Субару Форум България https://www.subaruclubbg.com/forum/ |
|
Търся съвет по тема изпускателна система и генерация. https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=28662 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | KunchY [ Съб Апр 03, 2021 12:46 pm ] |
Заглавие: | Търся съвет по тема изпускателна система и генерация. |
Всех си едно легаси Б13 2.5 атмосферен мотор и преглътнах факта, че не си струва да наливам пари в него на тема мощност за това искам малко да променя звука. Желанието ми е да достигна типичния суби "ръмбъл" без да вдигам целия квартал на крак. Какви предложения ви идват на глава и за какви пари говорим. |
Автор: | Alxx [ Съб Апр 03, 2021 2:30 pm ] |
Заглавие: | Re: Търся съвет по тема изпускателна система и генерация. |
Ръмбълът идва от колекторите с различна дължина при турбо моделите. Има такива за атмосферки по 120-180$ в алито, но може и тук да навиеш някой да ти огъне тръби. |
Автор: | Biankonero [ Вто Апр 06, 2021 9:46 am ] |
Заглавие: | Re: Търся съвет по тема изпускателна система и генерация. |
KunchY написа: Всех си едно легаси Б13 2.5 атмосферен мотор и преглътнах факта, че не си струва да наливам пари в него на тема мощност за това искам малко да променя звука. Желанието ми е да достигна типичния суби "ръмбъл" без да вдигам целия квартал на крак. Какви предложения ви идват на глава и за какви пари говорим. Здравей колега, звукът от Субару с турбо никога няма да го докараш. Можеш да постигнеш звук, като пак зависи ти какво разбираш под приятен и колко ти е границата на поносимост от към комфорт и бучене вътре в колата на дълъг път. Най-евтин вариант - всяко "тунинг" гърне за около 100лв ще ти даде звук. Културният вариант е доста по-скъп - хубаво проходно гърне, което боботи леко и не се чува в колата е от 500лв и нагоре. Ако смениш само гърнетата разликата няма да е голяма. Ако искаш по-осезаем ефект - сменяш и изходящите колектори с разплетени, както ти е казал и по-горе Alxx - около 700лв. качествени, или евтини китайски от Али експрес. Тогава вече ще се чува, че имаш боксер под капака. Не знам как е при Б13, но при Б14 това значи елиминиране на катализаторите и ако искаш да си изряден, слагане на катализатор на мястото на резонатора след колекторите - такъв с по-голяма пропускливост (хубав) е 900лв. Та сметката ако направиш всичко както трябва е около 2500лв без катализатор и още 900лв ако искаш да си изряден. Ти си прецени има ли смисъл. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |