Отговори на тема  [ 22 мнения ]  стр 1, 2  Следваща
 Subaru Legacy 3.0 H6 - твърд волан 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm
Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте, колеги, неотдавна се сдобих с това субару. Оказа се в много добро състояние, обслужих го както си е редът и т.н. Направи ми впечатление обаче, че воланът е малко по-тежък от очакваното. Смених хидравличната течност и комай стана още по-тежък. Може ли да ми кажете този модел дали е с ел. усилвател или е нормално воланът да е по-тежък. Карала съм Рено Лагуна 3.0 и воланът беше страшно лек и удобен за разлика от Субаруто. Но рената по принцип са с повече екстри. Та ще съм благодарна да ме ориентирате в проблематиката.

Пон Апр 30, 2018 8:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колежке,

карам Легаси IV, и това също ми направи впечатление! Гледаха го трима майстори, в началото, и всичко си функционира по системите... Така явно си е конструкцията на тези модели...!
С други марки не можем да го сравняваме, там и с един пръст можеш да въртиш волана при паркиране :giggle:
Аз от няколко месеца имам възпаление на раменните стави, и по някой път вечер, като паркирам след работа, падат доста тежки думи по адрес на инженерите.... :-~ :lipseal: :cry:

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Пон Апр 30, 2018 9:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Поддържайте си налягането на гумите в норма и нещата ще са наред.

Колежке, не е драма ама да наречеш шестцилиндровия боксер "V6" е кръвна обида :facepalm:

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Май 01, 2018 7:52 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Мнения: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да, за V6 моторите ...

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Вто Май 01, 2018 10:39 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm
Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
@Mitaka FU
Мда, разбирам. Между другото и мен ме боли едното рамо и виждам зор да въртя волана. Жалко, че японците не са помислили по въпроса. Но все пак някъде по обявите срещах написано, че има ел. усилване. Явно обаче е само със серво. Ама и за серво е доста твърд...
@Alxx
Ох, колега, карала съм няколко шестака и съм го написала по навик, без да съобразя, за което се извинявам. Нека модераторът го поправи на H6. Впрочем предстои да видим евентуалното превъзходство на боксера. ;) Колкото до гумите - какво трябва да бъде налягането? Съмнявам се, че това ще се окаже кой знае колко решаващо за тежкия волан.
@shadow
Именно, именно! Ще карам, ще сравнявам и ще видим кой кого. Засега наблюденията ми са, че е доста ленив. Сипах по-хубаво гориво - с по-високо октаново число и малко живна, а отвреме навреме на изпреварване минавам на спортен режим, та горе долу се ядва.

Вто Май 01, 2018 3:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не ми се връзвай, това е закачка. Ленив си е и няма много накъде да живне, че за капак е капризен и скъп. Ама е фенщина :beer:

Shadow, Flat 6 произвеждат и Порше :)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Май 01, 2018 4:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дросида написа:
@Mitaka FU
Мда, разбирам. Между другото и мен ме боли едното рамо и виждам зор да въртя волана. Жалко, че японците не са помислили по въпроса. Но все пак някъде по обявите срещах написано, че има ел. усилване. Явно обаче е само със серво. Ама и за серво е доста твърд...
@Alxx
Ох, колега, карала съм няколко шестака и съм го написала по навик, без да съобразя, за което се извинявам. Нека модераторът го поправи на H6. Впрочем предстои да видим евентуалното превъзходство на боксера. ;) Колкото до гумите - какво трябва да бъде налягането? Съмнявам се, че това ще се окаже кой знае колко решаващо за тежкия волан.
@shadow
Именно, именно! Ще карам, ще сравнявам и ще видим кой кого. Засега наблюденията ми са, че е доста ленив. Сипах по-хубаво гориво - с по-високо октаново число и малко живна, а отвреме навреме на изпреварване минавам на спортен режим, та горе долу се ядва.


2.2-2-3 бара, и отпред и отзад. Има и указания на вратата, но това са оптималните стойности за нашите настилки.
Ако сравняваш сервото с Рено и особено Ван, то ще ти е по твърдо със сигурност Субито, но ще свикнеш.
Тази марка се оценява най-добре зимата

Вто Май 01, 2018 4:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Мнения: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
... Shadow, Flat 6 произвеждат и Порше :)


Верно, че 911-ката е с такъв ...

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Вто Май 01, 2018 6:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm
Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Alxx написа:
Не ми се връзвай, това е закачка. Ленив си е и няма много накъде да живне, че за капак е капризен и скъп. Ама е фенщина :beer:

Капризен и скъп? А аз си мислех, че е корав. :( Това беше една от причините да го взема - здравия двигател и автомат.
Vmax написа:
2.2-2-3 бара, и отпред и отзад. Има и указания на вратата, но това са оптималните стойности за нашите настилки.
Ако сравняваш сервото с Рено и особено Ван, то ще ти е по твърдо със сигурност Субито, но ще свикнеш.
Тази марка се оценява най-добре зимата

Колко жалко, че ще го оценя чак след... половин година. :) Дотогава ще дремя на пътя. #-o
Впрочем имах едно ауди, което беше куатро и съвсем не беше зле зимата.

Сря Май 02, 2018 3:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
+са на боксера е че гарнитурите постоянно са накиснати в масло и един ден теквт.

Така и не разбрах коя година е но явно е след 2004та
Спорт или пауър изобщо него изключваи, поне аз така си го карам.
Съвет, недаваи на кои да е да пипа тая кола, само в сервизи където знаят за какво става въпрос.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Сря Май 02, 2018 4:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm
Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Mladen99 написа:
+са на боксера е че гарнитурите постоянно са накиснати в масло и един ден теквт.

Това никак не звучи обнадеждаващо. Иначе годината е 2006, но преди фейслифта.
Mladen99 написа:
Спорт или пауър изобщо него изключваи, поне аз така си го карам.

Може ли така? В смисъл това няма ли да прецака мотора? Или да увеличи разхода в пъти?
Mladen99 написа:
Съвет, недаваи на кои да е да пипа тая кола, само в сервизи където знаят за какво става въпрос.

Може ли някакви насоки? И аз съм тъдява, където си ти.

Сря Май 02, 2018 9:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако си истински фен (фанатик) първото нети пречи.
За 2то не рсзликата в разхода идва от десния крак не от позицията на копчето.
Штом (не ми работи правилната буква сори) си от раиона кофти, истински сервизи има Варна-Пловдив-София, но вече на ЛичниСъобштения да нее реклама. Но си струва ходенето за по сериозни неща разлипни от смяна на масло.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Сря Май 02, 2018 11:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm
Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Mladen99 написа:
Ако си истински фен (фанатик) първото нети пречи.
За 2то не рсзликата в разхода идва от десния крак не от позицията на копчето.
Штом (не ми работи правилната буква сори) си от раиона кофти, истински сервизи има Варна-Пловдив-София, но вече на ЛичниСъобштения да нее реклама. Но си струва ходенето за по сериозни неща разлипни от смяна на масло.

Ще пробвам тогава да си карам на спорт. Засега го докарвам до 12-13 смесен разход, но на градско си е ламя. За монтьорите бих искала да пиша на лични, но нещо не ми се получава. Като вляза на съобщения, в полето на адресанта е написано "без" и не ми дава да напиша до кого е съобщението.

Чет Май 03, 2018 12:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm
Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Дросида написа:
Като вляза на съобщения, в полето на адресанта е написано "без" и не ми дава да напиша до кого е съобщението.

Ох, видях откъде се влиза за лични. Аз търся по трудния начин. :facepalm:

Чет Май 03, 2018 4:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm
Мнения: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Към колегите с тежък волан. Проверете си каренцата на кормилния прът. Аз смених помпа и рейка заради тежък волан докато разбера, че каретата са спекли. Това на Бек но не мисля, че при Легаси е по различно.

Пет Май 04, 2018 12:07 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm
Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
ivo totev написа:
Към колегите с тежък волан. Проверете си каренцата на кормилния прът. Аз смених помпа и рейка заради тежък волан докато разбера, че каретата са спекли. Това на Бек но не мисля, че при Легаси е по различно.

Благодаря! Усещах аз чисто механично нещо да го спъва, но пък нищо не потраква. Разбира се, на 12 годишен автомобил е нормално нещо да му се спече, та ще ида да ги проверят тия каренца. Иначе рейката е добре. Виж за помпата - нямам идея как е. Казват, че можело да се рециклира, ама първо ще проверя каретата.

Пет Май 04, 2018 12:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm
Мнения: 183
Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
"Тежък волан" се усеща при нерегулирана предница (сходимост). Не видях някой да го е написал.

Вто Май 08, 2018 4:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
automan написа:
"Тежък волан" се усеща при нерегулирана предница (сходимост). Не видях някой да го е написал.


:D Така си беше, когато я купих... Имах и преди 1 година регулиране.... И гумите даже ми са една идея по напомпени... ;) Не е само от това! ;)

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Вто Май 08, 2018 4:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 18, 2018 7:15 pm
Мнения: 36
Автомобил: subaru legacy
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
automan написа:
"Тежък волан" се усеща при нерегулирана предница (сходимост). Не видях някой да го е написал.

В интерес на истината не съм минавала на стенд. Но както пише колегата едва ли ще е само това проблемът. Някак очаквах кормилото да е по-леко. Хайде да не е като Лагуната, чийто волан е много лек, но поне малко по-отзивчив. А то...

Сря Май 09, 2018 11:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дросида написа:
automan написа:
"Тежък волан" се усеща при нерегулирана предница (сходимост). Не видях някой да го е написал.

В интерес на истината не съм минавала на стенд. Но както пише колегата едва ли ще е само това проблемът. Някак очаквах кормилото да е по-леко. Хайде да не е като Лагуната, чийто волан е много лек, но поне малко по-отзивчив. А то...

Колежке,вдигнете предните две колела във въздуха с два крика и въртете волана от край до край.Ако и тогава се върти трудно,то причината е почти сигурно в каретата на кормилния прът.

Сря Май 09, 2018 11:43 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 22 мнения ]  стр 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор