|
Страница 1 от 2
|
стр 1, 2 > |
Автор |
Съобщение |
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Постове: 35 Рейтинг: 0
|
Здравейте, колата е легаси 2002, мотора е 2.0 125 к.с. Проблемът ми се явява в голям разход на газ. Смесеният ми разход е 16/100, като на бензин е около и под 10/100. Газовият комп ми е КМЕ, изпарителят е Shark, инжекторите са rail 2ohm. Газовото време ми е около 2,5 пъти по високо от бензиновото. Гледах с Torque какъви са тримовете при работа на газ и видях, че дългият трим е забил на -25(то май и по-нагоре не може), а когато колата е карана на бензин, дългият трим е около 4%. Ходих на 3ма майстори в града, за сега нямам успех. Имам кабел за газовата, ако някой има идея за съвет, моля да сподели.
|
|
|
Сря Фев 24, 2021 6:46 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Постове: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Какво е налягането на изпарителя? А отворите на дюзите?
|
|
|
Сря Фев 24, 2021 6:51 pm |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Постове: 35 Рейтинг: 0
|
Изпарителят е с диференциално 1,4, по надолу не мога да го сваля. Скоро го сменях заедно с рейката, но нямах с какво да измеря диаметъра на дюзите. При всички случай отвора не беше под 2мм.
|
|
|
Сря Фев 24, 2021 7:34 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Постове: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Кой изпарител е 1200 или 1500 и защо се е наложило да го сменят?
|
|
|
Сря Фев 24, 2021 7:51 pm |
|
|
plaskom
|
КОлега, ходил си при" трима майстори в града", но не пишеш от къде си. За да можем да те насочим евентуално и към някой доказал се специалист.
|
|
|
Сря Фев 24, 2021 8:18 pm |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Постове: 35 Рейтинг: 0
|
Shark 1200. Смених го заедно с рейката по препоръка на майстора. От Бургас съм.
|
|
|
Сря Фев 24, 2021 8:32 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Постове: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
По препоръка ама защо? След като имаш софтуера, направи си нова калибровка с правилните настройки за налягане и вида на дюзите. В края на калибровката ако е неуспешна, софтуера ще ти каже дали са добре размерите на дюзите.
|
|
|
Сря Фев 24, 2021 8:39 pm |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Постове: 35 Рейтинг: 0
|
Правих настройка в движение, докато карам да си изчертае карта и да се наложи върху бензиновата такава. На място автокалибриране не съм пробвал, но ще пробвам. Изпарител смених, защото колата нямаше мощност и беше неадекватна на газ. Техникът, който гледа колата, каза че е за смяна. А рейката тракаше отчетливо.
|
|
|
Сря Фев 24, 2021 8:56 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Постове: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Принципно първо се прави на празен ход, после динамично и тя се определя като препроверка. Направи първата, коригирай отворите на дюзите ако се налага, покарай малко така и тогава донастройвай.
|
|
|
Чет Фев 25, 2021 9:54 am |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Постове: 35 Рейтинг: 0
|
krismarg, не знаех, че такъв е редът. Добре, ще го направя и като поизхабя някоя и друга бутилка, ще пиша за резултата.
|
|
|
Чет Фев 25, 2021 1:48 pm |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Постове: 35 Рейтинг: 0
|
Изминах 650км. Колата дава на дълъг път 12/100 газ, при средна скорост 80-110. При потегляне, особено на баир се тресе цялата кола. При изкачване на баири мощността пада значително, на прави отсечки е добре, само изпреварването куца. Явно има недостиг на газ. Времената на газ влязоха в норма, сега разликата на празен ход е около 1мс.
|
|
|
Вто Мар 02, 2021 9:54 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Постове: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
За отворите какво ти каза софтуера? Мисля че са малки. Пусни си карта на бензин и после на газ и с корекциите оправи големите разлики.
|
|
|
Чет Мар 04, 2021 10:07 am |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Постове: 35 Рейтинг: 0
|
В менюто не ме е питало за размер на дюзите. След като си направи настройка на място ми изписа, че теста е минал коректно и трябва да карам между 1500 и 3000 до изчертаване на карта. Чакам сега да свърши втората бутилка с газ, след това ще покарам малко на бензин, за да се оправят корекциите и след това ще пусна отново настройка в движение.
|
|
|
Чет Мар 04, 2021 5:26 pm |
|
|
Vmax
|
stefan_mil4ev написа: В менюто не ме е питало за размер на дюзите. След като си направи настройка на място ми изписа, че теста е минал коректно и трябва да карам между 1500 и 3000 до изчертаване на карта. Чакам сега да свърши втората бутилка с газ, след това ще покарам малко на бензин, за да се оправят корекциите и след това ще пусна отново настройка в движение. Не познавам софтуера на газовата ти, но без размер на дюзи няма как да стане коректна автонастройка - огледай менюто, би трябвало да има секция където си задаваш размера. Другият вариант е да звъннеш на Тони ( ако успееш да се свържеш с него ) и да поискаш съвет. По спомен имаше период в който монтираше КМЕ уредби, ако не греша
|
|
|
Чет Мар 04, 2021 6:03 pm |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Постове: 35 Рейтинг: 0
|
Vmax, наистина няма настройка за размера на дюзите в софтуера. Има настройка само за налягане на изпарителя. Случайно открих лек теч на газ, сега чакам да свърши газта в бутилката за да видя какво се случва, но съм убеден че проблемът с високият разход ще бъде отстранен. Ще пусна само една корекция по карта в движение с което се надявам, че ще си реша проблема.
|
|
|
Съб Мар 06, 2021 5:59 pm |
|
|
Alxx
|
В софтуера и аз мисля, че няма, но на кутийките от дюзите(примерно на Баракуда) има таблица за съотношение с размери на рестриктора и налягане на изпарителя колко коня на цилиндър хранят. P.S. Някога карах с Рейл Апачи 1,5ом и рестрикторите по памет ми бяха на 2,2мм на същия мотор със 116к.с. При 2,6мс бензиново време ми държеше 3,1мс на газ. P.S. 2 За да си оправиш наистина корекциите на бензина, махни акумулатора за през нощта и после карай 50-тина км в различни режими, вкл. газ до дупка.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Мар 06, 2021 7:16 pm |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Постове: 35 Рейтинг: 0
|
Колеги, въпросът смятам е приключен. След отстраняването на теча на газ разхода дойде в норма. Сега ми разхода на газ е с 2л по-високот бензиновия, което смятам за нормално. По-нататък ще раздупча малко дюзите и ще направя нова настройка.
|
|
|
Пон Мар 08, 2021 7:15 pm |
|
|
Alxx
|
Между 4 и 10% нагоре е нормално, ама при 10(да речем) бензин +2 си е 20%. Имаш да доизпипваш доста и се радвай, че си с мотор, който прощава грешки. Ако беше EJ205 или 255 не ми се мисли
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Мар 08, 2021 8:50 pm |
|
|
stefan_mil4ev
Регистриран на: Чет Май 09, 2019 7:20 pm Постове: 35 Рейтинг: 0
|
Alxx, съгласен съм, че има какво да се пипне. Аз обаче повече от това не знам какво мога да направя. За това се примирявам
|
|
|
Вто Мар 09, 2021 8:45 am |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Постове: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Гледай какъв е трима при различните режими и обороти и само за съответни обороти коригирай числата по таблицата в раздела корекции.
|
|
|
Сря Мар 10, 2021 8:18 pm |
|
|
|
Страница 1 от 2
|
стр 1, 2 > |
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта |
|