Автор |
Съобщение |
BX-Ghost
Регистриран на: Съб Май 05, 2018 5:46 pm Постове: 11 Местоположение: София
Автомобил: Legacy H6 2005
Рейтинг: 0
|
Здравейте
Днес се разходих малко Сф-Пловдив-Калояново(писта "Дракон")-Хисаря-Сф Повече жега и давах на колата и климата беше включен в 2-те посоки
Прибирам се отварям капака и гледам всичко опръскано в синьо-зелена течност .. засъхнала (двигателя беше мит и всичко беше чисто) Загледах се по-внимателно и гледам пластмасовото казанче до радиатора където се сипва охладителнате течност (точно под капачката лека пукнатина)
Не съм забелязвал стрелката за температурата да скача или да седи над средата. Идеята ми е лепи ли се или ново .. и евентуално ако съм бил заплес и не съм видял стрелката, какви проблеми могат да излезнат от това?
Благодаря!
субито е B13/ H6 / EZ30
PS: снимката е от нет-а /моя двг не съм го снимал, че е тъмно сега/
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Съб Май 26, 2018 9:14 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Доста невероятно да е спукано там - то няма налягане... Виж на светло пак дали не е от радиатора все пак. Ако е казанчето - вероятно лесно ще се залепи, пък и от морга няма да е скъпо.
|
|
|
Нед Май 27, 2018 9:27 am |
|
|
dlazarov
Регистриран на: Пет Юли 25, 2014 2:54 pm Постове: 96 Местоположение: plovdiv
Автомобил: outback h6 , forester s turbo
Телефон: 0887858135
Рейтинг: 19
|
Здравей колега казанче ново или от морга ,много висока температура и не става за лепене .НО ВИЖ ПЪРВО РАДИАТОРА ТАМ СЕ ПУКА НАЙ ЧЕСТО
|
|
|
Нед Май 27, 2018 6:54 pm |
|
|
patko
|
Според мен течът е от другаде. Това казанче дори и да има пукнатина под капачката, то не е под налягане и няма как да пръска. А ако всичко е наред, то нивото не стига до капачката - ако е на МИН на студен мотор, то се вдига до МАХ, което е доста под капачката. Ако все пак течът е от него, проблемът става съвсем друг.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Нед Май 27, 2018 7:51 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Постове: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Петко, ако нивото е високо като прелее перките и ремъците, струята на вятъра го пръскат. При мен понякога вдига малко повече нивото, но последно беше н макс на студено.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Пон Май 28, 2018 11:22 am |
|
|
shadow
Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm Постове: 361 Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
|
BX-Ghost написа: ... Не съм забелязвал стрелката за температурата да скача или да седи над средата. Идеята ми е лепи ли се или ново .. и евентуално ако съм бил заплес и не съм видял стрелката, какви проблеми могат да излезнат от това? ... Проблеми ... най-много да окриви дясната глава ... какво друго да стане ...
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
|
|
|
Пон Май 28, 2018 7:18 pm |
|
|
patko
|
Mladen99 написа: Петко, ако нивото е високо като прелее перките и ремъците, струята на вятъра го пръскат. При мен понякога вдига малко повече нивото, но последно беше н макс на студено. Аз държа моята на МАХ на студен мотор. На загрял ДВГ и включени вентилатори се вдига с разстоянието което е между МИН и МАХ. Никога досега не е излизала и капка навън.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Вто Май 29, 2018 7:15 am |
|
|
BX-Ghost
Регистриран на: Съб Май 05, 2018 5:46 pm Постове: 11 Местоположение: София
Автомобил: Legacy H6 2005
Рейтинг: 0
|
Казанчето е здраво .... иначе намерих същото втора ръка
Човекът от моргата каза, че надувала и е избило от тапата и да промия/продухам/почистя охладителната система /като сваля радиатора да го огледам в какво състояние е/
Което ме навежда на друго мислене ако пипам радиатора не е ли по-добре да му направя ъпгрейд? ... за Н6 алуминиеви има ли ... и въобще някой правил ли е такова нещо ?
ПС: следих тези дни стрелката не качва температура /седи малко под средата - това главно на градско с/без клима и без да я пържа много много/
|
|
|
Вто Май 29, 2018 10:31 pm |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Постове: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
Търси причината преди да ъпгрейдваш каквото и да е.
|
|
|
Сря Май 30, 2018 7:46 am |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Постове: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Ще си позволя един съвет. На радиатора има залепен дунапрен ( вижда се и на снимката ), отлепи го и виж за пукнатини. Моя радиатор се беше спукал точно под въпросния дунапрен. Пластмасата беше прегоряла и имаше пукнатина която се отваряше само при загрял мотор.
|
|
|
Чет Май 31, 2018 7:55 pm |
|
|
Valio
|
ivo totev написа: Ще си позволя един съвет. На радиатора има залепен дунапрен ( вижда се и на снимката ), отлепи го и виж за пукнатини. Моя радиатор се беше спукал точно под въпросния дунапрен. Пластмасата беше прегоряла и имаше пукнатина която се отваряше само при загрял мотор. +1 Онзи ден смянях радиатор точно с такава пукнатина...изобщо не се вижда и се отваря като дам малко повече газ,иначе с леко каране изобщо -не тече..
|
|
|
Пет Юни 01, 2018 5:34 am |
|
|
Vmax
|
BX-Ghost написа: Казанчето е здраво .... иначе намерих същото втора ръка
Човекът от моргата каза, че надувала и е избило от тапата и да промия/продухам/почистя охладителната система /като сваля радиатора да го огледам в какво състояние е/
Което ме навежда на друго мислене ако пипам радиатора не е ли по-добре да му направя ъпгрейд? ... за Н6 алуминиеви има ли ... и въобще някой правил ли е такова нещо ?
ПС: следих тези дни стрелката не качва температура /седи малко под средата - това главно на градско с/без клима и без да я пържа много много/ За да надуе от там термостатът ти е останал затворен. Сменяш го, тестваш охладителната система и продължаваш. Този филм го гледах вчера. Термостатите са вече консуматив и сдават багажа за има няма 100х км
|
|
|
Пет Юни 01, 2018 6:39 am |
|
|
Реконструктор
|
Пичове, все едно не карате Субару. Надуе ли - 99% гарнитури/глави.
|
|
|
Сря Юни 06, 2018 4:55 pm |
|
|
miroslavkm
Регистриран на: Пет Мар 16, 2007 7:56 pm Постове: 749 Местоположение: Русе, БГ
Skype: miroslav.marinov2454
Автомобил: Subaru Outback 3.6, 2018
Телефон: 0889997071
Рейтинг: 88
|
viewtopic.php?f=12&t=24321Колега , ако нещо ти потрябва от тези неща ще се разберем. Сменил съм ги като купих колата, да знам че са нови. Всичко е здраво.
_________________ 0889997071
|
|
|
Сря Юни 06, 2018 5:12 pm |
|
|
Valio
|
Реконструктор написа: Пичове, все едно не карате Субару. Надуе ли - 99% гарнитури/глави. Да ама откъде знаеш, че става въпрос за надуване,а не за микро пукнатина на радиатора например. ? Така пред клавиатурата се дават лесно диагнози.
|
15
|
|
Сря Юни 06, 2018 6:56 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Постове: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
patko написа: Аз държа моята на МАХ на студен мотор. На загрял ДВГ и включени вентилатори се вдига с разстоянието което е между МИН и МАХ. Никога досега не е излизала и капка навън.
Съгласен, но какво видях на моята. Като загрее вдига нивото, като изстине обаче не си взима обратно всичката течност. Като се поогледах и помислих защо така.... Маркуча ит радиатора които влиза в казанчето беше леко хлабав. Стегнах го само с опашка към радиатора и се оправи.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Пет Юни 08, 2018 8:20 am |
|
|
Vmax
|
Ако надува има 2 проблемни места, които трябва да се отстранят преди да се постави диагноза глави:
1. Термостат 2. Капачка радиатор.
Сменят се тези двете, и ако още надува е ясна работата.
|
|
|
Пет Юни 08, 2018 9:19 am |
|
|