|
Страница 1 от 1
|
|
Спортен филтър за Legacy 3.0R
Автор |
Съобщение |
KAJIuTAP4o
Регистриран на: Вто Окт 15, 2019 11:27 am Постове: 7 Рейтинг: 0
|
Здравейте, фенове на марката и колеги. От скоро съм член на семейството и това ми е първия пост. Имам Legacy от 1г г/д. Двигателя е 3.0/245к.с. 2005г. Колата ме кефи доста и искам малко да я "освежа". В момента имам спортни гърнета и обмисля спортен филтър и ремап. Въпросът ми е към какъв филтър да се насоча о Madness(Пловдив) окей ли са ремапа. Също така ако някой е минал през процеса, какво да очаквам като подобрение на перформънс. Благодаря ви
|
|
|
Вто Окт 15, 2019 11:47 am |
|
|
shadow
Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm Постове: 361 Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
|
И колко коня смяташ, че ще стане след ремап тоя атмосферен мотор?
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
|
|
|
Вто Окт 15, 2019 2:17 pm |
|
|
KAJIuTAP4o
Регистриран на: Вто Окт 15, 2019 11:27 am Постове: 7 Рейтинг: 0
|
Напълно, ясно ми е че няма да има огромна разлика. За това питам какво да очаквам и дали някой го е правил до сега, за да знам как да процедирам. Така че, ако имаш нещо полезно да кажеш по въпроса, заповядай
|
|
|
Вто Окт 15, 2019 2:47 pm |
|
|
Vmax
|
KAJIuTAP4o написа: Напълно, ясно ми е че няма да има огромна разлика. За това питам какво да очаквам и дали някой го е правил до сега, за да знам как да процедирам. Така че, ако имаш нещо полезно да кажеш по въпроса, заповядай Да ти кажа нещо полезно - нищо не ти е ясно, личи си от въпросите които задаваш. Почети малко ( т.е повече ). viewtopic.php?f=10&t=23266&hilit=Тунинг+3.0
|
|
|
Вто Окт 15, 2019 3:32 pm |
|
|
Реконструктор
|
245 коня от 3 атмосферни литра е достатъчно форсиран мотор. Даже имам смътното подозрение, че с български бензин 95 най-вероятно не се достигат тия коне, трябва високооктанов.
|
|
|
Вто Окт 15, 2019 4:05 pm |
|
|
KAJIuTAP4o
Регистриран на: Вто Окт 15, 2019 11:27 am Постове: 7 Рейтинг: 0
|
Vmax написа: KAJIuTAP4o написа: Напълно, ясно ми е че няма да има огромна разлика. За това питам какво да очаквам и дали някой го е правил до сега, за да знам как да процедирам. Така че, ако имаш нещо полезно да кажеш по въпроса, заповядай Да ти кажа нещо полезно - нищо не ти е ясно, личи си от въпросите които задаваш. Почети малко ( т.е повече ). viewtopic.php?f=10&t=23266&hilit=Тунинг+3.0 Нямам и претенции да разбирам, за това питам във форума. Благодаря за темата която ми прати, но там не виждам нищо конкретно. Плюс това коментарите не са кой знае колко много. Ще съм ти още по-благодарен ако ме "просветлиш" малко повече с повече от 4 думи
|
|
|
Вто Окт 15, 2019 4:47 pm |
|
|
Alxx
|
Аз, ще опитам да те "осветля" с повече от 4 думи. Калин е от малкото в БГ, строго специализирани относно Субару. Със спортни гърнета, освен шум надали ще постигнеш нещо. Виж, цяла генерация(например от Гущера), колд интейк с филтър и ремап би довел до нещо различно от +5к.с...но, както се сещаш, това не са модификации за 3,50 и трябва да си направиш внимателна сметка какво искаш, колко ще дадеш и колко ще получиш.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Окт 15, 2019 9:06 pm |
|
|
valqk
|
Забрави и да споменеш, нещо дъвкано в стари теми. Силов тунинг на атмосферка = много пари, малко коне => по-добре турбо, за по-осезаеми резултати.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Вто Окт 15, 2019 9:09 pm |
|
|
KAJIuTAP4o
Регистриран на: Вто Окт 15, 2019 11:27 am Постове: 7 Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Аз, ще опитам да те "осветля" с повече от 4 думи. Калин е от малкото в БГ, строго специализирани относно Субару. Със спортни гърнета, освен шум надали ще постигнеш нещо. Виж, цяла генерация(например от Гущера), колд интейк с филтър и ремап би довел до нещо различно от +5к.с...но, както се сещаш, това не са модификации за 3,50 и трябва да си направиш внимателна сметка какво искаш, колко ще дадеш и колко ще получиш. Благодаря ти много за инфото! Имаш ли някаква представа как изглеждат нещата в цифрово изражение от към $(малко по-конкретно) и какво подобрение да се очаква като краен резултат?
|
|
|
Вто Окт 15, 2019 9:53 pm |
|
|
Alxx
|
Най-добре попитай съответните хора, не аз определям цената на труда има. Телефонът на Гущера го има във форума, а Калин е тук с ник .zk
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Окт 16, 2019 6:48 am |
|
|
petko 69
|
Колега , минах по този път спирачки , радиатори , Ред Бул , спортен филтър ,генерация и с ВРХ гърнета , Жоро Диното и таблица . Резултата е доста минимален , но си струва заради разхода на гориво който пада с 2л. , а и в големите жеги не се притесняваш да не прегрееш мотора . Тук колега слага на този мотор компресор и там резултатите бяха впечатляващи , има тема намери я .Успех .
|
|
|
Сря Окт 16, 2019 7:09 am |
|
|
KAJIuTAP4o
Регистриран на: Вто Окт 15, 2019 11:27 am Постове: 7 Рейтинг: 0
|
petko 69 написа: Колега , минах по този път спирачки , радиатори , Ред Бул , спортен филтър ,генерация и с ВРХ гърнета , Жоро Диното и таблица . Резултата е доста минимален , но си струва заради разхода на гориво който пада с 2л. , а и в големите жеги не се притесняваш да не прегрееш мотора . Тук колега слага на този мотор компресор и там резултатите бяха впечатляващи , има тема намери я .Успех . Благодаря много! Ако не ти е проблем може ли да дадеш малко по конкретни цифри колко ти излезна и също дали знаеш като конски сили колко си вдигнал и как се усеща колата в ниските след подобренията. Мерси пак
|
|
|
Чет Окт 17, 2019 4:11 pm |
|
|
zk.
|
Какво точно искаш да постигнеш с колата? За осезаемо повече мощност и въртящ момент не е това най-подходящата платформа. Но ако търсиш рафиниране на работата на мотора има какво да се подобри спрямо заводските настройки. Не си споменал с каква скоростна кутия е колата, при автоматичните може да се постигне много по-адекватно и по-предвидимо превключване.
Не е много уместно да се сравнява този модел с предния, понеже и моторите и компютрите, които ги управляват са много различни.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Чет Окт 17, 2019 10:21 pm |
|
|
Nikiii
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 4:04 pm Постове: 25 Местоположение: София
Автомобил: Legacy B13 H6 FaceLift
Рейтинг: 27
|
В xtreme tuning бях питал за генерация понеже изработват и продават и т.н. ... с колектора до отзад, тоест всичко необходимо и ме застреляха с цена от 2600лв. Както повечето колеги са ти написали от двигател без турбо... трудно ще изкараш нещо и като цяло инвестицията не си заслужава.
И ако мога да вметна един въпрос и аз тук в темата, което до някъде е свързано с питането на колегата, някой дали е правил нещо по скоростната кутия като ъпгрейд както малко по нагоре се спомен, за по адекватно превключване и по добра работа ? В случая аз съм с 3.0 и Si-Drive 5степенен автомат?
|
|
|
Пет Окт 18, 2019 4:52 pm |
|
|
KAJIuTAP4o
Регистриран на: Вто Окт 15, 2019 11:27 am Постове: 7 Рейтинг: 0
|
zk. написа: Какво точно искаш да постигнеш с колата? За осезаемо повече мощност и въртящ момент не е това най-подходящата платформа. Но ако търсиш рафиниране на работата на мотора има какво да се подобри спрямо заводските настройки. Не си споменал с каква скоростна кутия е колата, при автоматичните може да се постигне много по-адекватно и по-предвидимо превключване.
Не е много уместно да се сравнява този модел с предния, понеже и моторите и компютрите, които ги управляват са много различни. Колата е с 5 степенна автоматична и наистина съм забелязал, че в някои моменти не реагира точно както бих искал та подобрение в тази насока ми звучи доста добре. Също така забелязвам че докато не влезе в обороти й и е малко трудничко което също много бих радвал ако мого по някакъв начин да подобря.
|
|
|
Съб Окт 19, 2019 10:01 am |
|
|
BrainStormeR
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 11:01 pm Постове: 1017 Местоположение: Варна
Автомобил: Volvo, Legacy 2.5 GT, A6 Allroad
Рейтинг: 70
|
Давам един палец горе за zk относно знанията му за нашите 5EAT - при мен колегата препрограмира работата на скоростната кутия за по-директно превключване (за турбо мотор е наложително) и промени работата на педала на газта (по-чувствителен, но не твърде агресивен).
Съветвам KAJIuTAP4o да остави филтрите и генерациите и да се обърне към zk, колата ти ще стане по приятна за каране.
ПП: Година след ъпдейта не ползвам нито ръчния, нито спортния режим, колата е идеално балансирана в момента, мога да я карам както икономично, така и агресивно.
_________________ BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.
|
|
|
Нед Окт 20, 2019 3:43 pm |
|
|
zk.
|
Nikiii написа: някой дали е правил нещо по скоростната кутия като ъпгрейд както малко по нагоре се спомен, за по адекватно превключване и по добра работа ? В случая аз съм с 3.0 и Si-Drive 5степенен автомат? За да се подобри превключването не е нужно да се променя нещо по хардуера, постига се само с пренастройване на електрониката.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Пон Окт 21, 2019 8:05 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 56 госта |
|