Автор |
Съобщение |
Реконструктор
|
Само аз ли съм такъв карък, или е повсеместно? 2 години след оправяне на проблема пак има прекъснати жици. При това от тези, които бях правил. Нарочно ги бях пуснал малко по-дълги, да не се опъват, но това не помага, защото изглеждат срязани. Много загадъчно и много тъпо. Има ли перманентно решение проблема, или така ще си го влача?
|
|
|
Чет Юни 04, 2020 11:25 pm |
|
|
Subaru_LegacyGX
Регистриран на: Чет Яну 19, 2017 4:08 pm Мнения: 67 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX AT MY99
Телефон: 0883359039
Рейтинг: 36
|
Здравей, колега! Правих преди прекъснати проводници към вратата на багажника и до сега няма проблеми. Направих ги с проводник с каучукова или силиконова (не помня точно) изолация и такива кабелни гилзи: [img]455224001445511.jpg[/img]
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ "Задаващият сложни въпроси неизбежно получава и сложни отговори."
|
15
|
|
Пет Юни 05, 2020 5:36 am |
|
|
Реконструктор
|
Ами аз си ги запоих просто, освен да пробвам и тоя метод...
|
|
|
Нед Юни 07, 2020 10:36 am |
|
|
Alxx
|
Има ли спойки където се гъне, пак ще се скъсат. Наставяш със спойки извън гофрираната гума, през нея пускаш само здрав, цял кабел. На Импреса-та съм правил наставка за предната врата вътре от вратата до буксата на колонката, където извадих и замених пиновете(има ги в Комет).
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
15
|
|
Нед Юни 07, 2020 5:40 pm |
|
|
Реконструктор
|
Alxx написа: Има ли спойки където се гъне, пак ще се скъсат. Наставяш със спойки извън гофрираната гума, през нея пускаш само здрав, цял кабел. На Импреса-та съм правил наставка за предната врата вътре от вратата до буксата на колонката, където извадих и замених пиновете(има ги в Комет). Едната от жиците се беше скъсала по средата, т.е. между двете спойки. Иначе ми се искаше да направя което казваш, т.е. да заменя целия сноп, но за тази операция ми се стори, че ще трябва да свалям част от тавана, а това е рисковано за мен.
|
|
|
Нед Юни 07, 2020 9:25 pm |
|
|
Alxx
|
И на 13-ка съм правил. Тегавко идва, ама като свалиш задните колани и пластмасите на колонките може само да го наведеш и да си бачкаш. Аз успях да не го спукам никъде. P.S. Онова шлаухче по-горе се оказа гениално, колегата ми е взел от али-то няколко кутии. Кърпиш за секунди със запалка
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Юни 08, 2020 6:12 am |
|
|
Реконструктор
|
Това пръстенче по средата кримпва ли се?
|
|
|
Пон Юни 08, 2020 9:03 am |
|
|
Alxx
|
Не е нужно. Навираш двата кабела в него и го духваш със запалката(моята е от тия, оксиженките). Топи се за секунди и хваща веднага.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Юни 08, 2020 6:03 pm |
|
|
shadow
Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm Мнения: 361 Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
|
Реконструктор написа: Това пръстенче по средата кримпва ли се? Low temperature solder = нискотемпературен припой
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
|
|
|
Вто Юни 09, 2020 8:00 pm |
|
|