Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
 Разпределителен вал EJ20 SOHC legacy b13 138 к.с. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 26, 2017 10:32 am
Мнения: 59
Рейтинг: 2
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги !
Вчера при диагностициране на проблем с парното (при IDLE обороти - няма парно, при подаване на газ- има) стигнах до смяна на водната помпа. След монтирането на новата при зацепване на ремъка установих следното - на левия вал има някакъв луфт около 25-30 градуса, тоест при свален ремък като въртя на ръка шайбата на вала има едни около 30ина градуса през които като че ли самия вал не се върти - не усещам никакво усилие при въртене на ръка, след което въртенето на ръка става почти невъзможно.Двигателя си работеше нормално. След зацепване - няма никакъв проблем. Запали си и пак вървеше нормално, но този луфт ме остави озадъчен. Десния вал нямаше такова свободно въртене. Нормално ли е да го има ? Ако не - то какъв може да е проблема ? Благодаря.

Чет Мар 15, 2018 8:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
iceman_t написа:
Здравейте, колеги !
Вчера при диагностициране на проблем с парното (при IDLE обороти - няма парно, при подаване на газ- има) стигнах до смяна на водната помпа. След монтирането на новата при зацепване на ремъка установих следното - на левия вал има някакъв луфт около 25-30 градуса, тоест при свален ремък като въртя на ръка шайбата на вала има едни около 30ина градуса през които като че ли самия вал не се върти - не усещам никакво усилие при въртене на ръка, след което въртенето на ръка става почти невъзможно.Двигателя си работеше нормално. След зацепване - няма никакъв проблем. Запали си и пак вървеше нормално, но този луфт ме остави озадъчен. Десния вал нямаше такова свободно въртене. Нормално ли е да го има ? Ако не - то какъв може да е проблема ? Благодаря.

Нормално е,не се притеснявай.Ако не е нормално щеше да усетиш проблем.Тази хлабина е в резултат че никоя от гърбиците на разпределителния вал не е в работно положение-няма натиснат клапан на 1-ви и 3-ти цилиндър.

Чет Мар 15, 2018 9:43 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 2 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор