Здравейте! След дълго шофиране извънградско, колата ми Легаси б13 2.0 138 коня буксува при потегляне при пълен завой също . След като изстине на другият ден примерно няма проблем потегля перфектно , правя осморки . Мисля че е виското но въпросът ми е при проблем с виското не трябва ли да подскача само на пълен завой , защото при мен при потегляне също скача якатата
Съб Юли 04, 2020 11:26 am
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Постове: 3868 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Нед Юли 05, 2020 10:19 pm
BadMad
Регистриран на: Пет Окт 14, 2016 10:48 pm Постове: 133 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2.0-137hp
Телефон: 0887232884
Рейтинг: 45
Кофти наистина надявах се да няма проблем с маховика понеже като истине колата няма ядове , но надеждата умира последна
Е тя виско-муфата не е ли по-скъпа от маховика?
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
Пон Юли 06, 2020 7:58 pm
Jivko krumov 84
Регистриран на: Пет Юни 26, 2020 11:47 pm Постове: 6
Телефон: 0894725510
Рейтинг: 0
Лично аз мисля да я рециклирам , доста изчетох във форума има доста доволни колеги.Знам че нов маховик и нова муфа са колкото Б 13 ска на старо . Абе кофти история с две думи . Дано не съм нанесъл щети на коляновия вал че тогава УЖАС без край.