Автор |
Съобщение |
yoanmarionov
Регистриран на: Чет Май 25, 2017 12:05 pm Мнения: 46
Skype: berkossa_ankossa
Телефон: 0876253025
Рейтинг: 15
|
Някой карал ли е Legacy 2.5GT 2010-2011, как се държат на пътя, минуси и проблеми на модела? Благодаря предварително.
|
|
|
Пон Мар 05, 2018 1:29 am |
|
|
Alxx
|
Има цяла тема за тая кола, потърси я.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Мар 05, 2018 10:02 am |
|
|
Vmax
|
|
Пон Мар 05, 2018 10:38 am |
|
|
yoanmarionov
Регистриран на: Чет Май 25, 2017 12:05 pm Мнения: 46
Skype: berkossa_ankossa
Телефон: 0876253025
Рейтинг: 15
|
Благодаря! Извинявам се, потърсих в търсачкта на форума преди да пусна и не намерих нищо, явно не знам как да търся, Благодаря
|
|
|
Пон Мар 05, 2018 12:02 pm |
|
|
Rumzeiss
Регистриран на: Сря Яну 23, 2019 4:18 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
Здравейте, моля за информация относно хлабините (луфта) на изпускателните и всмукателните клапани на Legacy V 2012 г., бензин, 2000 cm3, 150 к.с. Благодаря предварително !
|
|
|
Сря Яну 23, 2019 4:30 pm |
|
|
ico_tech
|
Би следвало да са както следва (EJ20 DOHC): - при проверка трябва да са в граници: IN 0.20 (+0.06/-0.04) EXH 0.35 (+0.05/-0.05)
- При реглаж се гони: IN 0.20 (+0.01/-0.03) EXH 0.35 (±0.02)
Сега, ако колата е с АГУ и това е причината да правите реглаж, спокойно може да се целите в горна граница.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Яну 23, 2019 10:40 pm |
|
|
Rumzeiss
Регистриран на: Сря Яну 23, 2019 4:18 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: Би следвало да са както следва (EJ20 DOHC): - при проверка трябва да са в граници: IN 0.20 (+0.06/-0.04) EXH 0.35 (+0.05/-0.05)
- При реглаж се гони: IN 0.20 (+0.01/-0.03) EXH 0.35 (±0.02)
Сега, ако колата е с АГУ и това е причината да правите реглаж, спокойно може да се целите в горна граница. Да, за реглаж на кола с АГУ става въпрос. Много благодаря за помощта !
|
|
|
Чет Яну 24, 2019 10:33 am |
|
|
ico_tech
|
Предполагам е ясно, че хлабините зависят от това какво си правил с леглата. Ако са минали обработка за ново лице и 0.1 мм отгоре на изпускателните може би няма да пречи. Ако са само пасвани в горна граница е достатъчно.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Яну 24, 2019 1:03 pm |
|
|
Rumzeiss
Регистриран на: Сря Яну 23, 2019 4:18 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: Предполагам е ясно, че хлабините зависят от това какво си правил с леглата. Ако са минали обработка за ново лице и 0.1 мм отгоре на изпускателните може би няма да пречи. Ако са само пасвани в горна граница е достатъчно. В момента се смъква двигателя и се отделят главите, утре ще стане ясно какво следва.
|
|
|
Чет Яну 24, 2019 4:27 pm |
|
|
ico_tech
|
Аз само не разбрах, вие ли ще правите тази процедура или сте дали колата в сервиз и се опитвате да намерите информация за тях? Преди "падането" на главите има едни болтчета дето "падат" трудно, внимавайте с тях, че реглажа става много скъп.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Яну 24, 2019 11:08 pm |
|
|
Rumzeiss
Регистриран на: Сря Яну 23, 2019 4:18 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: Аз само не разбрах, вие ли ще правите тази процедура или сте дали колата в сервиз и се опитвате да намерите информация за тях? Преди "падането" на главите има едни болтчета дето "падат" трудно, внимавайте с тях, че реглажа става много скъп. Колата е в сервиз, в който само ще смъкнат двигателя, след което ще се носят главите в друг сервиз. Доколкото разбрах, понеже колата е на баща ми, вече са срещнали в сервиза трудности при отделянето на главите, не разбрах дали за болтчета става дума, по-скоро чух за гайки, чиито размер изисквал голям ключ 60ти номер..
|
|
|
Пет Яну 25, 2019 2:02 pm |
|
|
ico_tech
|
Става дума за зъбчатките на коляновите валове, които някой в сервиза е решил да блокира с голям ключ(вероятно за разпред вала) за да развие болтчетата на AVCS-ите. И точно в този велик момент става мазало..... тези болтчета са потопили не един и два сервиза
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Яну 25, 2019 6:03 pm |
|
|
kantarev
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am Мнения: 105 Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
|
При този модел реглаж на клапаните правили се на определени км или ако има нужда?
|
|
|
Пет Яну 25, 2019 6:49 pm |
|
|
ico_tech
|
ico_tech написа: Става дума за зъбчатките на коляновите валове, които някой в сервиза е решил да блокира с голям ключ(вероятно за разпред вала) за да развие болтчетата на AVCS-ите. И точно в този велик момент става мазало..... тези болтчета са потопили не един и два сервиза Да си поправя глупостите докато е време - имах предвид зъбните колела на разпределителните валове и прословутите им болтчета с вътрешен шестограм 10. Реглажа е необходимост при всички двигатели с този дизайн (solid lifter). Обикновено хлабините се проверяват на 100 000 км, но след инсталация на АГУ момента за реглаж идва по-скоро. Не може да се каже колко скоро - маниера на експлоатация, настройката на газовото и прочие. Но идва този момент неотменно. И тогава човек почва да се чеше по главата: за едни клапани искат да ми съдерат кожата. Що не взех 2.5 ,.... май гореше повече ли...., данъка ли му беше по-висок ....,аааа не, много му беше евтин реглажа, ама духаше гарнитури Следващата изненада от "случаен сервиз" идва при самият реглаж - как аджеба да го направим. Вариантите са: - мерим какво ни трябва и купуваме нови чашки (повдигачи) - ако сме каръци отиваме на 16 броя Х 45+ лв. Ако сме късметлии, сменяме само изпускателните. - шлайфаме - най-често шлайфат клапани отгоре. Смешно или не, клапан да прецакаш е по-евтино от повдигач. - шлайфаме повдигачите отгоре - най - лесно за шлайфистите, но най-кофти за самите повдигачи, че са много тънки - шлайфаме пъпката на повдигача отдолу (shim under bucket) Какво правим ако сме закъснели с реглажа и сме карали докато колата се осветка тотално? Сигурно има и такъв въпрос. Става още по-забавно - сменяте разпределителен вал (изядена гърбица) + клапан (най-често крив) + повдигач (изяден)
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Яну 25, 2019 7:52 pm |
|
|
krisman
Регистриран на: Вто Апр 25, 2017 11:09 am Мнения: 10
Автомобил: Subaru Legacy B14
Рейтинг: 0
|
Каква е приблизителната сума за реглаж на клапани на този двигател ?
|
|
|
Чет Фев 21, 2019 10:27 am |
|
|