|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
ivobemaina
Регистриран на: Пет Апр 12, 2019 9:17 am Мнения: 5
Телефон: 0877100201
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги.Нов съм в форума и предварително се извинявам ако вече има подобна тема или съм нарушил някое правило. Става въпрос за легаси 2.0i 125hp 2003година.Колата е с газов инжекцион.Та сутрин като запаля , си пали от раз, обаче докато загрее до 30 градуса(тоест докато работи на бензин )нещата не са хич добре.Оборотите падат доста , почти до гаснене , но не гасне, после пък се дигат до 1400 - 1600 и пак спадат.През това време ако се опитам да тръгна на първа е почти невъзможно - колата започва все едно да се дави и да падат оборотите.Ако се опитам да подам газ , всъщност се получава обратния ефект и вместо да се дигнат оборотите те падат.След като загреее и мине на газ - проблеми нямам никакви.Кажете предположения. Сменил съм свещите и гарнитурите на свещите.
|
|
|
Вто Окт 01, 2019 2:48 pm |
|
|
Alxx
|
Регулирай си хлабината на клапаните за разнообразие.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Окт 01, 2019 10:09 pm |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Моето предложение е да пробваш да заредиш бензин на друга бензиностанция и да покараш само на бензин, докато изгориш 30-тина литра, като можеш да сипеш в него и 1л. Спирт 95% например или някоя добавка за почистване на инжектори.
|
|
|
Сря Окт 02, 2019 8:08 am |
|
|
Alxx
|
Колега, спиртът и бензинът образуват естери и едни други неща. Не давай съвети водещи до рискове с неясен резултат.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Окт 02, 2019 6:39 pm |
|
|
Пламен Янев
Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm Мнения: 165 Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
|
Може да се погледне и газовата.Пикаещи дюзи давят мотора в началото.Минах през същите симптоми,и след смяна на дюзи се оправи.
|
|
|
Чет Окт 03, 2019 8:38 am |
|
|
ivobemaina
Регистриран на: Пет Апр 12, 2019 9:17 am Мнения: 5
Телефон: 0877100201
Рейтинг: 0
|
Благодаря ви много за отговорите.Ще започна едно по едно да пробвам нещата , които ми казахте.И ще пиша резултатите.
|
|
|
Чет Окт 03, 2019 8:48 am |
|
|
Alxx
|
"Гледането" за пикаещи дюзи е простичко. Изключи газта и мини на бензин за последния километър до вас. Пред вас отпусни маркуча между дюзите и изпарителя(филтъра например) да изпусне налягането и сутринта тествай. Аз, на твое място бих замерил вакуума на мотора сутрин, като най-рисков фактор. Ако е нисък - първият ми пост в темата ти за справка.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Окт 03, 2019 6:28 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|