Подмяна амортисьори билщайн с обикновенни
Автор |
Съобщение |
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Колега отиди с колата извън БГ и ще разбереш че част от тия неща са заради Българските пътища А и колегите не казаха но може да пробваш и с кит на педерс или ти явно търсиш най евтиния вариант.
|
|
|
Нед Юли 08, 2018 5:49 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
askeless написа: Колега, ако си още с билщаййн амовете, разбирай инверторните, вземи пак прочети поста ми за този проблем при това окачване. Поздрави! Гледам един братушка в драйв2ру, сменя втулките в амортисьорите. Явно се намират като резервни части https://www.drive2.ru/l/469877394715443210/
|
|
|
Чет Юли 12, 2018 9:15 pm |
|
|
ico_tech
|
И братушките са като нас -“ направи си сам”. Много хубав линк, особено за размерите на втулките, които сега ще си направя предварително. Уплътнението горе е само чистач и може да се направи по поръчка във фирма за хидравлика.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Юли 13, 2018 11:19 am |
|
|
Vmax
|
А от какъв материал са втулките?
|
|
|
Пет Юли 13, 2018 12:29 pm |
|
|
Alxx
|
Аз, бих ги врътнал от тефлон.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Юли 13, 2018 2:18 pm |
|
|
ico_tech
|
Мисля, че е е коментирано и друг път - чистия тефлон не е подходящ за плъзгащи лагери и водачи. Да - има добър коефициент на триене, но е ужасно мек и има много ниска якост на натиск. Над определено налягане просто се 'разтича'. Вече има и модификации, но са скъпички. В последните години лагери в шарнирни съединения с големи контактни напрежения (голяма сила в опората, малка контактна площ), работещи в замърсена среда и при ударни натоварвания, се правят от калибрована стоманена втулка с нанесен фрикционен слой от специален полимер (най-често като мрежа). В случая, ако човек иска да си прави сам, според мен най-добре е да се ползва фосфорен бронз за носеща втулка, в която се прави легло и се залепва калибрована лента/втулка от инженерна пластмаса. Тънкостта в цялата работа е да се определи хлабината, а при използване на определени пластмаси да се монтира с нулева хлабина, което ще реши въпроса с изтичането на греста между втулките.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Юли 13, 2018 3:45 pm |
|
|
Alxx
|
Звучи логично. Не знам за автора на темата, ама аз благодаря.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Юли 13, 2018 6:05 pm |
|
|
ico_tech
|
Не знам за автора на темата, но проблема с окачването на Легаси има много измерения. Това окачване в стоков вид просто не може да понесе натоварването от мотора съвсем адекватно. Не знам как е при Н6, но при мен, ако в завой дам газ и съм влязъл в оптималния надув на турбината, колата просто отлепя и започвам да броя видките на болтовете на мантинелата (нищо, че са отзад ). Почти съм сигурен, че ако сложи КУВ на прав участък, ще е комфортно, но при ускорение и резки маневри ще бъде драматично. Особено при моята модификация. Отделно тия предни тампони (те са и на Sti) са пълен майтап и при голямо G, колата буквално се разкрачва. Народа масово слага разпънки, койловъри, твърди шарнири, само и само да се премахне това 'пиянство'. Това за мен е основната пречка, колата да се направи по-мощна - тя в стоков вид е на границата на разумното. Трябва да се инвестира в друга серия на Билщайн, Олинс, КВ, Д2 и прочие корави амове, тампони със съвсем различна твърдост и 'подматрачна рамка' иначе, при нашите дупки по пътищата си обречен. Платното на Тракия след Пловдив за мен е в графа "макадам" и освен въздушни възглавници не знам кое ще помогне.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
12
|
|
Пон Юли 16, 2018 2:55 pm |
|
|
Alxx
|
И те не помагат - още не е измислен толкова бърз компютър за управление...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Юли 16, 2018 5:59 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
ico_tech написа: Не знам за автора на темата, но проблема с окачването на Легаси има много измерения. Това окачване в стоков вид просто не може да понесе натоварването от мотора съвсем адекватно. Не знам как е при Н6, но при мен, ако в завой дам газ и съм влязъл в оптималния надув на турбината, колата просто отлепя и започвам да броя видките на болтовете на мантинелата (нищо, че са отзад ). Почти съм сигурен, че ако сложи КУВ на прав участък, ще е комфортно, но при ускорение и резки маневри ще бъде драматично. Особено при моята модификация. Отделно тия предни тампони (те са и на Sti) са пълен майтап и при голямо G, колата буквално се разкрачва. Народа масово слага разпънки, койловъри, твърди шарнири, само и само да се премахне това 'пиянство'. Това за мен е основната пречка, колата да се направи по-мощна - тя в стоков вид е на границата на разумното. Трябва да се инвестира в друга серия на Билщайн, Олинс, КВ, Д2 и прочие корави амове, тампони със съвсем различна твърдост и 'подматрачна рамка' иначе, при нашите дупки по пътищата си обречен. Платното на Тракия след Пловдив за мен е в графа "макадам" и освен въздушни възглавници не знам кое ще помогне. и колко точно газ даваш? ( щото и аз си давам газ и няма такива порблеми или ти пробваш лимита на колата ) че ми стана любопитно щото аз нямам такива проблеми и окачването си е доста прилично в завойте. и държи прилично равна колата....
|
|
|
Пон Юли 23, 2018 12:43 am |
|
|
ico_tech
|
Не знам лимита на колата - не карам до прекъсвач. Като цяло съм спокоен шофьор и не юркам колата. Факт е обаче, че почне ли да "бута" турбината нещата лесно стават неконтролируеми, особено в завой. При Н6 автомат, които съм карал, тягата идва постепенно и по-равномерно. Още нещо - говоря за купе BM/BR (2009+). Карал съм като твоето купе (BP/BL) Legacy GT с Педерс и там нещата бяха по-добре, но на по-новия модел купето е доста голямо и въпреки рекламата за 25% по-висока якост на усукване, според мен окачването му е "нежно" за мощността. Без допълнително армиране не се чувства безопасно. Особено на път с лоша, неравна настилка.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Юли 23, 2018 9:41 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|