Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 3:51 pm



Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
 Проблем с парното 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Юли 16, 2018 9:46 pm
Мнения: 32
Автомобил: Subaru Legacy wagon 2.R/150 Hp
Рейтинг: 60
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,
Колата е Subaru Legacy wagon 2.R/150 Hp B13

Парното се държи неадекватно. Климатроника е двузонов.

Лявата страна от към водача всичко е ок - когато задам температурата си работи коректно.

Дясната страна обаче духа само студено независимо каква температура съм задал.

Моля за идеи

Пон Окт 28, 2019 10:47 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Запушено радиаторче на парното. Има много изписано във форума.

Пон Окт 28, 2019 12:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юли 16, 2018 9:46 pm
Мнения: 32
Автомобил: Subaru Legacy wagon 2.R/150 Hp
Рейтинг: 60
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takinardi написа:
Запушено радиаторче на парното. Има много изписано във форума.


Странно е да е запушено при условие, че от страната на шофьора дуга много топло

Пон Окт 28, 2019 5:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колегата ти каза, че има изписано доста. Не се запушва цялото. Възможно е и да е моторчето на клапата топъл/студен въздух, трябва да провериш работи ли. Би трябвало да се ориентираш по промяната на шума или липсата на такава, докато местиш само дясната зона от топло към студено и обратно с вентилатор на макс.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Окт 28, 2019 6:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Мнения: 2763
Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Входа и изхода на радиаторчето за парното са от ляво. Затова се получава така, че при запушване първо спира да духа топло от дясно. Може да ти го промият някъде без да се сваля, но при мен изкара още две години след такава промивка и след това го смених с ново.
както писаха колегите по-горе - има цяла тема за този проблем.
;)

Пон Окт 28, 2019 8:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юли 16, 2018 9:46 pm
Мнения: 32
Автомобил: Subaru Legacy wagon 2.R/150 Hp
Рейтинг: 60
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Направих следното:

Дадох задание за 29 градуса и на двете зони.

Лявата от към шофьора - тази която работи адекватно - духа горещ въздух
Дясната - която включително и в сервиз са казали на жена, че е запушен радиатора - духа хладен въздух

НО, включих и климатика ( AC да свети на дисплея )

Лявата зона - духа горещ въздух

Дясната - от хладен въдуха стана леден

Според мен е управлението на клапата.

Не мамерих достатъчно информация къде точно да тъся актуатора.

Някъде под жабката ли е? Там където е филтъра за купето ?

Сря Окт 30, 2019 8:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Радиаторчето се запушва само от дясната част.. такава е конструкцията и нищо не можеш да направиш.
Ако някой, някога е слагал добавка за спиране на течове .. със сигурност можеш да го отпишеш.
Има машини за промиване.. 60 лева и ще стане малко по-добре. Но пак няма да се върне така както е било.
Рано или късно отиваш за радиаторче... това е изстрадан проблем за Legacy, Outback и Tribeca.
Смяната е около 200 - 250 лв. Зима иде, просто трябва да си платиш за пълното щастие :)


Това съм го играл цялото.
Първо промих, после проверих клапите, после още една промивка.
После разглеждах специални начини за сваляне на радиаторчето ... без да свалиш таблото.
И след 2 месеца дадох 200 лв.

Пет Ное 01, 2019 12:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
20бр. лимонтозу , градинска ел.помпичка за шадраван , малко снадки и един час промивка през вход изход на радиатор-парно правят чудеса . После с чиста вода и компресор , обезвъздушаване на системата . По просто е от смяна на радиаторче 6ч. и по евтино . Успех .

Вто Ное 05, 2019 8:39 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юли 16, 2018 9:46 pm
Мнения: 32
Автомобил: Subaru Legacy wagon 2.R/150 Hp
Рейтинг: 60
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Промиванетпо е вариант, който правех с Audi B4 преди време. Много прилично се отпушва. Даже си имам помпа за 12 v от стар мерцедец или БМВ която е супер за такава цел. Вероятно някой ден ще се наложи да го правя.

НО в този случай се оказа моторчето на климатрика за дясната страна - както си и мислех. Питах тук там по сервизте да проверим - само STI обърнаха внимание на това което споменах.

За 100 лв. ми решиха проблема заедни с труда и моторчето 2-ра ръка. Доволен съм от тях, тъй като се отнесоха професинално.

Сря Ное 06, 2019 3:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 09, 2021 7:37 pm
Мнения: 14
Автомобил: Subary Legacy 2010
Телефон: 0899626216
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте ,

Къде се намира това радиаторче ?
Аз имам шумове зад таблото както каза колегата по горе. И при мен от ляво духа топло (но на макс не е чак толкова) , а в дясно си духа хладно. Като забелязах че когато карам на дълъг път и не пускам топло от лявата страна въздуховодите са супер топли и без да е пуснато парно си лъчат към купето.

Супер странна работа. Благодаря за съдействието предварително.

Чет Ное 11, 2021 8:48 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 13, 2019 5:26 am
Мнения: 16
Skype: his-divine-shadow
Автомобил: Subaru Legacy 2.5GT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Този филм го играх с моето Legacy B13, проблема си беше изцяло в радиатора на парното, след смяната му всичко си дойде на мястото, нов не е скъп към 120лв беше , филма е в смяната, някои колеги твърдят че може да се смени без сваляне на таблото, но при мен не видяхме такъв вариант и общо взето 2 дни си играхме докато разглобим и съберем всичко наново.

Сря Апр 06, 2022 10:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 11 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: dlazarov и 28 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор