|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Реглаж след повдигане на легаси 2 (1997)
Автор |
Съобщение |
didooo
Регистриран на: Пон Окт 10, 2016 3:40 pm Мнения: 11
Автомобил: subaru legasy 2.0
Рейтинг: 0
|
Здравейте Повдигнах колата с фланци 5 см отпред и 6 отзад разхлабиха и затегнаха на ново всички тампони и идва време за реглаж Та въпроса ми е трябва ли преди да отида на реглаж да си купя ексцентрични болтове понеже отзад видях , че амортисьора се захваща с 2 обикновенни , или и с тях ще стане реглаж на задния мост За предния предполагам , че ексцентричните болтове които са там ще са достатъчни
|
|
|
Пон Окт 01, 2018 10:55 am |
|
|
valqk
|
Трябва да отидеш. Няма да могат да ти свият гумите съвсем да са прави (отзад поне). Отзад си го предобрил с 1см. 5см е максимума без проблеми. Нагоре става малък ъгъла на каретата и ще сдадат бързо. Докладвай, като почнат проблемите - ще е интересно колко време няма да имаш ядове...
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Окт 01, 2018 11:38 am |
|
|
didooo
Регистриран на: Пон Окт 10, 2016 3:40 pm Мнения: 11
Автомобил: subaru legasy 2.0
Рейтинг: 0
|
5 см не е ли максимума за легаси след 1999 г тоест легаси 3 До колкото знам за моя модел максималната безопасна височина на фланци е до 7 см
|
|
|
Пон Окт 01, 2018 12:18 pm |
|
|
didooo
Регистриран на: Пон Окт 10, 2016 3:40 pm Мнения: 11
Автомобил: subaru legasy 2.0
Рейтинг: 0
|
Реално ме интересува утре преди да отида на реглаж какво да подготвя . Четох на едно място , че се разширява горната дупка на захвата на предния амортисьор и се заменят ексцентричния болт с обикновен . На друго място прочетох , че се разширявал горния болт на задния амортисьор и се заменят обикновенни болт с ексцентричен. В тоя ред на мисли да разпродава ли отворите предварително и ако отпред отпадат ексцентричните болтове те могат ли да се поставят отзад ? За реглаж ще ходя на около 20 километра и не ми се разхожда няколко пъти за това са и въпросите ми
|
|
|
Пон Окт 01, 2018 4:21 pm |
|
|
valqk
|
Мисля, че това с 5см макс е за всички. Поне при мен на Легаси 1 също се води така (според спецове). При мен не сме пробивали и рязали нищо - затова и ми останаха леко свити по вертикала колелата, но човекът на стенда, каза, че е в горни норми. За да пробиват/режат, трябва да знаят какво правят и да имат голямо желание. Аз в Сф не се сещам някой да се хване, ако просто отидеш на реглаж. Виж, ако ти си го направиш и те само после връткат и настроят ще е ок....или ако имаш специално уговорка, че ще трябва да го правят и кажат 'ок'. Не знам при теб как ще е. Най-добре се чуй с човека, който ще го прави и обясни ситуацията.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Окт 01, 2018 4:59 pm |
|
|
Unufri
|
За да стане професионално и за да си спестиш проблемите с каретата се слагат едни подложки и на кардан, преден ,заден мост и кутия.Така целия драивтрейн слиза надолу.Колата остава стабилна и и здрава. Автомат или ръчка ти е колата?
|
|
|
Нед Окт 14, 2018 6:53 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: SUBIE007 и 11 госта |
|