Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 Съединител и Маховик 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 22
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравйте! Имам сериозен проблем при потегляне на първа
первдавка,колата започва тресе доста,като и подам газ повечко чак
тогава отлепя иначе без газ с отпуснат съединител тресе зверски и неще да
тръгне като хората.При 2,3, 4, 5 предавка с подаване и отпукане на газта се усща едно
лашкане напред назад и така Колата е със сменен наскоро твърд маховик който е нов не
втора ръка и съединител Exedy лагери болтове за маховика и тн.Замерваха маховика за
евнтуални кривини но всичко било наред,значи според мен е съединителя който не за този
маховик или има друг прпблем! Тампоните на двигателя са уж наред не е от тях!
Subaru Legacy 2.5 2004 г бензин. ](*,) ](*,)

Съб Мар 09, 2019 1:31 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 8:34 am
Мнения: 9
Автомобил: Субару Легаси комби2.5 165к.с. 2004
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
вилката смени ли маховика оригинален на субару ли е
преди 5-6 дни и аз правих конверсия на същия модел двигател и година

Съб Мар 09, 2019 6:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 22
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Не колега вилката не съм я сменял ,защото нямаше
нужда така ми казаха! Маховика е нов , но според мене може
и тампоните на двигателя да са за смяна щото са доста меки.
При тебе как е положението при потегляне от място, доволен ли
си от колата? :) :)

Нед Мар 10, 2019 12:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 8:34 am
Мнения: 9
Автомобил: Субару Легаси комби2.5 165к.с. 2004
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
нямам проблем аз :bow: .като сменях взех оригинален нов маховик Субару и комплект съединител Ексайд обаче се оказа че и вилките са различни тази за денферния маховик има по къс ход и като я сложих на твърдия не отделя до край феродото и предполагам от там може да забоксува и претриса с вилката се сменя и възвратната пружина също.виж дали е обезвъздушена помпата на съединителя за да прави пълния си ход.а тампоните на двг трябва да са меки но не и скъсани ако е от тях мотора трябва да се тресе много при подаване на гас на свободна.

Нед Мар 10, 2019 9:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 22
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
При мене когато запаля на място леко претрисва
колата,но това го отдавам на заминал тампон на двигателя.
Когато тръгна на пъра предавка трябва малко повече газ да
и подадеш,към 1200 1500 об. за тръгне като хората иначе започва
да тресе!В най лошия случай угасва, ако не и подам газ!Направо ми
иде да захвъряля някъде! ](*,) ](*,)

Пон Мар 11, 2019 6:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Фев 13, 2019 8:09 pm
Мнения: 9
Местоположение: Велико Търново , до Бирената (старата бирена)
Телефон: 0887243946
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Гледам че си градски, къде ти сменяха съединителя? На доста от местните вече им нямам вяра а отскоро и аз съм с Outback та инфо не би попречило...

Пон Мар 11, 2019 9:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз едно не мога да разбера. Седя и ви се чудя, колега.
Явно не вие правите колата, а някой сервиз.
Явно разпитвате, защото не вярвате на сервиза, но и нито сте сигурен какво може да е, нито какво са правили.
Защо не постъпите по възможно най-разумният начин и да отидете директно в Габрово във Веко Ойл и да прегледат и да кажат какво и е, ПРЕДИ ДА СЕ СЧУПИ наистина (не е невъзможно), заради тези вибрации.
На 40км е от вас, стига се бързо и може и час мисля да си запишете.
За мен, това е най-разумното решение.
По принцип няма проблеми, като се прави конверсия демпфер-твърд.
Правил съм на '99 аутбек 2.5 - никакви ядове (б12 - т.е. същото). Дори беше стар маховика и имаше и леки пукнатини (малки и не пречеха на нормалната работа).
Просто някой нещо не е догледал или е поръчано нещо грешно, но така от разстояние е почити невъзможно да се диагностицира и само ще се объркате повече, защото всеки си споделя болежките, които е имал, а може изобщо да няма общо с вашата.
Успех!

п.п. Ако сам си правехте колата щеше да е друго...

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Мар 11, 2019 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В същия ред на мисли бих попитал:
Рекламации в Търново нямате ли?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Мар 11, 2019 5:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 8:34 am
Мнения: 9
Автомобил: Субару Легаси комби2.5 165к.с. 2004
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
най добре ремонтите сам да си ги прави човек защото с башмайстори се е напълнило навсякъде.Който има познания(мануалс),малко обурудване и условия (гараж,хале,селски двор) може почти всичко да си подмени.Когато ми се наложи да сменям съединителя на моята преди 10 дни обиколих 4-5 сервиза в гр.Русе където ме разстроиха с цени за конверсията и не ме убедиха че са наясно с операцията,си поръчах части от субару варна и ги монтирах в гаража за 4 часа с помощ от приятел :beer:
Другия вариант за конверсия според мен е в лицензиран сервиз субару за да не стават грешки от много философстване на хора които не са бутвали даже автомобил субару
Отклоних се от темата ама много ме е яд на ГОЛЕМИТЕ майстори дето ми искат 2800 лв за конверсия денфер/твърд като частите (нов маховик с болтове,комплект съединител,вилка с пружина) са не повече от 1200 лв, а затруд на двама души колко да са парите (най голям зор е вдигането на ск.кутия тежи много)

Пон Мар 11, 2019 10:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 22
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колата е ремонтирана в сервиз в София!
Човекът който ми направи ремонта мисля,че си свърши
много добре работата,но все пак си остава проблема
с потеглянето,който ще го разнищя някък си! :) :)

Вто Мар 12, 2019 6:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Най-добре е човекът, който я е правил да си я дооправи.
Щом има проблем или не си е свършил добре работата или се е появил друг. Дали в следствие на неправилна употреба или на неправилно извършен ремонт, може само друг сервиз да каже (и най-вероятно ще обвинят предния :pardon: )

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Мар 12, 2019 9:07 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm
Мнения: 22
Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги!Проблема който имах със съединителя се оказа предния диф.и опашката
на скоростаната кутия плюс кардана,не е нито маховика или вилката.
Закарах колата в сервиза при Любо в София,като човка веднага ми обърна
внимание за което съм доволен от него.При смъкване на кардана откъм опашката, самия
вал или пиньон имаше страшен луфт.Разглобяване на касетата и смяна трите лагера,които
бяха тотално заминали отвсякъде,за късмет вискомуфата беше наред.Нови лагери ново масло
и рециклиране на кардана ,защото каретата му бяха доста зле.Когато съм карал с предишния демпферен маховик самия луфт при потегляне от място или при смяна на предавка
не се усещал чак толкова,но при смяната на твърд маховик е вече друго.Общо везето
кутята ми е доста износена,но засега бива! :) :) ;) ;)

Пон Апр 22, 2019 9:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор