Legacy Проблем с ускорението
Автор |
Съобщение |
danielkirev
Регистриран на: Съб Юни 17, 2017 8:44 am Мнения: 9
Автомобил: Subary legacy
Телефон: 0896711142
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги,нов съсм във форума,макар че вече няколко месеца съм собственик на Субару.Конкретно Legacy 2.0 (165к.с.)2005г,каня се да питам запознатите от самото начало,всички от марката ли страдат от такъв убийствен лаг при ускорение.Гледах доста спецификациите ясно ми е,че е с малък въртящ момент и конете си ги получава чак при 6800 оборота,но не мога да се премиря с факта,че времето и за реакция е толкова дълго след натискане на педал.Та въпроса ми е лечимо ли е или трябва да се премиря?
|
|
|
Нед Юли 23, 2017 6:02 pm |
|
|
impreza_sh
Регистриран на: Чет Яну 02, 2014 4:13 pm Мнения: 164
Автомобил: Legacy 2.0R 2006 AT
Рейтинг: 0
|
Това не е "проблем" , просто така си върви колата
|
|
|
Нед Юли 23, 2017 8:37 pm |
|
|
Mitaka FU
Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am Мнения: 346 Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
|
Колега, ако беше прочел темата ми ,,Експериментът Легаси 2. 0R “ , сега нямаше изобщо да си изненадан... Дано си взел читава кола, и да нямаш проблеми...! Опиши по-добре колата: километри, произход, фабрична газова, какво е правено и сменяно последно ....?
_________________ Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.
|
|
|
Пон Юли 24, 2017 8:15 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
danielkirev написа: Здравейте колеги,нов съсм във форума,макар че вече няколко месеца съм собственик на Субару.Конкретно Legacy 2.0 (165к.с.)2005г,каня се да питам запознатите от самото начало,всички от марката ли страдат от такъв убийствен лаг при ускорение.Гледах доста спецификациите ясно ми е,че е с малък въртящ момент и конете си ги получава чак при 6800 оборота,но не мога да се премиря с факта,че времето и за реакция е толкова дълго след натискане на педал.Та въпроса ми е лечимо ли е или трябва да се премиря? Преди покупката е трябвало да пробваш как ускорява/на колега или познат/ или да почетеш малко в този форум,защото виж как сега какво разочарование има от ускорението.И Форестъра е така,след 4500 оборота тръгва както аз искам.Всички са така,без турбинираните естествено. Свиква се с времето, погледни пък от хубавата страна,почваш да шофираш по внимателно с такъв автомобил.
|
|
|
Пон Юли 24, 2017 8:51 am |
|
|
stoychod
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm Мнения: 292 Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
|
Колега дай малко описание на автомобила. Моята е OUTBACK H6 4АТ и там е малко странно. Муден е автомата, отделно и май се самообучава. Като караш 1-2 месеца бавничко и изведнъж ти се наложи да форсираш моя нещо не се справя. Затова аз примерно всеки месец гледам по 2 пъти да натисна до ламарината.
Има тулчета за диагностика с допълнителни функции. Моето прави тест като замерва времето за ускорение от 0 до 100км в час. Така може да замериш дали колата ти е в норма или има проблем.
|
|
|
Пон Юли 24, 2017 9:50 am |
|
|
danielkirev
Регистриран на: Съб Юни 17, 2017 8:44 am Мнения: 9
Автомобил: Subary legacy
Телефон: 0896711142
Рейтинг: 0
|
Благодаря за бързите отговори .Като цяло бях наясно какво купувам,защото карах Н6 (245 к.с.) на мой познат и там беше същото, въпреки трилитровия агрегат.Моята е 09.2005 , 2.0R 165ph комби.Още със закупуването смених почти всичко както следва:масла на двигател,скоростна кутия,диференциал,спирачна течност,антифриз,както и ангренажен ремък пълния комплект с ролки ,водна помпа,пистов ремък,свещи,акумолатор и кабели,както и всички възможни филтри,също така ми разглобиха двата радиатора за да почистят и между тях.На 180К реални е и няма газ(макар,че силно се замислям,с градски разод 14.00 ,дали да не сложа).Качих темата, по-скоро за да разбера опитвал ли се е някой да коригира настройки на компютъра,ламбда сондата,налягането,на което работи,притокът на гориво,чип и т.н. с цел ПОДОБРЯВАНЕ на ускорението. Благодаря!
|
|
|
Пон Юли 24, 2017 7:06 pm |
|
|
shadow
Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm Мнения: 361 Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
|
Аз само не разбрах кутията автомат ли е или ръчка?
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
|
|
|
Пон Юли 24, 2017 9:07 pm |
|
|
srg
|
AT кутиите при моделите след 2004-та с пипване в ECU-то не е проблем да се отучат от пенсионерските си навици по отношение на чувствителност и отзивчивост. Рязкостта обаче идва с пипане на гориво и т.н., което обаче удря по катализатора.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Пон Юли 24, 2017 9:32 pm |
|
|
danielkirev
Регистриран на: Съб Юни 17, 2017 8:44 am Мнения: 9
Автомобил: Subary legacy
Телефон: 0896711142
Рейтинг: 0
|
shadow написа: Аз само не разбрах кутията автомат ли е или ръчка? Съжалявам,че съм пропуснал....държах много на ръчна скоростна кутия.
|
|
|
Пон Юли 24, 2017 9:51 pm |
|
|
quietriot
|
srg написа: AT кутиите при моделите след 2004-та с пипване в ECU-то не е проблем да се отучат от пенсионерските си навици по отношение на чувствителност и отзивчивост. Рязкостта обаче идва с пипане на гориво и т.н., което обаче удря по катализатора. Че предишната има ли разлика с тая след 2004, за четирискотостната говоря, не може и предната да не може да се пипа, веднага я модвам и да я счупя скорости бол! Изпратено от моят D2403 с помощта на Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Вто Юли 25, 2017 4:55 am |
|
|
srg
|
Ограничението идва не от скоростните кутии, а по-скоро от ECU-тата. За моделите преди 2004-та знам, че има някакви възможности за въздействие, но но те са доста по-ограничени.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Вто Юли 25, 2017 6:09 am |
|
|
Реконструктор
|
Добре дошъл в света на 2.0R, както ме поздравиха и мен преди време. Така си върви колата. Според проучванията, които направих, ако се препрограмират ЕКУ-тата на мотора и кутията, настъпва съществено подобрение. Пуснал съм и тема за това нещо, но още не съм намерил човек, дето да ми свърши работата.
|
|
|
Вто Юли 25, 2017 12:41 pm |
|
|
danielkirev
Регистриран на: Съб Юни 17, 2017 8:44 am Мнения: 9
Автомобил: Subary legacy
Телефон: 0896711142
Рейтинг: 0
|
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Юли 25, 2017 4:37 pm |
|
|
stoychod
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm Мнения: 292 Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
|
Колеги, ще следя темата с интерес. Моля да направите някакви измервания преди и след интервенциите, за да се види дали има смисъл и какво точно се постига. На теория ако беше толкова лесно самия производител щеше да си ги направи тези неща. Не вярвам да има производител, който нарочно да си спъва колите за да се продават по малко Като цяло идеята да си купиш най-спънатия двигател от цялата гама и после да почне тунинговане не ми се вижда смислена. Интересно ми е какво може да се постигне.
|
|
|
Сря Юли 26, 2017 7:52 am |
|
|
1040
|
Ще оставя това тук
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Сря Юли 26, 2017 9:20 am |
|
|
Реконструктор
|
stoychod написа: Колеги, ще следя темата с интерес. Моля да направите някакви измервания преди и след интервенциите, за да се види дали има смисъл и какво точно се постига. На теория ако беше толкова лесно самия производител щеше да си ги направи тези неща. Не вярвам да има производител, който нарочно да си спъва колите за да се продават по малко Като цяло идеята да си купиш най-спънатия двигател от цялата гама и после да почне тунинговане не ми се вижда смислена. Интересно ми е какво може да се постигне. Измерванията ще покажат разлики само до 3500 оборота, когато е проблемното вървене. Под тази граница, двигателя е затапен умишлено, поради една единствена причина - малоумните евро еко норми.
|
|
|
Сря Юли 26, 2017 10:21 am |
|
|
stoychod
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm Мнения: 292 Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
|
Реконструктор написа: Измерванията ще покажат разлики само до 3500 оборота, когато е проблемното вървене. Под тази граница, двигателя е затапен умишлено, поради една единствена причина - малоумните евро еко норми.
Да, ще е интересно колко по-бърза и отзивчива ще стане колата след като се махнат малоумните(не и за мен) еко норми.
|
|
|
Сря Юли 26, 2017 10:33 am |
|
|
danielkirev
Регистриран на: Съб Юни 17, 2017 8:44 am Мнения: 9
Автомобил: Subary legacy
Телефон: 0896711142
Рейтинг: 0
|
Колеги идеята е не само заради нормите.Когато е с постоянно зацепен диференциал не е окей да се подава изведнъж голяма мощност с голям въртящ момент главната причина да е спънат е,защото ако получите много бързо цялата мощност може да го скъсате! Двигателя също се разтоварва по този начин,когато работи по-плавно и получава постепенно ускорението,то той работи по-дълго и по-сигурно. .Ако се нанасят корекции по-кривата на ускорението в Еку-то,то също трябва да са в разумни граници.
|
|
|
Сря Юли 26, 2017 5:09 pm |
|
|
1040
|
danielkirev написа: Колеги идеята е не само заради нормите.Когато е с постоянно зацепен диференциал не е окей да се подава изведнъж голяма мощност с голям въртящ момент главната причина да е спънат е, защото ако получите много бързо цялата мощност може да го скъсате! Двигателя също се разтоварва по този начин,когато работи по-плавно и получава постепенно ускорението,то той работи по-дълго и по-сигурно. .Ако се нанасят корекции по-кривата на ускорението в Еку-то,то също трябва да са в разумни граници. От всички мотори на Субару дизела тръгва най-рано с доста голям пик във въртящия момент в ниските. След това са Н6 моторите като EG33, EZ30 двата му варианта и най- големият по кубатура EZ36. На последно място слагам STI моторите. Степенувал съм ги от най-бързо идващ въртящ момент към по-късно идващ момент. Трансмисиите и на трите примера са адски здрави. Дизелова кутия счупена не съм виждал, нито чувал. Не се продават скъпо нито пък има търсене. При STI трансмисиите са си 6МТ и там вече е ясно. Та това твърдение за въртящия момент кога идва не е точно! Малко по-горе постнах една снимка и може да видите в Япония този ваш EJ204 мотор колко конски сили е. Разликите в двата мотора са предимно в буталата и разпределителните валове. Степента на сгъстяване е по - висока също. Там поне могат да си позволят да карат сгъстени мотори със 107 октана бензин.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Сря Юли 26, 2017 5:57 pm |
|
|
Реконструктор
|
Ето тук случайно има JDM EJ204 с подробни снимки. Виждам бая разлики с европейския вариант.
|
|
|
Чет Юли 27, 2017 9:53 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта |
|