|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Реглаж след повдигане на легаси 2 (1997)
Автор |
Съобщение |
didooo
Регистриран на: Пон Окт 10, 2016 3:40 pm Мнения: 11
Автомобил: subaru legasy 2.0
Рейтинг: 0
|
Здравейте Повдигнах колата с фланци 5 см отпред и 6 отзад разхлабиха и затегнаха на ново всички тампони и идва време за реглаж Та въпроса ми е трябва ли преди да отида на реглаж да си купя ексцентрични болтове понеже отзад видях , че амортисьора се захваща с 2 обикновенни , или и с тях ще стане реглаж на задния мост За предния предполагам , че ексцентричните болтове които са там ще са достатъчни
|
|
|
Пон Окт 01, 2018 10:55 am |
|
|
valqk
|
Трябва да отидеш. Няма да могат да ти свият гумите съвсем да са прави (отзад поне). Отзад си го предобрил с 1см. 5см е максимума без проблеми. Нагоре става малък ъгъла на каретата и ще сдадат бързо. Докладвай, като почнат проблемите - ще е интересно колко време няма да имаш ядове...
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Окт 01, 2018 11:38 am |
|
|
didooo
Регистриран на: Пон Окт 10, 2016 3:40 pm Мнения: 11
Автомобил: subaru legasy 2.0
Рейтинг: 0
|
5 см не е ли максимума за легаси след 1999 г тоест легаси 3 До колкото знам за моя модел максималната безопасна височина на фланци е до 7 см
|
|
|
Пон Окт 01, 2018 12:18 pm |
|
|
didooo
Регистриран на: Пон Окт 10, 2016 3:40 pm Мнения: 11
Автомобил: subaru legasy 2.0
Рейтинг: 0
|
Реално ме интересува утре преди да отида на реглаж какво да подготвя . Четох на едно място , че се разширява горната дупка на захвата на предния амортисьор и се заменят ексцентричния болт с обикновен . На друго място прочетох , че се разширявал горния болт на задния амортисьор и се заменят обикновенни болт с ексцентричен. В тоя ред на мисли да разпродава ли отворите предварително и ако отпред отпадат ексцентричните болтове те могат ли да се поставят отзад ? За реглаж ще ходя на около 20 километра и не ми се разхожда няколко пъти за това са и въпросите ми
|
|
|
Пон Окт 01, 2018 4:21 pm |
|
|
valqk
|
Мисля, че това с 5см макс е за всички. Поне при мен на Легаси 1 също се води така (според спецове). При мен не сме пробивали и рязали нищо - затова и ми останаха леко свити по вертикала колелата, но човекът на стенда, каза, че е в горни норми. За да пробиват/режат, трябва да знаят какво правят и да имат голямо желание. Аз в Сф не се сещам някой да се хване, ако просто отидеш на реглаж. Виж, ако ти си го направиш и те само после връткат и настроят ще е ок....или ако имаш специално уговорка, че ще трябва да го правят и кажат 'ок'. Не знам при теб как ще е. Най-добре се чуй с човека, който ще го прави и обясни ситуацията.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Окт 01, 2018 4:59 pm |
|
|
Unufri
|
За да стане професионално и за да си спестиш проблемите с каретата се слагат едни подложки и на кардан, преден ,заден мост и кутия.Така целия драивтрейн слиза надолу.Колата остава стабилна и и здрава. Автомат или ръчка ти е колата?
|
|
|
Нед Окт 14, 2018 6:53 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|