Автор |
Съобщение |
galaxy1
Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm Мнения: 21 Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги и честита нова година. И за новата година нови проблемации,та значи паднат ли температурите под 5 градуса НЕМА пелене чак от двадесетия път се сети да запали и запалили един път няма проблеми. Сменихме свещи.температурен датчик добавки, спирт в горивото и почистване дросела и всмукателната инсталация с спреи някакъв. Интересното е че при температура на околният въздух над 8 градуса всичко е ок,майсторът ми обяснява че може да има налепи по клапаните и когато е по стъдено времето този налеп става като смола и не затварят клапъните,и точно поради това трвърдение сипахме тези добавки и какво ли не но нестава.Та въпросът ми е следният ,някои имал ли е този проблем и как го е решил? Действително при студено време върти кат без компресия и като му подаваш газ идва леко по леко и започва да се опитва да пали ,запалили всичко си работи както трябва и върви като луда. Колата е на 190000хк с пълна документация от субару карана е на газ не повече от 10хк.Ебати шаха с пешка
|
|
|
Сря Яну 03, 2018 3:04 pm |
|
|
ico_tech
|
Провери дали не се опитва да пали на газ
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Яну 03, 2018 4:03 pm |
|
|
patko
|
Имаше тема за подобни симптоми. Причината беше спукана мембрана на вакуума и оттам колекторите се пълнят с газ. Студеният старт беше много труден. Доколкото си спомням колегата сподели, че ако мине на бензин и я загаси, то на следващата сутрин няма проблеми. Пробвай да преминеш на бензин преди да загасиш двигателя и сподели как е на следващата сутрин.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Сря Яну 03, 2018 6:09 pm |
|
|
galaxy1
Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm Мнения: 21 Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
|
patko написа: Имаше тема за подобни симптоми. Причината беше спукана мембрана на вакуума и оттам колекторите се пълнят с газ. Студеният старт беше много труден. Доколкото си спомням колегата сподели, че ако мине на бензин и я загаси, то на следващата сутрин няма проблеми. Пробвай да преминеш на бензин преди да загасиш двигателя и сподели как е на следващата сутрин. Пробвал съм го и така ,същата работа е а каде е този вакум да го проверим,и въпросния вакум нямали да влиае и на бензин при палене
|
|
|
Чет Яну 04, 2018 11:04 am |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Затвори клапана на бутилката в багажника и я карай 2 дни така. Ако е изпускала газ в колекторите ще се оправи. Това с налепа звучи несериозно, нали ще работи като трактор при запалване
|
|
|
Чет Яну 04, 2018 1:42 pm |
|
|
galaxy1
Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm Мнения: 21 Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
|
DJANO написа: Затвори клапана на бутилката в багажника и я карай 2 дни така. Ако е изпускала газ в колекторите ще се оправи. Това с налепа звучи несериозно, нали ще работи като трактор при запалване Мерси за одзивите,ще го пробваме и ще пишем.
|
|
|
Пет Яну 05, 2018 1:33 pm |
|
|
petko 69
|
На Белмекен ми се случи същото и много трудно запалих колата сутринта при ниска температура , оказа се проблем с мебраната на изпарителя . Смених с ремонтен комплект и се оправи . Пробвай със спиране на газта от бутилката или иди на газаджия.Успех.
|
|
|
Пет Яну 05, 2018 10:03 pm |
|
|
takev
Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
|
И аз да си дам мойте 50-стинки! При мен проблема се оказа с леко изкривен клапан. Върти без компресия докато се намести, след това можеше да запали и 20 пъти от раз , а можеше и да не запали изобщо. Та пробвай със спирането на газта първо, но имай и това в предвид.
|
|
|
Нед Яну 07, 2018 1:23 am |
|
|
boko84
Регистриран на: Съб Юли 14, 2012 11:29 am Мнения: 64
Skype: b0k084
Автомобил: Outback B12 H6
Телефон: 0878 241 943
Рейтинг: 15
|
Ако е от газта, не би ли трябвало да го прави и при по-високи температури? И при мен, падне ли под 7-8 градуса, почва да пали трудно. Всъщност, пали и работи на 300-400 оборота една две секунди и тогава ги вдига на 1500, а като беше -3 една сутрин, дори огасна. И така, два три пъти, запалва, работи 1-2 секунди и изгасва. И аз си мислих дали не изпуска газ, ама нямаше ли да го прави и при топло време
|
|
|
Нед Яну 07, 2018 11:44 pm |
|
|
galaxy1
Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm Мнения: 21 Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
|
Май клони към ревизия на главите,колко и де не е приятно
|
|
|
Сря Яну 10, 2018 9:42 am |
|
|
galaxy1
Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm Мнения: 21 Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
|
Проблема се оказа натегнати клапани,сега пали и върви на Изрудддд Благодаря на всички Но сега колкото и да не ми се иска, защото много трудно се намира такъв читав модел отива в карс.бг поради финансови ,някой много ще и се радва
|
|
|
Чет Фев 22, 2018 8:50 am |
|
|
plm
Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm Мнения: 61 Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
|
galaxy1 написа: Проблема се оказа натегнати клапани,сега пали и върви на Изрудддд Благодаря на всички Но сега колкото и да не ми се иска, защото много трудно се намира такъв читав модел отива в карс.бг поради финансови ,някой много ще и се радва Сваля ли двигател за реглажа и какво ти струва ако не е тайна?
|
|
|
Чет Фев 22, 2018 10:28 am |
|
|
galaxy1
Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm Мнения: 21 Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
|
В Монтана отстраниха проблема,сваляли са мотора защото са сменили и оптегачите към 800лв излезе цялата музика
|
|
|
Вто Мар 06, 2018 6:51 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Малко половинчата работа сте направили. Трябвало да смените веригите и водната помпа също. Вярно ще е повече пари ама това направи ли се, тоя мотор няма да го пипаш още много дълги километри.
|
|
|
Чет Мар 08, 2018 2:04 pm |
|
|
galaxy1
Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm Мнения: 21 Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
|
DJANO написа: Малко половинчата работа сте направили. Трябвало да смените веригите и водната помпа също. Вярно ще е повече пари ама това направи ли се, тоя мотор няма да го пипаш още много дълги километри. Да всичко това е сменено цената е само за работата
|
|
|
Пон Мар 19, 2018 5:16 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Връщам си думите в такъв случай!
|
|
|
Вто Мар 20, 2018 3:48 pm |
|
|
galaxy1
Регистриран на: Вто Яну 19, 2016 12:57 pm Мнения: 21 Местоположение: Враца
Автомобил: OUTBACK H6 LEGACY H6
Рейтинг: 0
|
DJANO написа: Връщам си думите в такъв случай!
|
|
|
Сря Мар 21, 2018 1:16 pm |
|
|
IvoMarinov
Регистриран на: Нед Авг 18, 2013 9:54 am Мнения: 5 Местоположение: Sophia
Автомобил: Outback H6-3.0 '01
Телефон: 0888 333889
Рейтинг: 1
|
Сипете при минусови температури 100-октанов бензин, напр. Shell V-Power Racing! Поне при мен (209 к.с.) така се оправи...
|
|
|
Чет Апр 19, 2018 2:21 pm |
|
|