|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
ivobemaina
Регистриран на: Пет Апр 12, 2019 9:17 am Мнения: 5
Телефон: 0877100201
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги.Нов съм в форума и предварително се извинявам ако вече има подобна тема или съм нарушил някое правило. Става въпрос за легаси 2.0i 125hp 2003година.Колата е с газов инжекцион.Та сутрин като запаля , си пали от раз, обаче докато загрее до 30 градуса(тоест докато работи на бензин )нещата не са хич добре.Оборотите падат доста , почти до гаснене , но не гасне, после пък се дигат до 1400 - 1600 и пак спадат.През това време ако се опитам да тръгна на първа е почти невъзможно - колата започва все едно да се дави и да падат оборотите.Ако се опитам да подам газ , всъщност се получава обратния ефект и вместо да се дигнат оборотите те падат.След като загреее и мине на газ - проблеми нямам никакви.Кажете предположения. Сменил съм свещите и гарнитурите на свещите.
|
|
|
Вто Окт 01, 2019 2:48 pm |
|
|
Alxx
|
Регулирай си хлабината на клапаните за разнообразие.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Окт 01, 2019 10:09 pm |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Моето предложение е да пробваш да заредиш бензин на друга бензиностанция и да покараш само на бензин, докато изгориш 30-тина литра, като можеш да сипеш в него и 1л. Спирт 95% например или някоя добавка за почистване на инжектори.
|
|
|
Сря Окт 02, 2019 8:08 am |
|
|
Alxx
|
Колега, спиртът и бензинът образуват естери и едни други неща. Не давай съвети водещи до рискове с неясен резултат.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Окт 02, 2019 6:39 pm |
|
|
Пламен Янев
Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm Мнения: 165 Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
|
Може да се погледне и газовата.Пикаещи дюзи давят мотора в началото.Минах през същите симптоми,и след смяна на дюзи се оправи.
|
|
|
Чет Окт 03, 2019 8:38 am |
|
|
ivobemaina
Регистриран на: Пет Апр 12, 2019 9:17 am Мнения: 5
Телефон: 0877100201
Рейтинг: 0
|
Благодаря ви много за отговорите.Ще започна едно по едно да пробвам нещата , които ми казахте.И ще пиша резултатите.
|
|
|
Чет Окт 03, 2019 8:48 am |
|
|
Alxx
|
"Гледането" за пикаещи дюзи е простичко. Изключи газта и мини на бензин за последния километър до вас. Пред вас отпусни маркуча между дюзите и изпарителя(филтъра например) да изпусне налягането и сутринта тествай. Аз, на твое място бих замерил вакуума на мотора сутрин, като най-рисков фактор. Ако е нисък - първият ми пост в темата ти за справка.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Окт 03, 2019 6:28 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта |
|