Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
 Проблем при палене 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Апр 12, 2019 9:17 am
Мнения: 5
Телефон: 0877100201
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги.Нов съм в форума и предварително се извинявам ако вече има подобна тема или съм нарушил някое правило.
Става въпрос за легаси 2.0i 125hp 2003година.Колата е с газов инжекцион.Та сутрин като запаля , си пали от раз, обаче докато загрее до 30 градуса(тоест докато работи на бензин )нещата не са хич добре.Оборотите падат доста , почти до гаснене , но не гасне, после пък се дигат до 1400 - 1600 и пак спадат.През това време ако се опитам да тръгна на първа е почти невъзможно - колата започва все едно да се дави и да падат оборотите.Ако се опитам да подам газ , всъщност се получава обратния ефект и вместо да се дигнат оборотите те падат.След като загреее и мине на газ - проблеми нямам никакви.Кажете предположения.
Сменил съм свещите и гарнитурите на свещите.

Вто Окт 01, 2019 2:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Регулирай си хлабината на клапаните за разнообразие.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Окт 01, 2019 10:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моето предложение е да пробваш да заредиш бензин на друга бензиностанция и да покараш само на бензин, докато изгориш 30-тина литра, като можеш да сипеш в него и 1л. Спирт 95% например или някоя добавка за почистване на инжектори.

Сря Окт 02, 2019 8:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, спиртът и бензинът образуват естери и едни други неща. Не давай съвети водещи до рискове с неясен резултат.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Окт 02, 2019 6:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm
Мнения: 165
Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може да се погледне и газовата.Пикаещи дюзи давят мотора в началото.Минах през същите симптоми,и след смяна на дюзи се оправи.

Чет Окт 03, 2019 8:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 12, 2019 9:17 am
Мнения: 5
Телефон: 0877100201
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря ви много за отговорите.Ще започна едно по едно да пробвам нещата , които ми казахте.И ще пиша резултатите.

Чет Окт 03, 2019 8:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
"Гледането" за пикаещи дюзи е простичко. Изключи газта и мини на бензин за последния километър до вас. Пред вас отпусни маркуча между дюзите и изпарителя(филтъра например) да изпусне налягането и сутринта тествай. Аз, на твое място бих замерил вакуума на мотора сутрин, като най-рисков фактор. Ако е нисък - първият ми пост в темата ти за справка.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Окт 03, 2019 6:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 7 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор