Автор |
Съобщение |
Реконструктор
|
Случайно някой с 2.0 165 кс фейслифта, дето е с 294 мм дискове и Токико апарати, гледал ли е за EBC накладки? Защо ми се струва, че не предлагат?
|
|
|
Пет Яну 10, 2020 6:37 pm |
|
|
Alxx
|
Има как да се намерят. Въпросът е, съвпадат ли с двубуталното Токико на Фоз Сг турбо? Ако да, има вариант да се намерят. Моята баба е с такива апарати и съм гледал доста, но лично бих предпочел Hawk.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Яну 10, 2020 8:09 pm |
|
|
Реконструктор
|
Alxx написа: Има как да се намерят. Въпросът е, съвпадат ли с двубуталното Токико на Фоз Сг турбо? Ако да, има вариант да се намерят. Моята баба е с такива апарати и съм гледал доста, но лично бих предпочел Hawk. Еми колега, освен да се съберем да видим?
|
|
|
Съб Яну 11, 2020 9:53 am |
|
|
Alxx
|
Нямаш грижи. Някой четвъртък на Шел или Икеа?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Яну 11, 2020 11:07 am |
|
|
Реконструктор
|
Лошото е, че имам колата от ~2 год. и освен накладките дето са на апаратите, други нямам
|
|
|
Съб Яну 11, 2020 11:12 pm |
|
|
Alxx
|
Значи всичко е до мързел или липсата му За част от мързела имам "джобен" гайковерт
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Яну 12, 2020 8:53 am |
|
|
Реконструктор
|
А случайно знаеш ли дали на 3.0 шенкелите са същите, и съответно дали конструкцията на апарата е по-удачна?
|
|
|
Пет Яну 17, 2020 4:33 pm |
|
|
Alxx
|
Шенкелите не те бъркат, бърка те супорта. Между 277 и 294 разликата е само в супортите(както казах, аз съм с втория вариант). Имаш опция на 294 да сложиш четирибутален апарат, но ще ограничиш избора на джанти и е крайно желателно да усилиш адекватно и задните спирачки, за да избегнеш ефекта от тормоз на предницата и прегрели дискове. При 294мм предни, за отзад си мисля(за мен) за 277мм задни със срещулежащи бутала апарати. Иначе всички предни двубутални апарати са еднакви или с минимални разлики.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Яну 17, 2020 7:22 pm |
|
|
Реконструктор
|
Alxx написа: Шенкелите не те бъркат, бърка те супорта. Между 277 и 294 разликата е само в супортите(както казах, аз съм с втория вариант). Имаш опция на 294 да сложиш четирибутален апарат, но ще ограничиш избора на джанти и е крайно желателно да усилиш адекватно и задните спирачки, за да избегнеш ефекта от тормоз на предницата и прегрели дискове. При 294мм предни, за отзад си мисля(за мен) за 277мм задни със срещулежащи бутала апарати. Иначе всички предни двубутални апарати са еднакви или с минимални разлики. Тия апарати, предполагам, ще дойдат от WRX? По принцип съм супер навит да мина на 4 бутални, въпроса е дали ще пасне на шенкела.
|
|
|
Съб Яну 18, 2020 1:23 pm |
|
|
Alxx
|
Талигата ми е на крика в сервиза, звънни в понеделник към 9 - 9.30 да измеря разстоянието м/у болтовете на супорта и ще го сравниш с твоето. На моята пасват.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Яну 18, 2020 8:35 pm |
|
|
Реконструктор
|
Сега по повод известните политически събития, накладките от Англия минават ли митница?
|
|
|
Пет Фев 07, 2020 11:31 am |
|
|