Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Ное 16, 2018 6:17 pm



Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Особености на Субару Легаси III (1999-2003) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Яну 23, 2013 1:12 pm
Мнения: 99
Местоположение: София
Skype: zanderbg
Телефон: 0888811914
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
не е от по-големи джанти, а от по-широки гуми... Колкото са по-широки, по-бързо се износват, а в същото време грайферът им трябва да е по-дълбок за предотвратяване на аквапланинг...

А що се отнася до размерите, можеш и 18" да сложиш размерът за гумите ще е 225/40/18, 19" - 225/35/19... Разликата в диаметрите е минимална (допустима).

Вто Фев 05, 2013 10:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Ное 27, 2013 2:44 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги споделете нещо и за газовите уредби на този модел има ли особености при тях омаслител желателно ли е да се слага.. марки газови инжикциони и добри специалисти.

Сря Ное 27, 2013 4:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 07, 2013 12:28 pm
Мнения: 7
Автомобил: Субару Легаси 2.5 156кс
Телефон: 0878 162 444
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
от 3 дни съм горд собственик на Легаси 2.5 2001г. и искам да питам дали ще се държи добре с гуми 195/55/16,защото имам от стара кола такива почти нови.Благодаря

Нед Сеп 14, 2014 2:29 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Вто Мар 22, 2011 11:09 pm
Мнения: 11
Местоположение: София
Skype: M_a_d_j_0
Автомобил: Subaru
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Няма да имаш проблем с посочения размер гуми .

Вто Сеп 23, 2014 11:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm
Мнения: 169
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
xaoca написа:
Здравейте колеги споделете нещо и за газовите уредби на този модел има ли особености при тях омаслител желателно ли е да се слага.. марки газови инжикциони и добри специалисти.

Добрия инжекцион, специалисти и омаслители май са желателни независимо от колата. Особености... все пак е боксеров двигател и са едни специални рейки там.
Аз лично вече съм 20 000 километра с Фобос и омаслител и грижи и проблеми никакакви никога. Не съм се задълбочавал, каквото ми препоръчаха това сложих, просто казах че искам зареждало при това на бензина и бутилка на мястото на резервната гума и оставих ключа. След два дни ми се обадиха да ида да си я взема и от тогава си карам безпроблемно. С профилактика на всеки 10 хилади, естествено - пак давам ключ, пия едно кафе и вземам ключ.

Сря Юли 06, 2016 9:33 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Чет Фев 06, 2014 5:43 pm
Мнения: 309
Местоположение: с. Антон обл. Софийска
Автомобил: subaru legaci 2.0 125
Телефон: 0887464945
Рейтинг: 35
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Система за омасляване на клапаните след монтиране на газова уредба при Субару не е нужна. Ако някои газаджий я монтират си е чиста спекула. Моторите работят перфектно на газ въпреки ниското качество на горивата в България.

Вто Юли 19, 2016 1:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 739
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2005 H6 3.0R
Рейтинг: 387
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Те си работят перфектно в началото, но колко дълго, преди да потънат клапаните?

Вто Юли 19, 2016 7:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2080
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kerekovski написа:
Те си работят перфектно в началото, но колко дълго, преди да потънат клапаните?

60 000 добре ли е ? без да потънат клапаните , дори без да затегнат , реглаж е правен на 50 000 км, първата газова, с която купих колата беше с плочка за ужас на Митака слагана във Видин, колата е вкарана на 250 000 от швейцария сега е на 340 000 , никога не е имала мазане на клапаните , има чукане от буталата вече , но то е е друга тема. Казвам 60 000 защото аз я купих на 275 000 и незнам предишния собственик колага е сложил първата газова , така че броя престоя само при мен.Отделно е карана с масла игъл във Видин щото човека беше дистрибутор на такова , при мен се кара само с Мотул макар, че и то не спря мотора да се разтропа ROFL преди 20 000 км.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Юли 19, 2016 7:15 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 739
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2005 H6 3.0R
Рейтинг: 387
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
60 000 нищо не е. 60-70-100 000 ще изкара и MR20DE на Нисан, но после е за нови клапани и легла. А в твоя случай това е един от всичките двигатели, които се предлагат в Субару. Ако и да е корав 2.5 в това отношение и да му се регулират клапаните лесно, то за H6 нещата стоят по друг начин. При каране на бензин се препоръчва регулиране на клапани веднъж на 150 000 км, а на газ - не знам, какво ще се случи и все пак при добре настроена система колко ще изкарат. Но за регулирането на клапаните на EZ30R повечето хора вадят мотора навън, сам сметни цената на това "удоволствие". Вярно е, че омаслителят като консуматив само струва едни 40+ лв за всеки 10 000 км, отделно самото устройство с монтажа е към 300 лв, но ако успее да удължи интервала на потъване 1.5 пъти, за мен пак си струва.

Вто Юли 19, 2016 7:47 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2080
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kerekovski написа:
60 000 нищо не е. 60-70-100 000 ще изкара и MR20DE на Нисан, но после е за нови клапани и легла. А в твоя случай това е един от всичките двигатели, които се предлагат в Субару. Ако и да е корав 2.5 в това отношение и да му се регулират клапаните лесно, то за H6 нещата стоят по друг начин. При каране на бензин се препоръчва регулиране на клапани веднъж на 150 000 км, а на газ - не знам, какво ще се случи и все пак при добре настроена система колко ще изкарат. Но за регулирането на клапаните на EZ30R повечето хора вадят мотора навън, сам сметни цената на това "удоволствие". Вярно е, че омаслителят като консуматив само струва едни 40+ лв за всеки 10 000 км, отделно самото устройство с монтажа е към 300 лв, но ако успее да удължи интервала на потъване 1.5 пъти, за мен пак си струва.

Ако помага си напълно прав и дано е така, аз го давам малко тома наверни за ползата от мазането, но съвесем спокойно може да греша.
Що се касае до 2,5 мотора , няма нищо здраво в него , кекав е, топлинно небалансиран, с малко коне и малък въртящ момент, спокойно можеха да извадят едно 170 коня поне от него. да клапаните са регилират лесно без да се вади мотора, дори гарнитури могат да се сменят с чалъм без да се вади мотор.Скоростната кутия е под всякаква критика като динамика , но пък има други ползи които не са за пренебрегване , та си ги караме с кеф . ;)

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Юли 19, 2016 9:37 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Фев 26, 2018 11:11 am
Мнения: 3
Автомобил: subaru legacy
Телефон: 0887956504
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Добър ден. Имам проблем с пръскачките на чистачките когато искат пръскат от какво може да е колата е легаси 3 седан

Пон Фев 26, 2018 11:15 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 12, 2018 2:56 am
Мнения: 3
Местоположение: Сливен
Автомобил: търся
Телефон: 0877129000
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мочета да ми обясните един коментар за Legacy 2000-2003 : " на всяка цена избягвай четиривалките. има 2.5 мотор, който обаче е с 4 вала. слага се на легаси лимитед версия с всички екстри. познава се като видиш капака на ангренажът - по-голям е. този мотор е най-дървен. уж е моделиран за повече мощност, ама само е усложнен ".Каква е разликата между него и нормалния 2.5 (разход, обслужване или друго)?

Чет Мар 15, 2018 8:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4040
Местоположение: София
Рейтинг: 904
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Почети малко форума - има писано по този въпрос, не обичаме да преповтаряме.

Чет Мар 15, 2018 9:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 12, 2018 2:56 am
Мнения: 3
Местоположение: Сливен
Автомобил: търся
Телефон: 0877129000
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Извинявай че питам , предстои ми първата покупка на Субару не съм запознат с марката. От 2 седмици ровя из форума и го намирам само като дума, но не и каква е разликата между него и нормалния 2.5, а сайтове има много които са 2.5 limited.

Пет Мар 16, 2018 9:16 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: paddo_84 и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор