Здравейте!
Ремонтът бе успешен, като приключи още миналата седмица, но исках да покарам малко преди да пиша.
Сменени са веригите, всички банани и всички водачи (без един.. малкия вертикален под коляновия вал го намерих в торбата след като завих всичко по капака
). Всичко работи нормално и нямам излишни шумове под капака.
Относно обтегачите - предполагам механичната контра е това, което не му позволява да се прибере при натиск. Пробвах се да сложа пиновете на старите, неуспешно, прибрах ги разпънати.
Относно веригите - сложих новата и старата една до друга и двете максимално разпънати (да седят на два реда). Като дължина видимо нямаше разлика. Пробвах да преместя горния ред в страни (в посоката в която не би следвало да се движат звената) и разлика нямаше (даже мисля че новите имаха малко повече ход).
Ремонтът беше сравнително лесен, като инструменти под капака на веригата имаше само шестограм (hex) 5мм и 8мм, гайките на бананите и обтегачите бяха 12мм и 17мм. Водната помпа мисля че също беше с 12мм (като за екстракцията се ползват 2х M8). При мен водната помна нямаше празен ход, но вече бях взел друга и реших да я сменя. При ваденето се счупиха двете уши, но успях да я извадя с малко повече усилие.
Капакът се държи с 40бр болта с шестограмни глави 5мм. Шайбата на кол. вал е с нормална резба и се развива с 22мм. Аз използвах старият пистов ремък.
При интерес мога да дам повече информация относно разцепване/зацепване.
Благодаря за съветите (както тук, така и на ЛС)!