Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:30 am



Отговори на тема  [ 18 мнения ] 
 Проблем при студено палене с Н6 В13 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги и честита нова година.
И за новата година нови проблемации,та значи :) паднат ли температурите под 5 градуса НЕМА пелене чак от двадесетия път се сети да запали и запалили един път няма проблеми.
Сменихме свещи.температурен датчик добавки, спирт в горивото и почистване дросела и всмукателната инсталация с спреи някакъв.
Интересното е че при температура на околният въздух над 8 градуса всичко е ок,майсторът ми обяснява че може да има налепи по клапаните и когато е по стъдено времето този налеп става като смола и не затварят клапъните,и точно поради това трвърдение сипахме тези добавки и какво ли не но нестава.Та въпросът ми е следният ,някои имал ли е този проблем и как го е решил?
Действително при студено време върти кат без компресия и като му подаваш газ идва леко по леко и започва да се опитва да пали ,запалили всичко си работи както трябва и върви като луда.
Колата е на 190000хк с пълна документация от субару карана е на газ не повече от 10хк.Ебати шаха с пешка

Сря Яну 03, 2018 3:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери дали не се опитва да пали на газ

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Яну 03, 2018 4:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Имаше тема за подобни симптоми. Причината беше спукана мембрана на вакуума и оттам колекторите се пълнят с газ. Студеният старт беше много труден. Доколкото си спомням колегата сподели, че ако мине на бензин и я загаси, то на следващата сутрин няма проблеми.
Пробвай да преминеш на бензин преди да загасиш двигателя и сподели как е на следващата сутрин.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Сря Яну 03, 2018 6:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
patko написа:
Имаше тема за подобни симптоми. Причината беше спукана мембрана на вакуума и оттам колекторите се пълнят с газ. Студеният старт беше много труден. Доколкото си спомням колегата сподели, че ако мине на бензин и я загаси, то на следващата сутрин няма проблеми.
Пробвай да преминеш на бензин преди да загасиш двигателя и сподели как е на следващата сутрин.


Пробвал съм го и така ,същата работа е а каде е този вакум да го проверим,и въпросния вакум нямали да влиае и на бензин при палене

Чет Яну 04, 2018 11:04 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Затвори клапана на бутилката в багажника и я карай 2 дни така. Ако е изпускала газ в колекторите ще се оправи. :idea: Това с налепа звучи несериозно, нали ще работи като трактор при запалване :-~

Чет Яну 04, 2018 1:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
DJANO написа:
Затвори клапана на бутилката в багажника и я карай 2 дни така. Ако е изпускала газ в колекторите ще се оправи. :idea: Това с налепа звучи несериозно, нали ще работи като трактор при запалване :-~

Мерси за одзивите,ще го пробваме и ще пишем.

Пет Яну 05, 2018 1:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На Белмекен ми се случи същото и много трудно запалих колата сутринта при ниска температура , оказа се проблем с мебраната на изпарителя . Смених с ремонтен комплект и се оправи . Пробвай със спиране на газта от бутилката или иди на газаджия.Успех.

Пет Яну 05, 2018 10:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз да си дам мойте 50-стинки! ;)
При мен проблема се оказа с леко изкривен клапан. Върти без компресия докато се намести, след това можеше да запали и 20 пъти от раз , а можеше и да не запали изобщо. Та пробвай със спирането на газта първо, но имай и това в предвид.

Нед Яну 07, 2018 1:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юли 14, 2012 11:29 am
Мнения: 64
Skype: b0k084
Автомобил: Outback B12 H6
Телефон: 0878 241 943
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ако е от газта, не би ли трябвало да го прави и при по-високи температури? :-?

И при мен, падне ли под 7-8 градуса, почва да пали трудно. Всъщност, пали и работи на 300-400 оборота една две секунди и тогава ги вдига на 1500, а като беше -3 една сутрин, дори огасна. И така, два три пъти, запалва, работи 1-2 секунди и изгасва. И аз си мислих дали не изпуска газ, ама нямаше ли да го прави и при топло време :-? #-o

Нед Яну 07, 2018 11:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Май клони към ревизия на главите,колко и де не е приятно ](*,)

Сря Яну 10, 2018 9:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Проблема се оказа натегнати клапани,сега пали и върви на Изрудддд :pardon:
Благодаря на всички :bow:
Но сега колкото и да не ми се иска, защото много трудно се намира такъв читав модел отива в карс.бг поради финансови :cry: ,някой много ще и се радва

Чет Фев 22, 2018 8:50 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm
Мнения: 61
Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
galaxy1 написа:
Проблема се оказа натегнати клапани,сега пали и върви на Изрудддд :pardon:
Благодаря на всички :bow:
Но сега колкото и да не ми се иска, защото много трудно се намира такъв читав модел отива в карс.бг поради финансови :cry: ,някой много ще и се радва


Сваля ли двигател за реглажа и какво ти струва ако не е тайна?

Чет Фев 22, 2018 10:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
В Монтана отстраниха проблема,сваляли са мотора защото са сменили и оптегачите към 800лв излезе цялата музика

Вто Мар 06, 2018 6:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко половинчата работа сте направили. Трябвало да смените веригите и водната помпа също. Вярно ще е повече пари ама това направи ли се, тоя мотор няма да го пипаш още много дълги километри.

Чет Мар 08, 2018 2:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
DJANO написа:
Малко половинчата работа сте направили. Трябвало да смените веригите и водната помпа също. Вярно ще е повече пари ама това направи ли се, тоя мотор няма да го пипаш още много дълги километри.

Да всичко това е сменено цената е само за работата

Пон Мар 19, 2018 5:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Връщам си думите в такъв случай! =D>

Вто Мар 20, 2018 3:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm
Мнения: 21
Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
:beer:
DJANO написа:
Връщам си думите в такъв случай! =D>

Сря Мар 21, 2018 1:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Авг 18, 2013 9:54 am
Мнения: 5
Местоположение: Sophia
Автомобил: Outback H6-3.0 '01
Телефон: 0888 333889
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
Сипете при минусови температури 100-октанов бензин, напр. Shell V-Power Racing! Поне при мен (209 к.с.) така се оправи...

Чет Апр 19, 2018 2:21 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 18 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор