Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 6:50 am



Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
 Проблем с кутията Si Drive 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Окт 16, 2018 1:19 pm
Мнения: 2
Автомобил: Субару Легаси
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги

Горд собственик съм на Legacy 2007 3.0L H6 от 3 години, но преди седмица колата ме остави на пътя. Оставих колата в сервиз и днес ми се обадиха и казаха, че кутията е наполовина счупена, може да се оправи, но ще струва повече пари и ще отнеме повече време, отколкото ако намеря читава кутия втора ръка. Кутията е si drive. Бихте ли ме посъветвали какво да правя и евентуално къде да търся друга кутия?

Благодаря ви

Пет Авг 14, 2020 2:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 11, 2013 8:12 pm
Мнения: 61
Автомобил: Subaru Tribeca 3.6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ако вземеш кутия втора употреба, няма да знаеш в какво състояние ще е. Може и тя да не е наред. Моя съвет е да се свържеш със специализиран сервиз за автоматични кутии (МиД Ауто Варна ) например и да разбереш колко ще ти струва ремонта и тогава да вземеш решение. За справка на Нисан Кашкай ремонта на CVT кутията излезе 2700 лв. с 1г. гаранция.

Пет Авг 14, 2020 4:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Виж по моргите - изпадат запазени коли с удар и може да си късметлия.
Ремонтът на тази кутия е скъп - около 5к лв

Пет Авг 14, 2020 5:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Мнения: 2539
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А какво значение има че е SiDrive? Sidrive не е ли регулиране на реакцията на дроселовата клапа ? или греша

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Сря Авг 19, 2020 7:17 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Освен с реакцията на дроселовата клапа има и промяна в работата на TCU-то. Пример - при една и съща скорост след превключване на S# вдига обороти, при даване на газ и последващо отпускане задържа на предавка и т.н.
Според мен има по-сериозна взаимовръзка между двата модула (ЕCU/TCU) отколкото при коли без SI drive.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Авг 19, 2020 8:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 5 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: gaiman и 28 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор