Отговори на тема  [ 18 мнения ] 
 Проблем при студено палене с Н6 В13 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги и честита нова година.
И за новата година нови проблемации,та значи :) паднат ли температурите под 5 градуса НЕМА пелене чак от двадесетия път се сети да запали и запалили един път няма проблеми.
Сменихме свещи.температурен датчик добавки, спирт в горивото и почистване дросела и всмукателната инсталация с спреи някакъв.
Интересното е че при температура на околният въздух над 8 градуса всичко е ок,майсторът ми обяснява че може да има налепи по клапаните и когато е по стъдено времето този налеп става като смола и не затварят клапъните,и точно поради това трвърдение сипахме тези добавки и какво ли не но нестава.Та въпросът ми е следният ,някои имал ли е този проблем и как го е решил?
Действително при студено време върти кат без компресия и като му подаваш газ идва леко по леко и започва да се опитва да пали ,запалили всичко си работи както трябва и върви като луда.
Колата е на 190000хк с пълна документация от субару карана е на газ не повече от 10хк.Ебати шаха с пешка

Сря Яну 03, 2018 3:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери дали не се опитва да пали на газ

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Яну 03, 2018 4:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Имаше тема за подобни симптоми. Причината беше спукана мембрана на вакуума и оттам колекторите се пълнят с газ. Студеният старт беше много труден. Доколкото си спомням колегата сподели, че ако мине на бензин и я загаси, то на следващата сутрин няма проблеми.
Пробвай да преминеш на бензин преди да загасиш двигателя и сподели как е на следващата сутрин.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Сря Яну 03, 2018 6:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
patko написа:
Имаше тема за подобни симптоми. Причината беше спукана мембрана на вакуума и оттам колекторите се пълнят с газ. Студеният старт беше много труден. Доколкото си спомням колегата сподели, че ако мине на бензин и я загаси, то на следващата сутрин няма проблеми.
Пробвай да преминеш на бензин преди да загасиш двигателя и сподели как е на следващата сутрин.


Пробвал съм го и така ,същата работа е а каде е този вакум да го проверим,и въпросния вакум нямали да влиае и на бензин при палене

Чет Яну 04, 2018 11:04 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Затвори клапана на бутилката в багажника и я карай 2 дни така. Ако е изпускала газ в колекторите ще се оправи. :idea: Това с налепа звучи несериозно, нали ще работи като трактор при запалване :-~

Чет Яну 04, 2018 1:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
DJANO написа:
Затвори клапана на бутилката в багажника и я карай 2 дни така. Ако е изпускала газ в колекторите ще се оправи. :idea: Това с налепа звучи несериозно, нали ще работи като трактор при запалване :-~

Мерси за одзивите,ще го пробваме и ще пишем.

Пет Яну 05, 2018 1:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На Белмекен ми се случи същото и много трудно запалих колата сутринта при ниска температура , оказа се проблем с мебраната на изпарителя . Смених с ремонтен комплект и се оправи . Пробвай със спиране на газта от бутилката или иди на газаджия.Успех.

Пет Яну 05, 2018 10:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз да си дам мойте 50-стинки! ;)
При мен проблема се оказа с леко изкривен клапан. Върти без компресия докато се намести, след това можеше да запали и 20 пъти от раз , а можеше и да не запали изобщо. Та пробвай със спирането на газта първо, но имай и това в предвид.

Нед Яну 07, 2018 1:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юли 14, 2012 11:29 am
Мнения: 64
Skype: b0k084
Автомобил: Outback B12 H6
Телефон: 0878 241 943
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ако е от газта, не би ли трябвало да го прави и при по-високи температури? :-?

И при мен, падне ли под 7-8 градуса, почва да пали трудно. Всъщност, пали и работи на 300-400 оборота една две секунди и тогава ги вдига на 1500, а като беше -3 една сутрин, дори огасна. И така, два три пъти, запалва, работи 1-2 секунди и изгасва. И аз си мислих дали не изпуска газ, ама нямаше ли да го прави и при топло време :-? #-o

Нед Яну 07, 2018 11:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Май клони към ревизия на главите,колко и де не е приятно ](*,)

Сря Яну 10, 2018 9:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Проблема се оказа натегнати клапани,сега пали и върви на Изрудддд :pardon:
Благодаря на всички :bow:
Но сега колкото и да не ми се иска, защото много трудно се намира такъв читав модел отива в карс.бг поради финансови :cry: ,някой много ще и се радва

Чет Фев 22, 2018 8:50 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm
Мнения: 61
Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
galaxy1 написа:
Проблема се оказа натегнати клапани,сега пали и върви на Изрудддд :pardon:
Благодаря на всички :bow:
Но сега колкото и да не ми се иска, защото много трудно се намира такъв читав модел отива в карс.бг поради финансови :cry: ,някой много ще и се радва


Сваля ли двигател за реглажа и какво ти струва ако не е тайна?

Чет Фев 22, 2018 10:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
В Монтана отстраниха проблема,сваляли са мотора защото са сменили и оптегачите към 800лв излезе цялата музика

Вто Мар 06, 2018 6:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко половинчата работа сте направили. Трябвало да смените веригите и водната помпа също. Вярно ще е повече пари ама това направи ли се, тоя мотор няма да го пипаш още много дълги километри.

Чет Мар 08, 2018 2:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
DJANO написа:
Малко половинчата работа сте направили. Трябвало да смените веригите и водната помпа също. Вярно ще е повече пари ама това направи ли се, тоя мотор няма да го пипаш още много дълги километри.

Да всичко това е сменено цената е само за работата

Пон Мар 19, 2018 5:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Връщам си думите в такъв случай! =D>

Вто Мар 20, 2018 3:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
:beer:
DJANO написа:
Връщам си думите в такъв случай! =D>

Сря Мар 21, 2018 1:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Авг 18, 2013 9:54 am
Мнения: 5
Местоположение: Sophia
Автомобил: Outback H6-3.0 '01
Телефон: 0888 333889
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
Сипете при минусови температури 100-октанов бензин, напр. Shell V-Power Racing! Поне при мен (209 к.с.) така се оправи...

Чет Апр 19, 2018 2:21 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Отговори на тема   [ 18 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор