:05 pm |
|
|
ico_tech
|
Не знам за автора на темата, но проблема с окачването на Легаси има много измерения. Това окачване в стоков вид просто не може да понесе натоварването от мотора съвсем адекватно. Не знам как е при Н6, но при мен, ако в завой дам газ и съм влязъл в оптималния надув на турбината, колата просто отлепя и започвам да броя видките на болтовете на мантинелата (нищо, че са отзад ). Почти съм сигурен, че ако сложи КУВ на прав участък, ще е комфортно, но при ускорение и резки маневри ще бъде драматично. Особено при моята модификация. Отделно тия предни тампони (те са и на Sti) са пълен майтап и при голямо G, колата буквално се разкрачва. Народа масово слага разпънки, койловъри, твърди шарнири, само и само да се премахне това 'пиянство'. Това за мен е основната пречка, колата да се направи по-мощна - тя в стоков вид е на границата на разумното. Трябва да се инвестира в друга серия на Билщайн, Олинс, КВ, Д2 и прочие корави амове, тампони със съвсем различна твърдост и 'подматрачна рамка' иначе, при нашите дупки по пътищата си обречен. Платното на Тракия след Пловдив за мен е в графа "макадам" и освен въздушни възглавници не знам кое ще помогне.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
12
|
|
Пон Юли 16, 2018 2:55 pm |
|
|
Alxx
|
И те не помагат - още не е измислен толкова бърз компютър за управление...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Юли 16, 2018 5:59 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
ico_tech написа: Не знам за автора на темата, но проблема с окачването на Легаси има много измерения. Това окачване в стоков вид просто не може да понесе натоварването от мотора съвсем адекватно. Не знам как е при Н6, но при мен, ако в завой дам газ и съм влязъл в оптималния надув на турбината, колата просто отлепя и започвам да броя видките на болтовете на мантинелата (нищо, че са отзад ). Почти съм сигурен, че ако сложи КУВ на прав участък, ще е комфортно, но при ускорение и резки маневри ще бъде драматично. Особено при моята модификация. Отделно тия предни тампони (те са и на Sti) са пълен майтап и при голямо G, колата буквално се разкрачва. Народа масово слага разпънки, койловъри, твърди шарнири, само и само да се премахне това 'пиянство'. Това за мен е основната пречка, колата да се направи по-мощна - тя в стоков вид е на границата на разумното. Трябва да се инвестира в друга серия на Билщайн, Олинс, КВ, Д2 и прочие корави амове, тампони със съвсем различна твърдост и 'подматрачна рамка' иначе, при нашите дупки по пътищата си обречен. Платното на Тракия след Пловдив за мен е в графа "макадам" и освен въздушни възглавници не знам кое ще помогне. и колко точно газ даваш? ( щото и аз си давам газ и няма такива порблеми или ти пробваш лимита на колата ) че ми стана любопитно щото аз нямам такива проблеми и окачването си е доста прилично в завойте. и държи прилично равна колата....
|
|
|
Пон Юли 23, 2018 12:43 am |
|
|
ico_tech
|
Не знам лимита на колата - не карам до прекъсвач. Като цяло съм спокоен шофьор и не юркам колата. Факт е обаче, че почне ли да "бута" турбината нещата лесно стават неконтролируеми, особено в завой. При Н6 автомат, които съм карал, тягата идва постепенно и по-равномерно. Още нещо - говоря за купе BM/BR (2009+). Карал съм като твоето купе (BP/BL) Legacy GT с Педерс и там нещата бяха по-добре, но на по-новия модел купето е доста голямо и въпреки рекламата за 25% по-висока якост на усукване, според мен окачването му е "нежно" за мощността. Без допълнително армиране не се чувства безопасно. Особено на път с лоша, неравна настилка.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Юли 23, 2018 9:41 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта |
|