Автор |
Съобщение |
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Мнения: 35 Рейтинг: 0
|
Здравейте, от скоро ми се появи проблем с това, че колата не може да потегля нормално. При тръгване от място, оборотите падат и започва да ускорява много бавно, докато не стигне 2000 оборота. След тази граница тръгва рязко да ускорява. Прави го и на газ и на бензин. Дайте идеи къде да търся проблема.
|
|
|
Вто Авг 06, 2019 6:41 pm |
|
|
shadow
Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm Мнения: 361 Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
|
Ей ... че съм си затрил някъде стъкленото кълбо ... а свърши и оня смилянския боб ...
Барем да беше написал година на производство на талигата (да не кажа нещо друго) и какъв е мотора, а?
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
|
|
|
Вто Авг 06, 2019 7:11 pm |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Мнения: 35 Рейтинг: 0
|
Извинявам се забравих Колата е легаси 2002г. (трета серия). 2.0 бензин, 125к.с.
|
|
|
Вто Авг 06, 2019 7:28 pm |
|
|
Vmax
|
Стъпков мотор, ако има че не помня...
|
|
|
Вто Авг 06, 2019 7:49 pm |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Мнения: 35 Рейтинг: 0
|
И аз се насочих към него, днес мисля да го почистя.
|
|
|
Сря Авг 07, 2019 7:19 am |
|
|
Реконструктор
|
|
Сря Авг 07, 2019 8:18 am |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Мнения: 35 Рейтинг: 0
|
Свещите са нови, степа го почистих, не е от него. Кабелите видимо нямат проблем, и на тъмно не светят. Бобината- тя или работи или не, няма как да ме бъзика само при старта.
|
|
|
Сря Авг 07, 2019 8:25 am |
|
|
Alxx
|
Цитат: няма как да ме бъзика само при старта. Има, особенно ако е спукана. Чек палил ли се е, грешки чел ли си поне със самодиагностика? Вакумните линии по колата провери ли? Клапани кога са правени за последно?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Авг 07, 2019 5:56 pm |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Мнения: 35 Рейтинг: 0
|
Чек не пали, вакумите са проверени, грешки няма. Клапани са регулирани преди 3000 км.
|
|
|
Сря Авг 07, 2019 6:02 pm |
|
|
Alxx
|
Цитат: степа го почистих, не е от него Чистотата не е гаранция за здравина и правилна работа. Съмнявам се, че с догадки ще се реши тук проблемът - потърси компетентна помощ.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Авг 07, 2019 6:21 pm |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Мнения: 35 Рейтинг: 0
|
Така е, диагностика от разстояние е трудно. Иначе новото 20 от днес, е че с премахнат въздушен филтър и форсиране, думка в кутията на филтъра и то на бензин. На газ просто мотора си тресе до заветните 2000 оборота. Или имам обедняване на сместа в ниските или прегорял клапан.
|
|
|
Сря Авг 07, 2019 9:09 pm |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Мнения: 35 Рейтинг: 0
|
Смених бобина и отново свещите и проблемът със забиването изчезна. Сега оборотите падат и потегля тромаво само с пуснат климатик. Без клима, работи отлично.
|
|
|
Чет Авг 08, 2019 3:49 pm |
|
|