Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
 Проблем в скоростна кутия на Легаси 3.0 2004 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 11:50 am
Мнения: 10
Автомобил: Subaru legacy 3.0R
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте
От скоро съм собственик на Легаси 3.0 H6 2004г автомат.
От известно време имам съмнение,че автомата не работи нормално.При нормално каране включването е нормално,но когато почна да изкачвам или да изпреварвам забелязах,че се променят оборотите.Когато ускорявам и съм на 5000 оборота без да отнема газта оборотите падат и пак се вдигат без да сменя предавка.На таблото не светят лампи.Възможно ли е да имам някакъв проблем с автомата или е нормално това?
Маслото на автоматика е сменено преди около 5-6000км с Eneos.
Ще съм много благодарен някой ако сподели мнение.

Поздрави.

Пон Фев 10, 2020 10:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сподели точния модел Енеос, който сте сипали?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Фев 11, 2020 7:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 11:50 am
Мнения: 10
Автомобил: Subaru legacy 3.0R
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Сподели точния модел Енеос, който сте сипали?

Енеос Еко АТФ декстрон 3

Вто Фев 11, 2020 8:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Започни с това, че си объркал маслото. За тази кола - волан и кутия маслото е ОЕМ специфик и го правят много малко фирми. Ravenol Su5 е първото за което се сещам, естествено. И в твоя конкретен случай, вече няма как да минеш с източване. Пълна смяна с рециркулационна машина с промивка те чака.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Фев 11, 2020 8:30 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 11:50 am
Мнения: 10
Автомобил: Subaru legacy 3.0R
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Започни с това, че си объркал маслото. За тази кола - волан и кутия маслото е ОЕМ специфик и го правят много малко фирми. Ravenol Su5 е първото за което се сещам, естествено. И в твоя конкретен случай, вече няма как да минеш с източване. Пълна смяна с рециркулационна машина с промивка те чака.

Благодаря.Ще пробвам със смяната на маслото.

Вто Фев 11, 2020 8:45 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Започни с това, че си объркал маслото. За тази кола - волан и кутия маслото е ОЕМ специфик и го правят много малко фирми. Ravenol Su5 е първото за което се сещам, естествено. И в твоя конкретен случай, вече няма как да минеш с източване. Пълна смяна с рециркулационна машина с промивка те чака.


Само за 5АТ ли се отнася?

Вто Фев 11, 2020 11:58 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да. Четиристепенната кутия е с Dexron III H. Буквата накрая е различното от обикновенния ATF Dex III. Маслото трябва да е за кутии, поддържащи torque clutch lock up.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Фев 11, 2020 7:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 7 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор