Автор |
Съобщение |
Дросида
Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
|
Здравейте, колеги, неотдавна се сдобих с това субару. Оказа се в много добро състояние, обслужих го както си е редът и т.н. Направи ми впечатление обаче, че воланът е малко по-тежък от очакваното. Смених хидравличната течност и комай стана още по-тежък. Може ли да ми кажете този модел дали е с ел. усилвател или е нормално воланът да е по-тежък. Карала съм Рено Лагуна 3.0 и воланът беше страшно лек и удобен за разлика от Субаруто. Но рената по принцип са с повече екстри. Та ще съм благодарна да ме ориентирате в проблематиката.
|
|
|
Пон Апр 30, 2018 8:52 pm |
|
|
Mitaka FU
Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am Мнения: 346 Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
|
Колежке, карам Легаси IV, и това също ми направи впечатление! Гледаха го трима майстори, в началото, и всичко си функционира по системите... Така явно си е конструкцията на тези модели...! С други марки не можем да го сравняваме, там и с един пръст можеш да въртиш волана при паркиране Аз от няколко месеца имам възпаление на раменните стави, и по някой път вечер, като паркирам след работа, падат доста тежки думи по адрес на инженерите....
_________________ Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.
|
|
|
Пон Апр 30, 2018 9:46 pm |
|
|
Alxx
|
Поддържайте си налягането на гумите в норма и нещата ще са наред. Колежке, не е драма ама да наречеш шестцилиндровия боксер "V6" е кръвна обида
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Май 01, 2018 7:52 am |
|
|
shadow
Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm Мнения: 361 Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
|
Да, за V6 моторите ...
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
|
|
|
Вто Май 01, 2018 10:39 am |
|
|
Дросида
Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
|
@Mitaka FU Мда, разбирам. Между другото и мен ме боли едното рамо и виждам зор да въртя волана. Жалко, че японците не са помислили по въпроса. Но все пак някъде по обявите срещах написано, че има ел. усилване. Явно обаче е само със серво. Ама и за серво е доста твърд... @Alxx Ох, колега, карала съм няколко шестака и съм го написала по навик, без да съобразя, за което се извинявам. Нека модераторът го поправи на H6. Впрочем предстои да видим евентуалното превъзходство на боксера. Колкото до гумите - какво трябва да бъде налягането? Съмнявам се, че това ще се окаже кой знае колко решаващо за тежкия волан. @shadow Именно, именно! Ще карам, ще сравнявам и ще видим кой кого. Засега наблюденията ми са, че е доста ленив. Сипах по-хубаво гориво - с по-високо октаново число и малко живна, а отвреме навреме на изпреварване минавам на спортен режим, та горе долу се ядва.
|
|
|
Вто Май 01, 2018 3:25 pm |
|
|
Alxx
|
Не ми се връзвай, това е закачка. Ленив си е и няма много накъде да живне, че за капак е капризен и скъп. Ама е фенщина Shadow, Flat 6 произвеждат и Порше
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Май 01, 2018 4:02 pm |
|
|
Vmax
|
Дросида написа: @Mitaka FU Мда, разбирам. Между другото и мен ме боли едното рамо и виждам зор да въртя волана. Жалко, че японците не са помислили по въпроса. Но все пак някъде по обявите срещах написано, че има ел. усилване. Явно обаче е само със серво. Ама и за серво е доста твърд... @Alxx Ох, колега, карала съм няколко шестака и съм го написала по навик, без да съобразя, за което се извинявам. Нека модераторът го поправи на H6. Впрочем предстои да видим евентуалното превъзходство на боксера. Колкото до гумите - какво трябва да бъде налягането? Съмнявам се, че това ще се окаже кой знае колко решаващо за тежкия волан. @shadow Именно, именно! Ще карам, ще сравнявам и ще видим кой кого. Засега наблюденията ми са, че е доста ленив. Сипах по-хубаво гориво - с по-високо октаново число и малко живна, а отвреме навреме на изпреварване минавам на спортен режим, та горе долу се ядва. 2.2-2-3 бара, и отпред и отзад. Има и указания на вратата, но това са оптималните стойности за нашите настилки. Ако сравняваш сервото с Рено и особено Ван, то ще ти е по твърдо със сигурност Субито, но ще свикнеш. Тази марка се оценява най-добре зимата
|
|
|
Вто Май 01, 2018 4:07 pm |
|
|
shadow
Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm Мнения: 361 Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
|
Alxx написа: ... Shadow, Flat 6 произвеждат и Порше Верно, че 911-ката е с такъв ...
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
|
|
|
Вто Май 01, 2018 6:51 pm |
|
|
Дросида
Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
|
Alxx написа: Не ми се връзвай, това е закачка. Ленив си е и няма много накъде да живне, че за капак е капризен и скъп. Ама е фенщина Капризен и скъп? А аз си мислех, че е корав. Това беше една от причините да го взема - здравия двигател и автомат. Vmax написа: 2.2-2-3 бара, и отпред и отзад. Има и указания на вратата, но това са оптималните стойности за нашите настилки. Ако сравняваш сервото с Рено и особено Ван, то ще ти е по твърдо със сигурност Субито, но ще свикнеш. Тази марка се оценява най-добре зимата Колко жалко, че ще го оценя чак след... половин година. Дотогава ще дремя на пътя. Впрочем имах едно ауди, което беше куатро и съвсем не беше зле зимата.
|
|
|
Сря Май 02, 2018 3:14 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
+са на боксера е че гарнитурите постоянно са накиснати в масло и един ден теквт.
Така и не разбрах коя година е но явно е след 2004та Спорт или пауър изобщо него изключваи, поне аз така си го карам. Съвет, недаваи на кои да е да пипа тая кола, само в сервизи където знаят за какво става въпрос.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Сря Май 02, 2018 4:51 pm |
|
|
Дросида
Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
|
Mladen99 написа: +са на боксера е че гарнитурите постоянно са накиснати в масло и един ден теквт.
Това никак не звучи обнадеждаващо. Иначе годината е 2006, но преди фейслифта. Mladen99 написа: Спорт или пауър изобщо него изключваи, поне аз така си го карам. Може ли така? В смисъл това няма ли да прецака мотора? Или да увеличи разхода в пъти? Mladen99 написа: Съвет, недаваи на кои да е да пипа тая кола, само в сервизи където знаят за какво става въпрос. Може ли някакви насоки? И аз съм тъдява, където си ти.
|
|
|
Сря Май 02, 2018 9:40 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Ако си истински фен (фанатик) първото нети пречи. За 2то не рсзликата в разхода идва от десния крак не от позицията на копчето. Штом (не ми работи правилната буква сори) си от раиона кофти, истински сервизи има Варна-Пловдив-София, но вече на ЛичниСъобштения да нее реклама. Но си струва ходенето за по сериозни неща разлипни от смяна на масло.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Сря Май 02, 2018 11:20 pm |
|
|
Дросида
Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
|
Mladen99 написа: Ако си истински фен (фанатик) първото нети пречи. За 2то не рсзликата в разхода идва от десния крак не от позицията на копчето. Штом (не ми работи правилната буква сори) си от раиона кофти, истински сервизи има Варна-Пловдив-София, но вече на ЛичниСъобштения да нее реклама. Но си струва ходенето за по сериозни неща разлипни от смяна на масло. Ще пробвам тогава да си карам на спорт. Засега го докарвам до 12-13 смесен разход, но на градско си е ламя. За монтьорите бих искала да пиша на лични, но нещо не ми се получава. Като вляза на съобщения, в полето на адресанта е написано "без" и не ми дава да напиша до кого е съобщението.
|
|
|
Чет Май 03, 2018 12:49 pm |
|
|
Дросида
Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
|
Дросида написа: Като вляза на съобщения, в полето на адресанта е написано "без" и не ми дава да напиша до кого е съобщението. Ох, видях откъде се влиза за лични. Аз търся по трудния начин.
|
|
|
Чет Май 03, 2018 4:49 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Мнения: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Към колегите с тежък волан. Проверете си каренцата на кормилния прът. Аз смених помпа и рейка заради тежък волан докато разбера, че каретата са спекли. Това на Бек но не мисля, че при Легаси е по различно.
|
|
|
Пет Май 04, 2018 12:07 am |
|
|
Дросида
Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
|
ivo totev написа: Към колегите с тежък волан. Проверете си каренцата на кормилния прът. Аз смених помпа и рейка заради тежък волан докато разбера, че каретата са спекли. Това на Бек но не мисля, че при Легаси е по различно. Благодаря! Усещах аз чисто механично нещо да го спъва, но пък нищо не потраква. Разбира се, на 12 годишен автомобил е нормално нещо да му се спече, та ще ида да ги проверят тия каренца. Иначе рейката е добре. Виж за помпата - нямам идея как е. Казват, че можело да се рециклира, ама първо ще проверя каретата.
|
|
|
Пет Май 04, 2018 12:25 pm |
|
|
automan
Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm Мнения: 183 Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
|
"Тежък волан" се усеща при нерегулирана предница (сходимост). Не видях някой да го е написал.
|
|
|
Вто Май 08, 2018 4:19 pm |
|
|
Mitaka FU
Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am Мнения: 346 Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
|
automan написа: "Тежък волан" се усеща при нерегулирана предница (сходимост). Не видях някой да го е написал. Така си беше, когато я купих... Имах и преди 1 година регулиране.... И гумите даже ми са една идея по напомпени... Не е само от това!
_________________ Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.
|
|
|
Вто Май 08, 2018 4:54 pm |
|
|
Дросида
Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
|
automan написа: "Тежък волан" се усеща при нерегулирана предница (сходимост). Не видях някой да го е написал. В интерес на истината не съм минавала на стенд. Но както пише колегата едва ли ще е само това проблемът. Някак очаквах кормилото да е по-леко. Хайде да не е като Лагуната, чийто волан е много лек, но поне малко по-отзивчив. А то...
|
|
|
Сря Май 09, 2018 11:12 am |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
Дросида написа: automan написа: "Тежък волан" се усеща при нерегулирана предница (сходимост). Не видях някой да го е написал. В интерес на истината не съм минавала на стенд. Но както пише колегата едва ли ще е само това проблемът. Някак очаквах кормилото да е по-леко. Хайде да не е като Лагуната, чийто волан е много лек, но поне малко по-отзивчив. А то... Колежке,вдигнете предните две колела във въздуха с два крика и въртете волана от край до край.Ако и тогава се върти трудно,то причината е почти сигурно в каретата на кормилния прът.
|
|
|
Сря Май 09, 2018 11:43 am |
|
|