Автор |
Съобщение |
ванко
Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm Мнения: 70 Местоположение: София Рейтинг: 15
|
Колата е Легаси, 2.0 116кс, 1997г, комби. Проблема е, че усещам леко придърпване като тласъци... на около 2000об. и нпод тях понякога. Като реша да ускорявам като че ли малко мудно ускорява в високите обороти но непридърпва. Дали може да е от заминаваща бензинова помпа или запушена такава. Като гледам по разни скици е в резервоара. Къде точно и се намира капака, да я погледна. Мисля да сложа добавка, да смена бензиновия филтър и да надуя маркуча с помпа към резервоара. Трябва ли да обезвъздушавам нещо или сама ще си напълни филтъра?
|
|
|
Съб Ное 24, 2012 7:32 pm |
|
|
hitmn
Регистриран на: Пет Яну 06, 2012 2:08 am Мнения: 362 Местоположение: Варна
Skype: piccaso_59
Рейтинг: 30
|
бензинова помпа, свещи, кабели свещи и бубини. След 2000 оборота спира нали ?
|
|
|
Съб Ное 24, 2012 8:04 pm |
|
|
ванко
Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm Мнения: 70 Местоположение: София Рейтинг: 15
|
hitmn написа: бензинова помпа, свещи, кабели свещи и бубини. След 2000 оборота спира нали ? Чак да спира след 2000об. .. Ускорява но не много бързо. Кабелите ще ги напръскам с вода и ще видя, но повече ме навежда на това http://www.youtube.com/watch?v=oXH1A9sHt6M. За какво е този о-пръстен
|
|
|
Съб Ное 24, 2012 8:44 pm |
|
|
hitmn
Регистриран на: Пет Яну 06, 2012 2:08 am Мнения: 362 Местоположение: Варна
Skype: piccaso_59
Рейтинг: 30
|
Имах впредвид, че спира да придърпва Пробвай, не зная точно от кое от всичко е
|
|
|
Съб Ное 24, 2012 10:37 pm |
|
|
Milenski
Регистриран на: Нед Авг 24, 2008 10:34 am Мнения: 136 Местоположение: София
Skype: milenski_bg
Автомобил: Subaru Outback 2012 3.6R
Рейтинг: 0
|
Намира се точно зад лявата облегалка на задната седалка. По-лесно ще е да бутнеш облегалките и да извадиш пода на багажника. Има един капак и тя е под него. Зад дясната облегалка също има капак, но той е само за втория поплавък (поради факта че резервоара е почти разделен на две от кардана и да може информацията на бензиномера да е максимално вярна). Този О-пръстен цитиран във видеото го няма в модела до 99-та година. Аз лятото сменях моята помпа, но не съм имал симптомите които описваш. При мен просто си се чуваше бръмченето в купето все по-силно докато един ден не угасна на светофара и не пожела да запали повече. Успех
_________________ Subaru Legacy 2,2GX BG7 1996 MT; Forester 2.0 2004 MT RHD; Outback 2012 3.6R
|
|
|
Нед Ное 25, 2012 12:26 am |
|
|
kiro_ema
Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 10:13 pm Мнения: 769 Местоположение: Пловдив-Ръжево конаре
Автомобил: Legacy 2.2AT .
Телефон: 0877115116
Рейтинг: 47
|
Смени си първо свещите и кабелите но вземи оригинални , пробвай и ако не се оправи тогава търси помпата .
_________________ http://www.youtube.com/user/kirilg68?feature=guide http://www.snimka.bg/?profile,albums
|
|
|
Нед Ное 25, 2012 11:08 am |
|
|
elninyo
Регистриран на: Пон Мар 16, 2009 11:12 pm Мнения: 59
Автомобил: Импреза
Рейтинг: 4
|
Аз бих заложил на кабелите. Най-евтино е, а и не съм сигурен, че помпа ще прави подобен проблем.
_________________ Всеки прави каквото може преди да се срещне със съдбата си.
|
|
|
Нед Ное 25, 2012 5:04 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
не си първия не си и последния. аз досега не съъм намерил лек. Виж с бензиновата помпа не съм се занимавал, но ти го направиш и има ефект пиши... че много хора имат този проблем които се оказва неоткриваем, изглажда се до известна степен но не изчезва. чети тук има доста писано: viewtopic.php?f=5&t=8637&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%BF%D0%B2%D0%B0
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Нед Ное 25, 2012 5:05 pm |
|
|
ванко
Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm Мнения: 70 Местоположение: София Рейтинг: 15
|
Лелеее. Много сложно става. Аз нямам газ. Ако имах поне щях да отхвърля или приема идеята за бензиновата помпа. Като прочетох темата от всичко описано в нея може да е, ама немога да смена всичко. Заинтригува ме варианта с механичен проблем да е. Имах една 124ка и тя правеше така и се оправи като смених гумените карета на кардана с нови оригинални и феродовия диск на съединителя (имаше някакъв луфт в шлиците и пружините нещо се бяха разтеглили) Но тук нали няма гумени карета. Кое играе тяхната роля? Многодисковия съединител ли.... или нещо вътре в скоростите ли... Ако някой има някакви идеи да казва, че става интересно. Ще трябва да го разгадаем
|
|
|
Нед Ное 25, 2012 8:59 pm |
|
|
hitmn
Регистриран на: Пет Яну 06, 2012 2:08 am Мнения: 362 Местоположение: Варна
Skype: piccaso_59
Рейтинг: 30
|
Моето Ренде така го продадох. Пробвай да я караш със 100 октана. И после с 95 да видиш дали има разлика. Погледни от веселата страна, карай я с лекото придърпване докат не се усили
|
|
|
Пон Ное 26, 2012 12:16 am |
|
|
Pacone 4X4
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm Мнения: 2159 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
|
И аз залагам на свещи+кабели....започни от там
_________________ Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011 Пламен Маринов
|
|
|
Пон Ное 26, 2012 7:42 am |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Мнения: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
На място какво прави при загрял двигател и при плавно подаване на газ, и съответно при рязко подаване. Има ли го това прекъсване?
|
|
|
Пон Ное 26, 2012 8:51 am |
|
|
ванко
Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm Мнения: 70 Местоположение: София Рейтинг: 15
|
krismarg написа: На място какво прави при загрял двигател и при плавно подаване на газ, и съответно при рязко подаване. Има ли го това прекъсване? На студено и на топло пали веднага. Оборотите на празен ход са стабилни без никакви колебания. Мотора работи равномерно, без да прекъсва и тресе. Само в движение около 2000 об. се получава леко придърпване, тласъци, прекъсване... незнам как да го кажа. На място при плавно подаване и при рязко подаване на газ всичко си изглежда нормално според мен.
|
|
|
Пон Ное 26, 2012 9:00 am |
|
|
stenly2777
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm Мнения: 221 Местоположение: Варна
Автомобил: Smart for Four EQ Hyundai Kona EV
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 99
|
Здравей Колега Аз съм със същия автомобил и съответно същия проблем, не се филмирай за помпата, аз съм на газ и си придърпва по същия начин. Проблема е в кабели и бубина евентуално, започни оттам а за помпата според мен изобщо не избързвай, на мен ми е горяла помпа и симптомите не са точно такива. Това си е мое мнение и не искам да ти го налагам. Успех и пиши какво става.
|
|
|
Пон Ное 26, 2012 9:52 am |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Мнения: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
ванко написа: krismarg написа: На място какво прави при загрял двигател и при плавно подаване на газ, и съответно при рязко подаване. Има ли го това прекъсване? На студено и на топло пали веднага. Оборотите на празен ход са стабилни без никакви колебания. Мотора работи равномерно, без да прекъсва и тресе. Само в движение около 2000 об. се получава леко придърпване, тласъци, прекъсване... незнам как да го кажа. На място при плавно подаване и при рязко подаване на газ всичко си изглежда нормално според мен. Значи проблема е свързан с натоварване, щом на място е добре. С какви скорости си? Ако са автоматични пробвай в ръчен режим пак ли го прави на ниските скорости?
|
|
|
Пон Ное 26, 2012 11:14 am |
|
|
ванко
Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm Мнения: 70 Местоположение: София Рейтинг: 15
|
С ръчни скорости съм. Ще пробвам на бавни дали го прави. Смених бензинов филтър, кабели, свещи, въздушен филтър, напръсках дебитомера и дросела с шпрей за дебитомери и пак същото. Може дебитомера да дава някакви отклонения, но как да го хвана, може дюза да е, все ме глозга за бензиновата помпа да я погледна. Сега сложих добавка за горивото QMI и ще чакам да видя. Карах я на диагностика закачиха я на газ анализатор и показа идеални стойности, провериха я за грешки, но нямаше и ми казаха че всичко е наред да си сменя свещите и бензиновия филтър, и аз се престарах малко, но няма ефект. Къде стои ECUто на таз кола? Трябва да си разменим с някой или да се вземе от морга дебитомер само за проба и да се пробва. ECU също, бобина и т.н.
|
|
|
Пон Ное 26, 2012 6:13 pm |
|
|
Valio
|
Дано да докараш докрай филма в който си влязъл Аз не успях да разбера какво точно го предизвиква това леко придърпване,след като смених свещи,кабели,бубина,чистене на дросел,смяна на горивен филтър и т.н. Остана си лекото замисляне в даден момент,без значение дали е на бензин или гас.. Наложи се да му свикна..
|
|
|
Пон Ное 26, 2012 7:24 pm |
|
|
SCRAPPER
Регистриран на: Пон Яну 16, 2012 10:31 pm Мнения: 389 Местоположение: Bulgaria;Sofia/Ireland/Slovenia
Автомобил: Душата ми кара AMG
Телефон: +359885330030
Рейтинг: 122
|
ванко написа: Колата е Легаси, 2.0 116кс, 1997г, комби. Проблема е, че усещам леко придърпване като тласъци... на около 2000об. и нпод тях понякога. Като реша да ускорявам като че ли малко мудно ускорява в високите обороти но непридърпва. Дали може да е от заминаваща бензинова помпа или запушена такава. Като гледам по разни скици е в резервоара. Къде точно и се намира капака, да я погледна. Мисля да сложа добавка, да смена бензиновия филтър и да надуя маркуча с помпа към резервоара. Трябва ли да обезвъздушавам нещо или сама ще си напълни филтъра? Вземи един дезедорант някакъв и почни да пръскаш покрай всмукателните колектори ако видиш промяна на обороти и работа на мотора ....сме намерили проблема...... стар номер от казармата
_________________ Не е важно да губиш красиво,важно е да биеш грозно ! Не е важно колко коня имаш под капака, а какво магаре е зад волана!
|
|
|
Пон Ное 26, 2012 9:26 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Мнения: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Дроселната клапа чистена ли е или само е напръскана? Оставихте ли колата да си настрои празните обороти след това?
|
|
|
Пон Ное 26, 2012 9:57 pm |
|
|
ванко
Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm Мнения: 70 Местоположение: София Рейтинг: 15
|
krismarg написа: Дроселната клапа чистена ли е или само е напръскана? Оставихте ли колата да си настрои празните обороти след това? Само я напръсках, без да я свалям от колата. Сменена е гарнитурата на дросела, защото стърчи отгоре и сигурно е почистена. Дали и отвътре не стърчи и това да прави проблема? Беше видимо чиста. После като я запалих малко промени оборотите и си се стабилизираха. После загасих и запалих и беше нормално. На място като подавам газ като, че ли се усеща това прекъсване, но е много малко.
|
|
|
Вто Ное 27, 2012 8:52 am |
|
|