Автор |
Съобщение |
delio
Регистриран на: Нед Юли 08, 2018 2:51 pm Постове: 5
Автомобил: Subaru legacy 2.0R
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги. Карам легаси 2007-ма 2000R от около 4 години. От няколко месеца се боря с нелечим до момента проблем и реших да потърся помощ тук, за което предварително благодаря. Та .... Както си караш и изведнъж педала на газта спира да функционира. Колата влиза в някакъв авариен режим и вдига оборотите на над 2000 за да можеш без газ да се прибереш. Първо подмених педала на газта, но проблема остана. Дава грешка дроселова клапа. Смених и нея. Проблема остава със същата грешка. Последно в сервиза ми пуснаха някакъв кабел директно от блока до дроселовата клапа, но колата на няколко дена пак спира да може да се подава газ. Гасиш палиш.... Понякога тръгва, а понякога има нужда да си "почине" около половин час, че да се оправи. Вече навсякъде вдигат рамене и не знаят какво да правят. Ако някой се е сблъсквал с нещо подобно, моля да помогне, защото съм в безизходица. Благодаря!
|
|
|
Нед Авг 04, 2019 11:19 am |
|
|
Alxx
|
Би ли споделил, нови или втора ръка части си слагал?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Авг 04, 2019 5:28 pm |
|
|
delio
Регистриран на: Нед Юли 08, 2018 2:51 pm Постове: 5
Автомобил: Subaru legacy 2.0R
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Би ли споделил, нови или втора ръка части си слагал? Педалът е нов, а дроселовата клапа е втора ръка, поради простата причина, че за нова ми дадоха цена около 2500 лв.
|
|
|
Нед Авг 04, 2019 6:36 pm |
|
|
Vmax
|
В повечето случаи проблема е от педала, или по точно буксата - лош контакт+влага и честит сбор. Възможно е и дросела ( отново буксата да прави ядове ), там има едно много гадно уплътнение, което ако не е на място прави ядове. Този проблем при мен се появи след една автомивка ( само външно ), при което идиота беше ръснал и на шофьорската стелка стабилно. Та 3 месеца се борих с това. Взех един нано спрей от Практикер- малка разфасовка, не си спомням марката. Утре ако не забравя ще го снимам. Та с него пръснах и двете букси и нямам адове от тогава.
|
|
|
Нед Авг 04, 2019 8:36 pm |
|
|
delio
Регистриран на: Нед Юли 08, 2018 2:51 pm Постове: 5
Автомобил: Subaru legacy 2.0R
Рейтинг: 0
|
Vmax написа: В повечето случаи проблема е от педала, или по точно буксата - лош контакт+влага и честит сбор. Възможно е и дросела ( отново буксата да прави ядове ), там има едно много гадно уплътнение, което ако не е на място прави ядове. Този проблем при мен се появи след една автомивка ( само външно ), при което идиота беше ръснал и на шофьорската стелка стабилно. Та 3 месеца се борих с това. Взех един нано спрей от Практикер- малка разфасовка, не си спомням марката. Утре ако не забравя ще го снимам. Та с него пръснах и двете букси и нямам адове от тогава. Много благодаря, дано да е това.... Ще се пробва задължително. Ако може наистина и снимка на препарата да дадеш, ще е супер. Благодаря още веднъж.
|
|
|
Нед Авг 04, 2019 9:00 pm |
|
|
Alxx
|
Philips contact spray би трябвало да свърши работа. Нямам схемата на колата ти, иначе бих мернал кабелите от и до за прекъсвания и товар, но затова трябва литература...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Авг 04, 2019 9:44 pm |
|
|
Vmax
|
Alxx написа: Philips contact spray би трябвало да свърши работа. Нямам схемата на колата ти, иначе бих мернал кабелите от и до за прекъсвания и товар, но затова трябва литература... Контактните спрейове вършат работа, но за кратко. Това отдолу прави защитен филм и отблъсква влагата...уж ( поне при мен свърши работа ). https://www.praktiker.bg/bg/Smazki/ZASh ... C/p/478003
|
|
|
Пон Авг 05, 2019 9:26 am |
|
|
Реконструктор
|
На мойта кола съм сложил защита, която прекъсва връзката между педала и ЕКУ-то. Когато сработи, симптомите са същите. Авариен режим, 2000 оборота с които не може да дигнеш повече от 50-60. Тоест аз бих заложил на връзката между педала и ЕКУ-то. Бих го направил по следният начин - връзвам два мултицета (педала е с 2 потенциометъра) при пиновете на ЕКУ-то (намира се в краката на пасажера) и бих следил сигнала. Ако изчезне в момента на появяването на проблема, работата е ясна.
|
15
|
|
Пон Авг 05, 2019 3:49 pm |
|
|
Реконструктор
|
И още нещо - грешката се чисти след 5 запалвания и гасенета.
|
|
|
Пон Авг 05, 2019 4:02 pm |
|
|
delio
Регистриран на: Нед Юли 08, 2018 2:51 pm Постове: 5
Автомобил: Subaru legacy 2.0R
Рейтинг: 0
|
Реконструктор написа: И още нещо - грешката се чисти след 5 запалвания и гасенета. Благодаря колеги. Ще пиша за развръзката.
|
|
|
Вто Авг 06, 2019 9:34 am |
|
|