Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
 Особености на Субару Легаси V (2010-2014) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Май 25, 2017 12:05 pm
Мнения: 46
Skype: berkossa_ankossa
Телефон: 0876253025
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Някой карал ли е Legacy 2.5GT 2010-2011, как се държат на пътя, минуси и проблеми на модела?
Благодаря предварително.

Пон Мар 05, 2018 1:29 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има цяла тема за тая кола, потърси я.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Мар 05, 2018 10:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=4&t=24169&hilit=Legacy+GT

Пон Мар 05, 2018 10:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 25, 2017 12:05 pm
Мнения: 46
Skype: berkossa_ankossa
Телефон: 0876253025
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря!

Извинявам се, потърсих в търсачкта на форума преди да пусна и не намерих нищо, явно не знам как да търся, Благодаря :)

Пон Мар 05, 2018 12:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 23, 2019 4:18 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, моля за информация относно хлабините (луфта) на изпускателните и всмукателните клапани на Legacy V 2012 г., бензин, 2000 cm3, 150 к.с. Благодаря предварително !

Сря Яну 23, 2019 4:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Би следвало да са както следва (EJ20 DOHC):
- при проверка трябва да са в граници:
IN 0.20 (+0.06/-0.04)
EXH 0.35 (+0.05/-0.05)

- При реглаж се гони:
IN 0.20 (+0.01/-0.03)
EXH 0.35 (±0.02)

Сега, ако колата е с АГУ и това е причината да правите реглаж, спокойно може да се целите в горна граница.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Яну 23, 2019 10:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 23, 2019 4:18 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Би следвало да са както следва (EJ20 DOHC):
- при проверка трябва да са в граници:
IN 0.20 (+0.06/-0.04)
EXH 0.35 (+0.05/-0.05)

- При реглаж се гони:
IN 0.20 (+0.01/-0.03)
EXH 0.35 (±0.02)

Сега, ако колата е с АГУ и това е причината да правите реглаж, спокойно може да се целите в горна граница.


Да, за реглаж на кола с АГУ става въпрос. Много благодаря за помощта !

Чет Яну 24, 2019 10:33 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Предполагам е ясно, че хлабините зависят от това какво си правил с леглата. Ако са минали обработка за ново лице и 0.1 мм отгоре на изпускателните може би няма да пречи. Ако са само пасвани в горна граница е достатъчно.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Яну 24, 2019 1:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 23, 2019 4:18 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Предполагам е ясно, че хлабините зависят от това какво си правил с леглата. Ако са минали обработка за ново лице и 0.1 мм отгоре на изпускателните може би няма да пречи. Ако са само пасвани в горна граница е достатъчно.


В момента се смъква двигателя и се отделят главите, утре ще стане ясно какво следва.

Чет Яну 24, 2019 4:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз само не разбрах, вие ли ще правите тази процедура или сте дали колата в сервиз и се опитвате да намерите информация за тях?
Преди "падането" на главите има едни болтчета дето "падат" трудно, внимавайте с тях, че реглажа става много скъп.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Яну 24, 2019 11:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 23, 2019 4:18 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Аз само не разбрах, вие ли ще правите тази процедура или сте дали колата в сервиз и се опитвате да намерите информация за тях?
Преди "падането" на главите има едни болтчета дето "падат" трудно, внимавайте с тях, че реглажа става много скъп.


Колата е в сервиз, в който само ще смъкнат двигателя, след което ще се носят главите в друг сервиз. Доколкото разбрах, понеже колата е на баща ми, вече са срещнали в сервиза трудности при отделянето на главите, не разбрах дали за болтчета става дума, по-скоро чух за гайки, чиито размер изисквал голям ключ 60ти номер..

Пет Яну 25, 2019 2:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Става дума за зъбчатките на коляновите валове, които някой в сервиза е решил да блокира с голям ключ(вероятно за разпред вала) за да развие болтчетата на AVCS-ите. И точно в този велик момент става мазало.....
тези болтчета са потопили не един и два сервиза

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Яну 25, 2019 6:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am
Мнения: 105
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
При този модел реглаж на клапаните правили се на определени км или ако има нужда?

Пет Яну 25, 2019 6:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Става дума за зъбчатките на коляновите валове, които някой в сервиза е решил да блокира с голям ключ(вероятно за разпред вала) за да развие болтчетата на AVCS-ите. И точно в този велик момент става мазало.....
тези болтчета са потопили не един и два сервиза


Да си поправя глупостите докато е време - имах предвид зъбните колела на разпределителните валове и прословутите им болтчета с вътрешен шестограм 10.

Реглажа е необходимост при всички двигатели с този дизайн (solid lifter). Обикновено хлабините се проверяват на 100 000 км, но след инсталация на АГУ момента за реглаж идва по-скоро. Не може да се каже колко скоро - маниера на експлоатация, настройката на газовото и прочие. Но идва този момент неотменно. И тогава човек почва да се чеше по главата: за едни клапани искат да ми съдерат кожата. Що не взех 2.5 :facepalm: ,.... май гореше повече ли...., данъка ли му беше по-висок ....,аааа не, много му беше евтин реглажа, ама духаше гарнитури :-?

Следващата изненада от "случаен сервиз" идва при самият реглаж - как аджеба да го направим. Вариантите са:
- мерим какво ни трябва и купуваме нови чашки (повдигачи) - ако сме каръци отиваме на 16 броя Х 45+ лв. Ако сме късметлии, сменяме само изпускателните.
- шлайфаме - най-често шлайфат клапани отгоре. Смешно или не, клапан да прецакаш е по-евтино от повдигач. ROFL
- шлайфаме повдигачите отгоре - най - лесно за шлайфистите, но най-кофти за самите повдигачи, че са много тънки
- шлайфаме пъпката на повдигача отдолу (shim under bucket)

Какво правим ако сме закъснели с реглажа и сме карали докато колата се осветка тотално? Сигурно има и такъв въпрос. Става още по-забавно - сменяте разпределителен вал (изядена гърбица) + клапан (най-често крив) + повдигач (изяден) :-~

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Яну 25, 2019 7:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Апр 25, 2017 11:09 am
Мнения: 10
Автомобил: Subaru Legacy B14
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Каква е приблизителната сума за реглаж на клапани на този двигател ?

Чет Фев 21, 2019 10:27 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 15 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор