Автор |
Съобщение |
Aby
Регистриран на: Вто Мар 26, 2019 8:42 pm Мнения: 19
Автомобил: Legacy
Рейтинг: -17
|
Здравейте, колата е 2002г., 125к.с. След престой цяла вечер сутрин пали с голямо въртене. След като запали веднъж, няма ядове цял ден. След 8 часов престой пали, след 12 часов не пали лесно. Чистил съм степа, регулирани са клапаните, темп. датчик уж е ок. Проверяван е и на студен и топъл мотор. Имам газ. Откачих маркуча от изпарители към реката с идеята ако има теч на газ да не дави колата, уви нищо P.P.S. Като запали, работи спокойно и равномерно.
|
|
|
Съб Авг 31, 2019 9:46 am |
|
|
Vmax
|
Откача се маркуча за вакуума от изпарителя към колектора. Пробвай така
|
|
|
Съб Авг 31, 2019 12:02 pm |
|
|
Alxx
|
Провери три неща и тогава пиши резултати: Налягане на гориво, преди и след регулатора. Горивен филтър и състояние на цедката в резервоара. Живи данни от датчик колянов/разпределителен вал.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Сеп 01, 2019 10:28 pm |
|
|
Aby
Регистриран на: Вто Мар 26, 2019 8:42 pm Мнения: 19
Автомобил: Legacy
Рейтинг: -17
|
Два дена я карах само на бензин с откачено газово. Никакъв ефект. Ще проверя другите неща и ще пиша за резултата.
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 7:20 am |
|
|
stenly2777
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm Мнения: 221 Местоположение: Варна
Автомобил: Smart for Four EQ Hyundai Kona EV
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 99
|
Здравей Колега. Аз бях с абсолютно идентичен проблем. Реших го като започнах по възможно най-скептичният за мен начин, с добавка за почистване на инжектори на Бардал. Трябваше да карам около 150 км на бензин(нещо което не бях правил от години). След първия и втория ден, никакъв ефект. Казах си че съм се оказал прав за всичките тези добавки и тн. На третия ден обаче колата започна да си пали нормално, разбирай от първия път. Не налагам мнение, просто споделям при мен как се получиха нещата, мисля че не би ти коствало нищо(освен цената на добавката и бензина де)да пробваш и ти. Дано се разреши проблема ти по най-безболезнения начин.
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 8:15 pm |
|
|
Aby
Регистриран на: Вто Мар 26, 2019 8:42 pm Мнения: 19
Автомобил: Legacy
Рейтинг: -17
|
Сложих добавка, подобри се работата на мотора определено, но паленето си остана проблем. Сутринта около 20 градуса пали с голямо въртене. Оставих я и на следващия ден я пробвах по обед около 30 градуса. Запали много по-лесно. Не мога да се справя с проблема сам и другата седмица ще я водя да я погледнат.
|
|
|
Сря Сеп 04, 2019 8:33 am |
|
|
Aby
Регистриран на: Вто Мар 26, 2019 8:42 pm Мнения: 19
Автомобил: Legacy
Рейтинг: -17
|
Премериха днес налягането на горивото преди регулатора. Първо подкачване 1.5 бара, след втори контакт 2.4 бара и след трети контакт около 4 бара. Но не държи налягането, веднага започва да го изстърва.
|
|
|
Чет Сеп 05, 2019 9:35 am |
|
|
Aby
Регистриран на: Вто Мар 26, 2019 8:42 pm Мнения: 19
Автомобил: Legacy
Рейтинг: -17
|
Направих си замерване и по време на работа на двигателя. Колата тотално отказа да пали от няколко дни. След 6 часа престой, налягането падна от около 4 бара на 0. След това колкото и пъти да давах на контакт, повече от 2.4 бара не вдигна, а след секунда ставаха 2 бара. Успях да запаля със старт спрей. По време на работа на мотора налягането е 1.8 и стрелката на манометрите пулсира непрекъснато. При форсиране, налягането се вдига леко за секунда и пада на 1.5 бара. След като позагря мотора, налягането на празен ход падна на 1.5 бара. Какво трябва да е налягането при контакт и по време на работа на двигателя?
P.P.S. Нека модераторите да ми съединят мненията в едно, за по прегледано, тъй като не мога да ги редактирам.
|
|
|
Чет Сеп 05, 2019 5:22 pm |
|
|
hernando
Регистриран на: Пет Яну 27, 2017 12:03 pm Мнения: 19
Автомобил: subaru outback 2.5
Рейтинг: 107
|
Има ли някакво развитие при теб, че и аз имам същия проблем?
|
|
|
Пон Окт 14, 2019 12:47 am |
|
|
azmarto
Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm Мнения: 238 Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 10
|
Съгласно ръководството за моята кола, налягането на изключване на помпата е 3,77 - 6,9kg/sm2.
|
|
|
Пон Окт 14, 2019 1:34 pm |
|
|
rockton
Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 6:18 am Мнения: 36 Местоположение: софия
Автомобил: Форестър 2.0 МТ
Телефон: 0896633459
Рейтинг: 45
|
Налягането на горивото трябва да се мери директно на горивната рейка(входа). Ако има пилсации, повече от 0.4~0.5 бара сменяй помпата в комплект с горивния филтър! Механично вакумният клапан на рейката за подържане на налягането също може да дава фира. Налягането в рейката трябва да е 3.7 бара механично без вакум-а и 3.2 бара с вакум-а +- 0.2 бара!
_________________ "четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0876 294571
|
|
|
Нед Дек 08, 2019 10:27 am |
|
|
Aby
Регистриран на: Вто Мар 26, 2019 8:42 pm Мнения: 19
Автомобил: Legacy
Рейтинг: -17
|
Забравих да пиша къде беше проблема. Смених горивен филтър и налягането се повиши с 1 бар. 2,5 на работещ двигател, 3 бар с откачен вакуум, над 4 със стиснат маркуч на обратното гориво. Проблема беше в бобината. Като се загрее смук. колектор, загрява се и тя и няма проблем. Истине ли, пали със зор. За пробата я стоплих с пистолет за топъл въздух и запали от раз. Сега съм с друга бобина, нямам проблем. След почистване на дюзите, пали от четвърт независимо от температурата.
|
13
|
|
Съб Дек 14, 2019 6:03 pm |
|
|