|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Проблем в скоростна кутия на Легаси 3.0 2004
Автор |
Съобщение |
Venko15
Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 11:50 am Мнения: 10
Автомобил: Subaru legacy 3.0R
Рейтинг: 0
|
Здравейте От скоро съм собственик на Легаси 3.0 H6 2004г автомат. От известно време имам съмнение,че автомата не работи нормално.При нормално каране включването е нормално,но когато почна да изкачвам или да изпреварвам забелязах,че се променят оборотите.Когато ускорявам и съм на 5000 оборота без да отнема газта оборотите падат и пак се вдигат без да сменя предавка.На таблото не светят лампи.Възможно ли е да имам някакъв проблем с автомата или е нормално това? Маслото на автоматика е сменено преди около 5-6000км с Eneos. Ще съм много благодарен някой ако сподели мнение.
Поздрави.
|
|
|
Пон Фев 10, 2020 10:32 pm |
|
|
Alxx
|
Сподели точния модел Енеос, който сте сипали?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Фев 11, 2020 7:38 am |
|
|
Venko15
Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 11:50 am Мнения: 10
Автомобил: Subaru legacy 3.0R
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Сподели точния модел Енеос, който сте сипали? Енеос Еко АТФ декстрон 3
|
|
|
Вто Фев 11, 2020 8:19 am |
|
|
Alxx
|
Започни с това, че си объркал маслото. За тази кола - волан и кутия маслото е ОЕМ специфик и го правят много малко фирми. Ravenol Su5 е първото за което се сещам, естествено. И в твоя конкретен случай, вече няма как да минеш с източване. Пълна смяна с рециркулационна машина с промивка те чака.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Фев 11, 2020 8:30 am |
|
|
Venko15
Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 11:50 am Мнения: 10
Автомобил: Subaru legacy 3.0R
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Започни с това, че си объркал маслото. За тази кола - волан и кутия маслото е ОЕМ специфик и го правят много малко фирми. Ravenol Su5 е първото за което се сещам, естествено. И в твоя конкретен случай, вече няма как да минеш с източване. Пълна смяна с рециркулационна машина с промивка те чака. Благодаря.Ще пробвам със смяната на маслото.
|
|
|
Вто Фев 11, 2020 8:45 am |
|
|
Реконструктор
|
Alxx написа: Започни с това, че си объркал маслото. За тази кола - волан и кутия маслото е ОЕМ специфик и го правят много малко фирми. Ravenol Su5 е първото за което се сещам, естествено. И в твоя конкретен случай, вече няма как да минеш с източване. Пълна смяна с рециркулационна машина с промивка те чака. Само за 5АТ ли се отнася?
|
|
|
Вто Фев 11, 2020 11:58 am |
|
|
Alxx
|
Да. Четиристепенната кутия е с Dexron III H. Буквата накрая е различното от обикновенния ATF Dex III. Маслото трябва да е за кутии, поддържащи torque clutch lock up.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Фев 11, 2020 7:16 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта |
|