|
Страница 1 от 1
|
|
Автор |
Съобщение |
FDevil
Регистриран на: Вто Окт 24, 2017 4:16 pm Постове: 14
Автомобил: Legacy V, 2.0D
Рейтинг: 44
|
Много странно но не намирам никъде из нета някой да е правил нещо повече от смяна на стоковите говорители, което направих още втория ден след като го купих Сега съм поръчал от алито 10 инчова мултимедия, с която ще сменя стоковия хед юнит, който свири с приемливо качество, но искам флашки да слушам. писна ми от дискове, които да размятам из колата. Решил съм при смяната да сложа и суб на задната кора (в момента нямам). Има си фабрично място, което мисля да използвам, само дето при мен не е изрязана дупката...е ще се реже... Та тук идва първи въпрос, какъв да е. Не трябва да е прекалено мощен и трябва да е с фабричния размер (мисля 170 мм за легаси) Като цяло много ми се губи звука отзад, да не кажа че никакъв го няма. Ще ми се и едни среди и пищялки на задната кора да сложа през стъпало, което така или иначе ще слагам заради суб-а. Обаче май няма много място. Някой правил ли е това упражнение. Ако да сподели идеи, снимки ... Някой с легаси 5 вобще слагал ли е колони на задния панел?
|
|
|
Вто Яну 22, 2019 5:27 pm |
|
|
Alxx
|
Цитат: Като цяло много ми се губи звука отзад, да не кажа че никакъв го няма Пробва ли да изключиш съраунд ефекта от менюто(или както се казваше там)? Иначе не съм правил лично такава кола, но си дискутирахме с един колега, точно с такава. 170мм суб ще звучи като такъв ако това му е диаметърът на магнита Шегувам се - серизно бих казал, че на тая каросерия ако искаш да чуеш бас, тръгни от поне 10". Къде ще ги разположиш е въпрос на решение, но ако ще има суб на кората, остави само него там.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Яну 22, 2019 7:30 pm |
|
|
FDevil
Регистриран на: Вто Окт 24, 2017 4:16 pm Постове: 14
Автомобил: Legacy V, 2.0D
Рейтинг: 44
|
Не знам дали ще може да влезе по-голям... Като сваля кората ще видя. Защо си против средите отзад (ще сложа истински със затворен обем)? Поне едни пищялки...може би външни на колонките монтирани...не знам.
|
|
|
Вто Яну 22, 2019 7:59 pm |
|
|
Alxx
|
FDevil написа: (ще сложа истински със затворен обем)? Вече не съм
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Яну 23, 2019 8:15 am |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Постове: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Порови в legacygt.com имаше доста теми за заводския суб и общо взето темите бяха с какво да се смени след като е избит. Основно темите са за легаси 4, но размера е същия. Аз моя проблем със звука го реших с шумо и вибро изолация на вратите, двукомпонентна система на предните врати, изключени колони в задните врати, там ти трябва звук само ако постоянно имаш хора на задната седалка и искат да слушат. Нормална (къстъм форма между бомбетата) каса в багажника. Отказах се от заводското място на кората заради ограничения размер за магнита. Поне на легаси 4 седан багажника е на торсион, който минава точно от там и въпреки предвидената извивка около мястото за говорител, то не е много. Ако си от София мога да те пратя при момчетата, които направиха моята кола да обсъдите възможни решения и цени и ако те устройва да действат. Доста са кадърни, те ми правиха и домашните колони. ПП: за вратите ако искш прилични говорители трябват и спейсъри.
|
|
|
Сря Яну 23, 2019 9:30 am |
|
|
FDevil
Регистриран на: Вто Окт 24, 2017 4:16 pm Постове: 14
Автомобил: Legacy V, 2.0D
Рейтинг: 44
|
Не ми се иска каса да слагам в багажника, за да мога да си го ползвам когатоп се наложи. Това с размера на магнита малко е прекалкено. Не търся кой знае какви децибели, а просто искам да чувам колкото се може по-ниско. Основно слушам рок, така че няма да го пренапъвам тоя суб, обаче е задължително да го има.
Също така говорители на задния прозорец са абсолютно задължителни. Съвсем различен е звука с двата задни канала които да идват отзад. Сега чувам музиката само отпред. Не мога да си обясня как изобщо от завода са сложили такава абсурдна музика на кола 2011 г....
Мултимедията ми пристигна вчера. Като я слагам ще гледам да снимам. Засега ще изкарам назад захранване и нисък сигнал за 2-та задни канала и суб (искам да мога да го управлявам от хеда). И ще започна да обикалям спецовете за акъл. Все пак е хубаво предварително да са избрани и говорителите и стъпалото заедно.
Аз познавам момчетата от Тояга и тези на бул България. Ако твоите са други, давай координати и на тях. От още едно мнение никой не е загубил...
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 11:35 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Постове: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
|
Сря Фев 13, 2019 12:54 am |
|
|
FDevil
Регистриран на: Вто Окт 24, 2017 4:16 pm Постове: 14
Автомобил: Legacy V, 2.0D
Рейтинг: 44
|
Ето какво и как се получи. Започнах с демонтажа на панела и оригиналния хед. Самия панел се сваля най-лесно като се дръпне с пръсти откъм въздуховодите (само щипка са, няма болтове). После хеда е на 4 винта. За сравнение оригиналния панел и новия с 10 инчов дисплей: На външен вид са го докарали 1:1. Може би качеството на самата пластмаса на китаеца е по-лошо, но на външен вид е ок. Самите решетки на въздуховодите са само на щипки и се преместват лесно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
15
|
|
Пет Фев 22, 2019 1:20 pm |
|
|
FDevil
Регистриран на: Вто Окт 24, 2017 4:16 pm Постове: 14
Автомобил: Legacy V, 2.0D
Рейтинг: 44
|
Последва монтажа на USB портовете. За тази мултимедия са 2, затова реших първия да го монтирам при запалката за лесна ежедневна употреба, а втория да остане в жабката за любимите неща, които винаги да са на линия. Ето и снимките: и съответно в жабката:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Фев 22, 2019 1:26 pm |
|
|
FDevil
Регистриран на: Вто Окт 24, 2017 4:16 pm Постове: 14
Автомобил: Legacy V, 2.0D
Рейтинг: 44
|
Сега задната кора. 1. Сваля се долната част на задната седалка. Има две заключващи щракалки от всяка страна, натискат се и се повдига нагоре. Не е нужна сила. След това се издърпва цялата седалка напред. 2. Облегалката има 4 фиксиращи болта, които ясно се виждат отдолу. След като се развият, облегалката се повдига нагоре и се изважда (в горната част е закачена на 2 куки). 3. Свалят се пластмасовите кори от двете страни (само на щипки), по-внимателно трябва да се вадят. След това остава самата кора, тя има 5 пластмасови щипки в предната част, които се откопчават с повдигане, след което цялата кора се издърпва напред.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Фев 22, 2019 1:40 pm |
|
|
FDevil
Регистриран на: Вто Окт 24, 2017 4:16 pm Постове: 14
Автомобил: Legacy V, 2.0D
Рейтинг: 44
|
Ето какво има отдолу: На оригиналното предвидено място, което в моя случай не е изрязано трябва да влезне този 10 инчов хубавец: Тази пластмасова кутийка, която стърчи в близост и първоначално ме притесни е управление за централното, т.е. няма страшно. Прикачени файлове: p10.jpg Сега захващам зегето ....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Фев 22, 2019 1:43 pm |
|
|
FDevil
Регистриран на: Вто Окт 24, 2017 4:16 pm Постове: 14
Автомобил: Legacy V, 2.0D
Рейтинг: 44
|
Малко рязане и пилене и ето го резултата: Прикачени файлове: p11.jpg Подложка... Прикачени файлове: p12.jpg Малко шумоизолация... Прикачени файлове: p13.jpg Готов съм да събирам всичко.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Фев 22, 2019 1:49 pm |
|
|
FDevil
Регистриран на: Вто Окт 24, 2017 4:16 pm Постове: 14
Автомобил: Legacy V, 2.0D
Рейтинг: 44
|
Както вече коментирахме с колегите искаше ми се да сложа някакви среди, които да се чуват и отзад, защото фабрично музиката се чува много досадно само отпред. Доста трудно избрах, но финално се спрях на широкоспектърни пищялки DLS RC50. Ето как се получиха нещата: Прикачени файлове: p14.jpg Прикачени файлове: p15.jpg По окабеляването няма кой знае какво нестандартно, така че не съм правил снимки ... Прикачени файлове: p16.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Фев 22, 2019 2:02 pm |
|
|
FDevil
Регистриран на: Вто Окт 24, 2017 4:16 pm Постове: 14
Автомобил: Legacy V, 2.0D
Рейтинг: 44
|
Последваха саунд чекове и настройки ... Прикачени файлове: p17.jpg Сега вече мога да кажа, че звука е задоволяващ. Определено добър обем и се чува отвсякъде, а не като фабрично само отпред. Телефона се чува перфектно, говори се спокойно от шофьорското място и се чува добре. Навигацията работи безпроблемно. Прикачени файлове: p18.jpg Не успях да подкарам само диагностиката в реално време през OBD. По късно ще пробвам с блутут OBD и ще пиша какъв е резултата. Пропуснах да напиша, че всичко отзад се храни от Pioneer GM-A6604 стъпало (вижда се кутията на една от снимките), което монтирах под кората в багажника отгоре. Първо мислех на гърба на седалката, но не ми харесаха опцийте за фиксиране. Утре ще снимам и ще добавя снимки и на стъпалото. Дано да съм бил полезен на някой.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
14
|
|
Пет Фев 22, 2019 2:14 pm |
|
|
FDevil
Регистриран на: Вто Окт 24, 2017 4:16 pm Постове: 14
Автомобил: Legacy V, 2.0D
Рейтинг: 44
|
В този ред на мисли, някой ако ползва Андроид приложение за диагностика в реално време, нека сподели впечатления ... Аз още се колебая, но ще инсталирам и ще тествам поне няколко със сигурност...
|
|
|
Пет Фев 22, 2019 2:17 pm |
|
|
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Постове: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
|
Поздравления за свършената работа и за споделената информация/снимки FDevil написа: В този ред на мисли, някой ако ползва Андроид приложение за диагностика в реално време, нека сподели впечатления ... Аз още се колебая, но ще инсталирам и ще тествам поне няколко със сигурност... Мисля, че Torque Pro е най-ползваното и най-полезното приложение за диагностика.
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
|
|
|
Пет Фев 22, 2019 2:52 pm |
|
|
PitM
Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am Постове: 593 Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
|
Добра работа! Панела на моя Аутбек изглежда по съвсем същия начин (нарочно съм го избирал без навигация). Зачудих се обаче защо казвате, че качеството на звука е зле!? При мен е съвсен същия CD Changer (с Harman Kardon) с доста приличен звук. Какво е качеството на този дисплей?
|
|
|
Пет Фев 22, 2019 5:21 pm |
|
|
kantarev
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am Постове: 105 Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
|
Ехеее , добре дошъл в клуба на Тесла Много яко стои и чак се замислям и аз че барчето под навигацията не го ползвам за нищо с този старовремски капак Всеки със по-старо Субару който се качи в моята кола , казва че звука е супер...ама и аз не съм разбирач
|
|
|
Пет Фев 22, 2019 8:24 pm |
|
|
cerrone
Регистриран на: Пет Фев 17, 2017 9:16 pm Постове: 16
Автомобил: 2010 Subaru Legacy 2.5 170hp
Рейтинг: 0
|
Поздравления за проекта. Със сигурност резултата превъзхожда по качество фабричния звук, който е направен с огромни компромиси от страна на качество. Не знам какъв ти е точно модела на Легасито, но съдейки от фабричния плеър, вероятно има базов аудио пакет, който е за тотално изхвърляне (вероятно дори и аудио ъпгрейда им с Harman Kardon система търпи критики). Говоря както за плеъра така и за говорителите. Ако позволиш малка бележка към типа на басов говорител, който си избрал - със сигурност в момента усещаш осезаема разлика в ниските честоти, но този говорител е проектиран само за работа в затворен обем - било то напълно затворена кутия или такава с бас рефлекс. Без да му ровя документацията съдейки от размера му предполагам, че препоръчват за работа в обем от 13-15 литра затворен и 20 с бас рефлекс. В момента той работи в затворен обем, който му осигурява багажното пространство, но то е толкова огромно като космос за него и той не може да свири ефективно. Има специални говорители, които се чувстват добре и ефективно ползвайки обема на багажника, но те са тип "free air" и са типично с размер 12-15". Относно марката му - адмирации. И трите предни линии, които съм имал са били на Hertz, като сегашната е от Mille серията им. DLS RC50 са доста интересно предложение, което съчетава средно и високочестотен в един широлентов говорител и винаги съм искал да чуя, но задължително като предна линия. Кар аудиото ми е хоби, затова не мисли, че те спамя и критикувам - просто искам да помогна с цел подобряване на проекта. Между другото, не си споменал какво имаш за предна линия - фабрични или друго? Само във вратите или и на таблото? Щатските Легасита нямат високочестотни на таблото - продават ги като афтърмаркет екстра, което е доказателство, че производителя е "маркирал" само със слагането на някаква аудио система, колкото да има нещо в колата. А, и кой каза, че бас в багажника пречи - при условие, че е "скрит" в нишата отстрани, няма проблем.
|
|
|
Пон Мар 11, 2019 10:06 pm |
|
|
BrainStormeR
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 11:01 pm Постове: 1017 Местоположение: Варна
Автомобил: Volvo, Legacy 2.5 GT, A6 Allroad
Рейтинг: 70
|
Да споделя моя опит в аудио доработките: Първоначалния план беше да инсталирам Alpine PWD-X5 под седалката на шофьора и към него да вържа поканално Audison Voce AV-K5. Прикачени файлове: 2KAAAgAV-uA-960.jpg За съжаление Алпайна никак не се събра под седалката и реших да продължа само с инсталацията на фронта с Аудисон. Прикачени файлове: aQAAAgIV-uA-960.jpg Горе-долу лесно се получи инсталацията. Най-ценната промяна, според мен, идва от преместването на ВЧ говорители в ъгълчетата на вратите, а заводското решение ВЧ да "свети" нагоре към тавана и предното стъкло е голям майтап с музиката като цяло. Сега пред мен има ясна сцена и добър ефект на присъствие. Съветвам на всички собственици на Легаси 4 да направят тази промяна. Прикачени файлове: SQAAAgIV-uA-960.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.
|
3
|
|
Чет Май 23, 2019 7:23 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта |
|