Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 10:08 am



Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
 Легаси III B 12 феислифт окачване 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Фев 17, 2012 4:36 pm
Мнения: 83
Местоположение: гр.Търговище
Skype: svetoslav.1978
Автомобил: Legasi 2.0
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Това ми е второто легаси което притежавам , но в сравнение с предишното , това ми се струва доста ниско. Колата е комби 2.0 125коня , ръчна кутия . Поръчах фланци за отпред и отзад , като човека ми препоръча да не са по високи от 50мм. , за да нямам проблеми с окачването , но имам съмнения че е със спортно окачване и затова е толкова ниска. Не вози твърдо. Има ли как да разбера по модел на амортисьори или пружини дали е със спортно или нормално окачване. И още нещо. Окачване от аутбек дали става на това купе. Колата ще св ползва като семейна , но често ходя за риба.

Съб Апр 25, 2020 10:03 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами колега, трябваше да вземеш Аутбек. 50 мм е доста и отзад за мултилинка е трудно.
Няма Легаси със спортно окачване и атмосферен мотор. Освен ако предния собственик не е правил подобрения с жълт Билщайн. За окачване от Аутбек няма да се разминеш само с амове и пружини - погледни в нета как е изпълнен предния мост.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Съб Апр 25, 2020 5:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Фев 17, 2012 4:36 pm
Мнения: 83
Местоположение: гр.Търговище
Skype: svetoslav.1978
Автомобил: Legasi 2.0
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Да разбирам че това което ще постигна с подложките от 50мм. И в последствие с монтирането на една идея по високи гуми , е единственото което може да се направи. И са знам че закупуването на Аутбек беше по добрият авария , но това са ми възможностите за момента. Предпочитам да купя малко по нисък клас автомобил и малко по ефтин , който да мога да обслужвам и подържам , отколкото да се сдобия със сетни сили с нещо , но да не мога да му смогваш. Благодаря за отговора. Стана ми ясно. Ще се задоволя с това.

Съб Апр 25, 2020 9:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm
Мнения: 361
Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kosatkata написа:
... Предпочитам да купя малко по нисък клас автомобил и малко по ефтин , който да мога да обслужвам и подържам , отколкото да се сдобия със сетни сили с нещо , но да не мога да му смогваш. ...

Само не ми е ясно защо си мислиш, че Аутбек-а е по-висок (ценови) клас автомобил? Той е същия клас като Легаси-то, тоест нисък към среден, само дето е проектиран да е по-висок. Това, че е малко по-скъп не го прави по-висок клас.
Идва ли ти на акъла, че като му сложиш на Легаси-то тия подложки нито окачването, нито каретата на кардана работятн по начина, за който са проектирани?

_________________
ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD
ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro
ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro
current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4

Нед Апр 26, 2020 12:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Фев 17, 2012 4:36 pm
Мнения: 83
Местоположение: гр.Търговище
Skype: svetoslav.1978
Автомобил: Legasi 2.0
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Разбира се че ми е ясно че променям ъгъла на полуоски и карета. Знам и че биелетките са опънати до край.

Нед Апр 26, 2020 1:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колегите ти намекват, че правилното повдигане не е толкова елементарно, като да сложиш други амортисьори или да набуташ подложки над твоите. То, ако беше толкова елементарно нямаше да има отделен модел Аутбек. Има достатъчно писано из форума какво и как точно се прави, ненужно е да се предъвква писан вече материал.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Апр 26, 2020 1:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 6 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор